Olen ilmoittanut deitti-ilmoituksessa olevani pyöreähkö
Niin pitääkö minun vielä jotenkin erityisesti sanoa miehelle, että en ole jumppatyttö vaan on tissiä ja masua ja pyllyä? Olen 46 ja mies 48. Eli ihan aikuisia ollaan. Mies on minua 8cm pidempi. En halua lyhyempää miestä koska silloin koen olevani amazonialainen. Käydäänkö keskustelua tästä koko asiasta.
Kommentit (62)
Mikset laita että läski? Sama asia
Vierailija kirjoitti:
46 kiloa?
Hah hah haa! Ap
No oletko pyöreähkö vai ihan rehellisesti lihava?
Laita hänelle kokovartalokuva. Pyöreähkö voi tarkoittaa mitä vain kymmenen kilon ylipainosta 50 kilon ylipainoon eikä voi tietää mitä juuri kyseinen mies pitää viehättävänä.
Eiköhän se tule ilmi myöhemminkin.
Kun kokemus osoittaa, että pyöreys on kasvavaa.
Sisko kutsuu minua nimellä cubby! Ap
Jotain olet tehnyt oikein, yleensä tuon ikäiset saalismiehet eivät edes vastaa yli 25 vuotiaan viesteihin. ...
Joo, en mä halua deittailla lapsiinsekaantujia. Miehen pitää olla mies. Ap
En tiedä. Näkeekö sun kroppaa realistisesti kuvissa?
Ei tarvitse. Mulla oli profiilissa että olen ylipainoinen. Olen käynyt treffeillä. Kyllä siinä näkee millainen olen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Näkeekö sun kroppaa realistisesti kuvissa?
Minulla on yksi kuva. Siinä on pullakat posket. Höneĺä ei ole älykännykkää niin ei voida whatsappailla. Olisin siinä lähettänyt kuvia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sisko kutsuu minua nimellä cubby! Ap
Lausutaan "kuppi"?
Itse käsitän pyöreähkön olevan vain vähän pullea, sellainen (ruumiinrakenteesta riippuen) BMI 25-30. Eli vain hiukan "normaalin" yläpuolella.
Kuvailemasi "on mahaa, peppua ja rintoja" kuulostaa kyllä enemmän kuin pyöreähköltä; noin kuvailisin reippaasti ylipainoista henkilöä, luokkaa BMI 35+.
Laita vaan rehellisesti kokovartalokuva, niin ei tule noloa tilannetta jos toisen käsitys pyöreähköstä on monta kokoluokkaa pienempi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
46 kiloa?
Kerro kakkosella.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Pituus 145, paino sama...
46 kiloa?