Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
481/2522 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

i miss you❤️

Vierailija
482/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jatkuvasti postaava "hyvää yötä, tärkeä" alkaa jo ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tää jatkuvasti postaava "hyvää yötä, tärkeä" alkaa jo ärsyttää.

No hei, enää se kirjoittaa muutaman sanan viestejä tänne. Ennen se postasi usean kappaleen novelleja joka päivä siihen pääkaipauskeskusteluun.

Vierailija
484/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kova ikävä. Mahdatkohan sä kaivata. Kaipaan yhteistä aikaa. Rutistus yöksi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
485/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tosi kova ikävä. Mahdatkohan sä kaivata. Kaipaan yhteistä aikaa. Rutistus yöksi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Milloin teillä on ollut viimeksi yhteistä aikaa?

Vierailija
486/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Milloin teillä on ollut viimeksi yhteistä aikaa?

On sitä, mutta ei ollenkaan tarpeeksi. 

Vierailija
487/2522 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hetki. Sun katsees lempeä tuli tässä ajatuksiini. Hymyilyttää...Oisitpa tääl nyt  kodissani. Oot kahdesti käynyt edellisessä ennen muuttoani ja silloin oli olohuone mis nukuin, lähinnä varasto. Ihana mies! Kaipaan sua älyttömästi. Ja rakastan. Niin iisii, et tää vois olla paratiisi. Halaus yöhön matkaan ja toivon, et sut taas kohtaan ja saisin tutustua.

Vierailija
488/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeälle kirjoittava, kuinka pitkään olet miestä kaivannut?

Vierailija
489/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tärkeälle kirjoittava, kuinka pitkään olet miestä kaivannut?

Olen pahoillani, minulla ei oikeastaan ole tarvetta vastailla sivullisten uteluihin. 

Vierailija
490/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaipaan, mutta en lähde kilpailemaan. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Lälläri. Luovuttamalla vain häviö on varma, mutta edes yrittämällä voi saavuttaa vaikka MM:n. 

Eiköhän minun sydän ole jaksanut yrittää sen minkä kohtuudella voi vaatia. Tulee hetki kun tarvitsisi saada jotain takaisinkin päin. Jos sillä hetkellä toinen osoittaa suuntansa oleva muualle, saa mennä.

Ap

Olen seurannut kirjoitteluasi jo jonkin aikaa ja mietin pitkään, että kommentoidako vai ei.

Olin itse samassa tilanteessa muutama vuosi takaperin. Mies valitsi tämän toisen naisen, joka ei sentään ollut ystäväni mutta kuitenkin tuttava, yhteisestä harrastuksesta. Jouduin kuukausien ajan seuraamaan heidän lähentymistään sydän vuotaen

Jumalan siunausta.

Vierailija
491/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaipaan, mutta en lähde kilpailemaan. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Lälläri. Luovuttamalla vain häviö on varma, mutta edes yrittämällä voi saavuttaa vaikka MM:n. 

Eiköhän minun sydän ole jaksanut yrittää sen minkä kohtuudella voi vaatia. Tulee hetki kun tarvitsisi saada jotain takaisinkin päin. Jos sillä hetkellä toinen osoittaa suuntansa oleva muualle, saa mennä.

Ap

Olen seurannut kirjoitteluasi jo jonkin aikaa ja mietin pitkään, että kommentoidako vai ei.

Olin itse samassa tilanteessa muutama vuosi takaperin. Mies valitsi tämän toisen naisen, joka ei sentään ollut ystäväni mutta kuitenkin tuttava, yhteisestä harrastuksesta. Jouduin kuukausien ajan seu

Ap toivotteelee vain voimia, kun en ole erityisen uskonnollinen. Siunauksia toivotellut en siis ollut minä. 

Vierailija
492/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin niin, että järki lähtee. Kaikki on niin ristiriitaista, eikä sinusta ota selvää. Sinä kun olet sellainen, joka ei halua loukata, vaikka se sitten tarkottaisi hyvin suurta epämääräisyyttä. No, minulle sinä olet rakas. Suukon saisit. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
493/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ikävöin niin, että järki lähtee. Kaikki on niin ristiriitaista, eikä sinusta ota selvää. Sinä kun olet sellainen, joka ei halua loukata, vaikka se sitten tarkottaisi hyvin suurta epämääräisyyttä. No, minulle sinä olet rakas. Suukon saisit. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Taas. Ei oo todellista.

Vierailija
494/2522 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Taas. Ei oo todellista.

Sinulla on joku ongelma minun kirjoittamisen kanssa? Miksi? Mikset keskity omaa kaipaamiseesi tai mitä ikinä elämässäsi tapahtuukaan? 

Vierailija
495/2522 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseni kerron kukkasin ja sulle kimpun ojentaa tahtoisin, kun nähtäis "Balin" mies. Ainakin oransseja ruusuja ja ruiskaunokkeja sinisiä, siinä olis. Ku ensi kertaa juteltiin jäit mieleeni iloisena sinisilmä ja ihastuin...Viime kuus palasin Malagasta, jossa ekaa kertaa näin sudenkorentoja ja just ajattelin siin sua. Haluaisin kanssasi perhospuistoon ja myös Caminito del Rey, mitä pitäisit...Haaveita ja lähden tanssimaan. Ihanaa päivää! Kaipaan.

Vierailija
496/2522 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajatukseni kerron kukkasin ja sulle kimpun ojentaa tahtoisin, kun nähtäis "Balin" mies. Ainakin oransseja ruusuja ja ruiskaunokkeja sinisiä, siinä olis. Ku ensi kertaa juteltiin jäit mieleeni iloisena sinisilmä ja ihastuin...Viime kuus palasin Malagasta, jossa ekaa kertaa näin sudenkorentoja ja just ajattelin siin sua. Haluaisin kanssasi perhospuistoon ja myös Caminito del Rey, mitä pitäisit...Haaveita ja lähden tanssimaan. Ihanaa päivää! Kaipaan.

Caminito del Rey vaikuttaa upealta, kiitos vinkistä 🌼 toivottavasti pääsette sinne joskus sinisilmän kanssa.

Vierailija
497/2522 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut oikein kova ikävä. Olen ajatellut sinua paljon. Olisi kova tarve kuulla mitä asioista ajattelet, mutta myös kertoa miltä ne näyttävät ja ovat näyttäneet minun kannaltani. En ole oikein saanut siihen tilaisuutta ja tuntuisi tärkeältä, että tietäiait mitä ajattelen. Et vain luulisi tai nappaisi ehkä vääriäkin käsityksiä. Haluaisin kuulla oletko kokenut meidät samalla tavoin kuin minä. Jotain hyvin erityistä tässä on.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
498/2522 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sä oot edelleen niin komee mustissa housuissa ja kirkkaan punaisessa talvitakissa. En saa sinusta silmiäni irti edelleenkään....

voi kumpa tietäisit ....

Vierailija
499/2522 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S haluan sut edelleen. Olet värjännyt taas punaiset hiuksesi takaisin, voi luoja miten haluan tulla sinne nyt heti ja suudella sua.

-T

Vierailija
500/2522 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan sun lähelle. Vähän jännittääkin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.