Vitsi mä oon tyhmä!!
Olen aina ajatellut, että on älyttömän tyhmää kun kaksplussassa on muutakin kun taaperojuttuja. Nyt vasta tajusin, että se ei tarkoitakaan lapsen ikä.. Nuija!
Kommentit (16)
Eli ei siihen lyä tarvita, tunnollisuudella pärjää.
öh, valaisepa vähän henkisesti surkastunutta...
Ajattelin sillä tarkoitettavan 2+-vuotta.
Blondi oli onnellinen saatuaan palapelin valmiiksi kahdessa päivässä, koska paketissa kuitenkin luki, että "3-4 v".
Hehee :-)
Tuskin tota monikaan mies on ajatellu, joten arvaan että suurin osa suomalaisista ei tuota tiennyt, ei vaikka olisi omia lapsia.
Se ensimmäine hekottelija.
pari päivää sitten tämän: Kun huudetaan än yy tee nyt! -> siinä luetellaan niitä kirjaimia. Olin kai ajatellut että se on vaan joku loru.
sattuu vattaan
hassun hauskaa......
T: Hekottelu jatkuu
en oo koskaan tajunnu. oon siis ihan supertyhma.
pari päivää sitten tämän: Kun huudetaan än yy tee nyt! -> siinä luetellaan niitä kirjaimia. Olin kai ajatellut että se on vaan joku loru.
Äidilläni oli tapana puhua pippelistä nakerona.Muutimme täysin ruotsinkielisestä kylästä Espooseen. Naapurini kertoi poikiensa käyvän naperojumpassa. Mulla meni vähän sanat sekaisin, ja mietin hiljaa mielessäni, että yllättävän avoimesti kertoo. Onkohan pojilla pippeleissä joku vika..
Onneksi mietin mielessäni..
kun kerron että ap ja nyt-tyyppi on sama. En vaan kehdannut aikaisemmin ilmoittaa, mutta nyt kun muutkin on ollu yhtä tyhmiä, voin kertoa.
ja hyvällä tuurilla raskaustesti on sitten plus...
mä mielessäni arvasin että ap keksi ton "än yy tee nyt" jutun.
Myönnän että on tullut sitä itsekin joskus hoettua hauki on kala periaatteella, maailma on täynnä hassuja juttuja.
T: Hekotus on jo nautittu ja hyvältä maistui pienen viinilasin kera...KIITOS.
Jopa miehenä ajattelin jotain muuta kuin lapsen ikää.........