Minulla on rahaa tällä hetkellä 700€. Mitä teen loppukuu pärjättävä tällä?
Rahaa on tililläni tuon verran, kun olen käytänyt 705, 89€ niin tilini on tyhjä. Mistä ostaa sitteen ruokaa?
Rahaa tulee seuraavaksi 1.12.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee, koska 1.12. on sunnuntai, eikä se ole pankkipäivä. Joudut siis pärjäämään 2.12. saakka.
Kun olen käyttänyt 705,89€ niin tilini on silloon tyhjä. Mistä hankin ruokaa tai rahaa?
Ap
Metsästä voi varmaan poimia jotain ja vesistöistä kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee, koska 1.12. on sunnuntai, eikä se ole pankkipäivä. Joudut siis pärjäämään 2.12. saakka.
Kun olen käyttänyt 705,89€ niin tilini on silloon tyhjä. Mistä hankin ruokaa tai rahaa?
Ap
Jaa se päivien määrälle. Eli voit ostaa ruokaa 70 eurolla per päivä. Jos teettää hankaluuksia, niin mene kauppaa vain siten, että sulla on 70 euroa käteistä! Näin rahasi riittävät koko loppukuun?
Tolle nyt helposti keksii käyttöä. Minun ongelmani on pahempi, tileillä ja helposti irrotettavissa on about puoli milliä. Mitä mä teen niiden kanssa loppukuussa. Ei tässä montaa päivää ole kuun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä syö päivittäin ravintolassa vaan tee välillä ruokaa itse. Eiköhän se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole töitä harkinnut?
Ei tota kukaan ota töihin.
Mutta pullojenkeruuyrittäjyydestä hän saa helpotettusta hätäänsä. Ja nyt kun joulu lähestyy, vois myös kerjätä palatuskuitteja automaatin liepeillä. Ihmiset on anteliaita joulun alla. Tekstaa vielä kyltin, jossa on säälittävä nyyhkytarina kotona nälkäänsä itkevistä sairaista lapsista ja hampaattomasta mummosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos odottaa palkkaa sen on oltava käytössä 1.12 eli tulee jo aiemmin, tämä on ihan laissa. Minulla on 720 ja pitää pärjätä myös ens viikkoon, yks 50 euron lasku odottaa
jaat pakollisiin menoihin ,jaat ja lopuilla mitä vaan.kunhan luottotiedot aina ok. uskon sun saavan terveellistä kotiruokaa,osaat valmistaa perinnekotiruokia,eikö. aina kun saat rahaa ,maksa pakolliset ,ennakoi onko jaksolla tulossa joku odotettu lasku joka ei aina tule joka kk,joka ei voi olla välttämättä suoratoistonakaan pankista. toki voi olla. oliko tässä kuussa joitain ylimääräisiä laskuja. pärjäät toki kun osaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä syö päivittäin ravintolassa vaan tee välillä ruokaa itse. Eiköhän se siitä.
70 euroa per päivä. Kyllähän tuon pitäisi riittää, vaikka söisi pari kertaa päivässä ravintolassakin!
Vierailija kirjoitti:
Tolle nyt helposti keksii käyttöä. Minun ongelmani on pahempi, tileillä ja helposti irrotettavissa on about puoli milliä. Mitä mä teen niiden kanssa loppukuussa. Ei tässä montaa päivää ole kuun loppuun.
Minä voin auttaa!