Naapuriin sinkkumies alkoi imuroimaan
Minun mies ei koskaan imuroi. Pitäisikö vaihtaa mies naapuriin sinkkumieheen? Ajattelin vaan että miehenkin kuuluu tehdä kotitöitä ja naapurissa olisi minulle parempi mies.
Kommentit (13)
Joko se on ihan homo, joten et kelpaa sille paitsi jos oot itsekin ihan homo tai sitten se on tilannut sinne hutsun ja laittaa sen tekemään töitä koko rahan edestä kun jäi tunnista vielä 57 minuuttia käyttämättä, silloinkaan et kelpaa sille kun sillä on jo hutsujen kanssa ihan toimiva parisuhde ilman haittavaikutuksia tai sitten se lopettaa sen imuroinnin kun teille syntyy se parisuhde kun ei enää tarvitse itse imuroida.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin sinkkumies etsii kyllä miestä itselleenkin.
Äitikö siellä pitäisi käydä imuroimassa, jotta olisi hetero?
Kannattaa vaihtaa jos siltä saa siivous apua ja seksiä.
Mulla on roboimuri.
T. Naapurin mies
On käsittämätöntä, että heti on homo jos mies siivoaa vapaaehtoisesti. Itselläni on kaksi poikaa, nyt molemmat yli nelikymppisiä. Ovat pitäneet kotinsa aina siistinä, ovat sitten olleet sinkkuja tai perheellisiä. Molemmat myös tehneet muitakin kotitöitä ja hoitaneet lapsia. Tällä palstalla jatkuvasti naiset valittavat ettei miehensä tee mitään. Kummallista, elämme varmaan sitten eri ulottuvuuksissa.
Toyboy tulossa käymään.
T: naapurin setämiäs
Eniten imuroinnissa ihmetyttää se, että lopussa hän alkaa aina voihkia, eikä siivous kestä koskaan kuin pari minuuttia. Sen jälkeen hän aina laskee vettä vessan hanasta. Kummallinen siivousrituaali. Ap
Miten vietellä naapuri. Leivo nyt piirakkaa ainakin ja mene tarjoamaan.
Mitä se ap kuuluu mitä kukin kotonaan tekee, antas miehen imuroida, siisti mies on.
Vierailija kirjoitti:
Miten vietellä naapuri. Leivo nyt piirakkaa ainakin ja mene tarjoamaan.
Tarjoudu imuroimaan naapuri. Siitä se lähtee.
Kyllä useat miehet sinkkuna siivoaa, kun kukaan ei sitä niiden puolesta tee. Ei se vielä mitään kerro. Kerro mieluummin omalles, että imurointivuorot on tästälähtien käytössä.
Minä eilen tiskasin, tein ruokaa, pesin pyykit, imuroin, kävin kaupassa ja mieheni vaan istui ja pelasi vaikka pyysin tekemään kotitöitä. Anna varmasti miehelle lähtökäskyn muualle asumaan. T: ap.
Naapurin sinkkumies etsii kyllä miestä itselleenkin.