Olen ilmoittanut deitti-ilmoituksessa olevani pyöreähkö
Niin pitääkö minun vielä jotenkin erityisesti sanoa miehelle, että en ole jumppatyttö vaan on tissiä ja masua ja pyllyä? Olen 46 ja mies 48. Eli ihan aikuisia ollaan. Mies on minua 8cm pidempi. En halua lyhyempää miestä koska silloin koen olevani amazonialainen. Käydäänkö keskustelua tästä koko asiasta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Jotain olet tehnyt oikein, yleensä tuon ikäiset saalismiehet eivät edes vastaa yli 25 vuotiaan viesteihin. ...
En tiedä missä fantasiamaailmassa oikein elät mutta jos joskus uskaltaudut oikeaan elämään valmistaudu yllättymään. Enkä suosittele odottamaan kieli pitkällä sitä aikaa kun sinäkin olet "saalismies" pappaiän kynnyksellä.
160cm pituisella naisella tarkoittaa.
Pyöreähkö 4-6 kg ylipainoinen
Pyöreä 6-10 kg ylipainoinen
Tuosta yli menevät ovat kokoa VML.
...Way Out My League..
Olen 174xm, painoa en ole mitannut vuosiin. Se ei häiritse minua itseäni yhtään. Ap
Mun mielessä pyöreähkö menee kategoriaan BMI 25-29.
Aika pitkä nainen saa olla jos määrittelee itseään 8cm pidemmän miehen pitkäksi.
Nopealla matematiikalla vähintäin 177cm pituinen nainen siis kyseessä.
Sulla ei ole mitään velvollisuutta selvittää vartalosi ominaisuuksia ennen tapaamista. Ei varsinkaan pyydellä anteeksi kilojasi tai vähätellä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään velvollisuutta selvittää vartalosi ominaisuuksia ennen tapaamista. Ei varsinkaan pyydellä anteeksi kilojasi tai vähätellä itseäsi.
Kiitos! Tämän otan ohjeekseni. Ap
Itse laitan kuvani, jota ei ole muuteltu ollenkaan ja hyvin kelpaa. Ylipainoa on noin 13-15 kg ja en ole laihduttamassa. Olen sinut kroppani kanssa ja yleensäkin ulkonäköni kanssa.
Saan treffikutsuja ihan naamatustenkin ikäisiltäni ihan asiallisilta miehiltä ja olen huomannut, että kun hymyilee ja on ystävällinen, niin kiinnostuneita riittää. Olen ap hiukan sinua vanhempi.
Ei sulla ole tässä vaiheessa tuttavuutta mitään vastuuta toisen ihmisen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Cm ei xm
Ap
Ootko humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kuvani, jota ei ole muuteltu ollenkaan ja hyvin kelpaa. Ylipainoa on noin 13-15 kg ja en ole laihduttamassa. Olen sinut kroppani kanssa ja yleensäkin ulkonäköni kanssa.
Saan treffikutsuja ihan naamatustenkin ikäisiltäni ihan asiallisilta miehiltä ja olen huomannut, että kun hymyilee ja on ystävällinen, niin kiinnostuneita riittää. Olen ap hiukan sinua vanhempi.
Ihania treffailuja sinulle. Nimenomaan, hymyä huulille ja menoksi! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos toinen ei sitten viehäty, se ei ole mikään paska ihminen, minkä takia on oikeutettua uhriutua. Vaan et vaan vastannut tällä kertaa hänen toiveitaan ja odotuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cm ei xm
ApOotko humalassa?
No en todellakaan ole! Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole tässä vaiheessa tuttavuutta mitään vastuuta toisen ihmisen tunteista.
Käsitin, että ap suojelee kylläkin tässä nyt itseään ennen kaikkea. Se jos toinen pettyy, on itselle usein kolaus itsetuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos toinen ei sitten viehäty, se ei ole mikään paska ihminen, minkä takia on oikeutettua uhriutua. Vaan et vaan vastannut tällä kertaa hänen toiveitaan ja odotuksiaan.
Joo voihan se olla niin! Ja voi olla etten minä viehäty hänen kaljustaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä toiveita ja odotuksia voi olla niin monenlaisia, että turha nostaa painoa mihinkään vaaankieliasemaan.
Vierailija kirjoitti:
No oletko pyöreähkö vai ihan rehellisesti lihava?
Kaikki pyöreähköt on lihavia painonvartija-miehille. Eli ihan sama, ne sivuuttaa heti.
Ei taida mieskään olla mikään keijukainen. Veikkaan reilua kaljamahaa
Kasvokuvan olen nähnyt. Sekin hattu päässä. Eli en voi tietää onko mies kalju, joka olisi majore turn Off! Ap