Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija wrote:
Ikävä. Sinulle kaikki on niin yksityistä ja salaista. Et sinä juuri puhu kuin hyvin rajatusti asioistasi. Niinpä en voi tietää, voin vain luulla. Edelleen mietin, onko sinulla joku muu, tärkeämpi, juttu menossa. Moni asia viittaa siihenkin. Asioista tekee vaikeaa se, että oma tunne, tulkinta ja intuitio ei kohtaa sen kanssa, mitä on sanottu ääneen. Aina rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sitä kutsutaan harhaisuudeksi.
Mies ei jaa asioita kanssasi, koska selkeästi tietää, että alat punoa niistä mielessäsi jotain itsellesi sopivaa tarinaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ikävä. Sinulle kaikki on niin yksityistä ja salaista. Et sinä juuri puhu kuin hyvin rajatusti asioistasi. Niinpä en voi tietää, voin vain luulla. Edelleen mietin, onko sinulla joku muu, tärkeämpi, juttu menossa. Moni asia viittaa siihenkin. Asioista tekee vaikeaa se, että oma tunne, tulkinta ja intuitio ei kohtaa sen kanssa, mitä on sanottu ääneen. Aina rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sitä kutsutaan harhaisuudeksi.
Mies ei jaa asioita kanssasi, koska selkeästi tietää, että alat punoa niistä mielessäsi jotain itsellesi sopivaa tarinaa.
Ja nämä terveiset haluat lähettää tositarkoituksella kaipaamallesi henkilölle?
Minun kaivatulleni: kunpa voisimne puhua asiat suoraan todellisuudessa, ei tarvitsisi jatkuvasti kuunnella tuota ilkeämielisten solvausta.
Kivaa päivää, tärkeä<3
Kaipaan. Kaipaan niin, että sydäntä puristaa. Samaan aikaan tuntuu, että teen koko ajan itsestäni pellen.
Hyvää yörä, tärkeä<3
Vierailija wrote:
Hyvää yötä, tärkeä<3
No usko on se tärkeämpi juttu. Usko, jossa ei seurustella teidän "epäuskoisten" kanssa.
Et usko miten rankkaa on ollut esittää ettei kiinnosta. Toisaalta, tämä lähtökohta ei ole hyvä suhteelle. Uskonnolliset erot voivat oikeasti olla liian suuria, eikä eroprosessikaan ole hyvä hetki aloittaa seurustelua. Siinä on elämä muutenkin sekaisin.
Vierailija wrote:
Ikävä..je t’aime❤️
Samoin.
Ikävä. Samaan syliin olen kaivannut jo vuosia. Henkisessä ja fyysisessä mielessä. En tiedä suodaanko sitä koskaan minulle, kun ei näkeminenkään tunnu toteutuvan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En jaksa enää tälläistä. Kyllä, koen kohtelun huonoksi tietyltä osin. Nostan kädet pystyyn, en voi tehdä mitään ja sinä et aio tehdä mitään. Tämä sama paska epätietoisuus jäänee siis voimaan ikuiseksi.
Pärjäile hei, tärkeä<3
Parempi, että pysyn etäällä, kun sinulla on nähtävästi ihan muut kuviot.
Hyvää yötä, tärkeä.
Katseesi lempeä tänäänkin ajatuksissa, kun käyn nukkumaan. Kuinka sua kaipaankaan... Kenties naurat ja iloitset jossain just nyt. Vai onko uni jo saavuttanut. Haluaisin nauraa kanssasi ja tarjota olkapään, johon nojata. Välimatka tää, on vaikea ymmärtää, yritän. "Balin" mies, täältä hali. Ku rakastaa. Sua. <3
Kaipaan, mutta en lähde kilpailemaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija wrote:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lälläri. Luovuttamalla vain häviö on varma, mutta edes yrittämällä voi saavuttaa vaikka MM:n.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lälläri. Luovuttamalla vain häviö on varma, mutta edes yrittämällä voi saavuttaa vaikka MM:n.
Eiköhän minun sydän ole jaksanut yrittää sen minkä kohtuudella voi vaatia. Tulee hetki kun tarvitsisi saada jotain takaisinkin päin. Jos sillä hetkellä toinen osoittaa suuntansa oleva muualle, saa mennä.
Ap
Ikävä. Kunpa. Kunpa edes tietäisin jos sinä minusta. Kunpa tietäisin senkin jos et. Rakashan sinä olet, aina vain.
Oot ajatuksis voimakkaasti ja tuntuu syvällä. Kaipaan sua fiksaaja ja tarviin Feenikslintua, et jälleen tuntuis hyvältä. Missäköhän meet sä mies, joka autoit mua pari kertaa aikoinaan keittiös ja silloin oli aika kevään ja ilmas taikaa...🤗 🪺🌳Terkkuja lämpöisiä!
Vierailija wrote:
Ikävä. Kunpa. Kunpa edes tietäisin jos sinä minusta. Kunpa tietäisin senkin jos et. Rakashan sinä olet, aina vain.
Oho, allekirjoitus näköjään jäi. Tärkeällehän <3 tuo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Eiköhän minun sydän ole jaksanut yrittää sen minkä kohtuudella voi vaatia. Tulee hetki kun tarvitsisi saada jotain takaisinkin päin. Jos sillä hetkellä toinen osoittaa suuntansa oleva muualle, saa mennä.
Ap
Olen seurannut kirjoitteluasi jo jonkin aikaa ja mietin pitkään, että kommentoidako vai ei.
Olin itse samassa tilanteessa muutama vuosi takaperin. Mies valitsi tämän toisen naisen, joka ei sentään ollut ystäväni mutta kuitenkin tuttava, yhteisestä harrastuksesta. Jouduin kuukausien ajan seuraamaan heidän lähentymistään sydän vuotaen verta. Lopulta, onneksi, he molemmat poistivat itsensä harrastuspiireistä enkä ole nähnyt heitä useaan vuoteen. Silti ei mene päivääkään, etteikö tämä mies nousisi mieleeni. Ainakin kerroin itselleni, että hän ihan tosissaan rakasti minua ja näiden liian voimakkaiden tunteiden aiheuttaman pakokauhun vuoksi hän valitsi naisen, joka merkitsi hänelle paljon vähemmän. Itselleni osaan valehdella paremmin kuin kenellekään muulle.
Yrityksistä huolimatta en saa tätä miestä pois mielestäni ja luulen, että se estää minua siirtymästä eteenpäin. Vaikutan ehkä miehille siltä, että olen varattu, koska mieleni on yhä häntä täynnä. Ei rakkaudellisia ajatuksia enää vaan katkeruutta ja vihaa. Mutta kuitenkin.
Itselleni olen kertonut, että ensimmäinen askel parantumiseen on se, että ymmärtää, ettei sitä ihmistä koskaan edes ollut olemassa. Ihminen, johon rakastuin, oli pitkälti oman mieleni tuotosta. Ihan aidosti en enää edes haluaisi häntä. Ei tämä sinua lohduta, mutta ehkä siitä on jotain vertaistukea.
Ikävä. Olisi kaikkea pientä kerrottavaa. Missä ihmeessä me mennään? Mikset tee ajatuksiasi selväksi?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haaveilen tässä illan pimeydessä, musan soidessa...Sua mä vaan, ihana fiksaaja. Jos olis nyt jotain, niin eniten nähdä haluaisin, onnelliset kasvosi. Tietäisitpä miten kaipaan ja sua tänäänki katseellani etsin, kulkiessani. Kahville tahtoisin kysyä, sinisilmä mies. <3