Olen ilmoittanut deitti-ilmoituksessa olevani pyöreähkö
Niin pitääkö minun vielä jotenkin erityisesti sanoa miehelle, että en ole jumppatyttö vaan on tissiä ja masua ja pyllyä? Olen 46 ja mies 48. Eli ihan aikuisia ollaan. Mies on minua 8cm pidempi. En halua lyhyempää miestä koska silloin koen olevani amazonialainen. Käydäänkö keskustelua tästä koko asiasta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Itse käsitän pyöreähkön olevan vain vähän pullea, sellainen (ruumiinrakenteesta riippuen) BMI 25-30. Eli vain hiukan "normaalin" yläpuolella.
Kuvailemasi "on mahaa, peppua ja rintoja" kuulostaa kyllä enemmän kuin pyöreähköltä; noin kuvailisin reippaasti ylipainoista henkilöä, luokkaa BMI 35+.
Laita vaan rehellisesti kokovartalokuva, niin ei tule noloa tilannetta jos toisen käsitys pyöreähköstä on monta kokoluokkaa pienempi kuin sinulla.
Olen eri, mutta BMI 25-30 nimenomaan tarkoittaa, että "on mahaa, peppua ja rintoja". BMI30+ on jo vaikea lihavuus. Nimenomaan pyöreä tarkoittaa ylipainoista ja kuvastaa hyvin BMI 25-30.
Hattu päässä kuvassa = 90% todennäköisyydellä aikalailla kaljuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsitän pyöreähkön olevan vain vähän pullea, sellainen (ruumiinrakenteesta riippuen) BMI 25-30. Eli vain hiukan "normaalin" yläpuolella.
Kuvailemasi "on mahaa, peppua ja rintoja" kuulostaa kyllä enemmän kuin pyöreähköltä; noin kuvailisin reippaasti ylipainoista henkilöä, luokkaa BMI 35+.
Laita vaan rehellisesti kokovartalokuva, niin ei tule noloa tilannetta jos toisen käsitys pyöreähköstä on monta kokoluokkaa pienempi kuin sinulla.
Olen eri, mutta BMI 25-30 nimenomaan tarkoittaa, että "on mahaa, peppua ja rintoja". BMI30+ on jo vaikea lihavuus. Nimenomaan pyöreä tarkoittaa ylipainoista ja kuvastaa hyvin BMI 25-30.
Vaikea lihavuus on vasta, kun BMI on yli 35.
Pitäiskö mun kysyä millaiset hiukset hänellä on?
En vaan viehätys kaljuista. En voi sille mitään. Ap
OttoVille kirjoitti:
Aika pitkä nainen saa olla jos määrittelee itseään 8cm pidemmän miehen pitkäksi.
Nopealla matematiikalla vähintäin 177cm pituinen nainen siis kyseessä.
Mite niin? En ole ap, mutta itse olen 167cm ja kyllä minusta itseäni 8cm pitemmät tuntuvat pitkiltä. Eli jos mies olisi sen verran minua pitempi, kokisin hänen olevan pitkä. Vertaan itseeni ja miltä minusta tuntuu, en muihin ihmisiin, joten keskimittainen tai jopa sen alle oleva mies olisi silti minusta "pitkä", jos on jonkin verran minua pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreähkö on positiivinen asia..
Se on eufemismi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mieskään olla mikään keijukainen. Veikkaan reilua kaljamahaa
Siis pyöreähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt miehen kuvan...?
Kasvokuvan olen nähnyt. Sekin hattu päässä. Eli en voi tietää onko mies kalju, joka olisi majore turn Off! Ap
Majore?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea lihavuus on vasta, kun BMI on yli 35.
Pyöreä tarkoittaa lihavaa, siis vähintään painoindeksiä 30.
Miksette tapaa vaikka kahvilla, sittenhän se selviää, viehättyykö kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Kun kokemus osoittaa, että pyöreys on kasvavaa.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Miksette tapaa vaikka kahvilla, sittenhän se selviää, viehättyykö kumpikaan
Tästä on puhuttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Pituus 145, paino sama...
Ja mies 8 cm pidempi eli 153 cm? Sovitte hyvin yhteen!
Minkä Kristuksen tähden on syönyt itsensä siihen kuntoon , että jo peilikuvaa katsoessa arveluttaa että kelpaako kaljupäiselle viiskymppiselle 167 senttiselle ukolle???
Miksi deittisovelluksissa on valmiina vaihtoehtoina pituus ja koulutustaso mutta miksi painoa ei ole?
Sama homma, olen mies ja 170/110kg. Olen myös tällä hetkellä työtön hitsari. Olen ihmetellyt kun ei yhtään matcia ole tullut edes saman tasoisilta naisilta vaikka tuntuu pilvin pimein olevan tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Minkä Kristuksen tähden on syönyt itsensä siihen kuntoon , että jo peilikuvaa katsoessa arveluttaa että kelpaako kaljupäiselle viiskymppiselle 167 senttiselle ukolle???
Ap sanoi olevansa 174cm joten ei se 8cm ukko millään matikalla ole 167cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi olevansa 174cm joten ei se 8cm ukko millään matikalla ole 167cm.
...siis 8cm pitempi ukko
Treffeille lähtiessä kumpikin ottaa riskin torjutuksi tulemisesta, niin se vaan menee. Yritetään muistaa, että rejection is redirection.