Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi feminismin vastustajat eivät tajua, että feminismi ajaa myös miesten asioita?

Vierailija
01.09.2023 |

Feminismi ajaa nimittäin tasa-arvoa, eikä naisten ylivaltaa.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanisti on keksitty.

Vierailija
2/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toki teoriassa, mutta varsinkin nuoret naiset ovat miesvihassaan hyvin toksisia. Olen valitettavasti joutunut ottamaan etäisyyttä, koska on niin tyhmiä läppiä. 

Vähän itsefeflektiota reillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode poistaa kohta provon, mutta miksi tulette kyselemään sellaisesta mielipiteestä mikä ei ole totta?

Vierailija
4/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toki teoriassa, mutta varsinkin nuoret naiset ovat miesvihassaan hyvin toksisia. Olen valitettavasti joutunut ottamaan etäisyyttä, koska on niin tyhmiä läppiä. 

Ikävä jos näin on. Kuinka he ovat toksisia?

Vierailija
5/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha paskaa, ei aja.

Vierailija
6/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode poistaa kohta provon, mutta miksi tulette kyselemään sellaisesta mielipiteestä mikä ei ole totta?

Miten niin provon? Feminismihän ajaa sukupuolten tasa-arvoa ja keskustellaan siinä miesten rooleista myös.

Vierailija
7/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

Vierailija
8/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle miten konkreettisesti.

Vierailija
9/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että nainen tulee selittämään miehille mikä on miesten parhaaksi. Suksi v i t t u u n.

Jos miehet ei osallistu ja keskittyy vastustamaan, ei mikään ihme jos syrjäytyvät ja pahimmassa tapaiksessa jäävät alisteisiksi naisille.

Vierailija
10/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

Tuo ei nyt ihan riitä, selitä. 

Vierailija
11/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän vihaa nykymiehiä kun eivät pääse kostamaan entisajan miehille

Vierailija
12/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat ajavansa. Kun pitäisi siirtyä puheista tekoihin, tyhjää täynnä.

Vierailija
13/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin provon? Feminismihän ajaa sukupuolten tasa-arvoa ja keskustellaan siinä miesten rooleista myös.

Kyllä, eli siitä miten miehet ovat vääränlaisia ja virheellisiä ja miten miehiä pitäisi muuttaa.

Ei kiitos, lähinnä miesvihaa.

Vierailija
14/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisiä.

No miten? Oletan että kykenet itse normaaliin vuorovaikutukseen, mutta jos et niin älä syytä sukupuoltasi

Vierailija
15/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua, että kaikki täysjärkiset sukupuolesta riippumatta kohtelevat kaikkia tasapuolisesti ja siksi esim feminismi on turhaa ajantuhlausta.

Vierailija
16/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että nainen tulee selittämään miehille mikä on miesten parhaaksi. Suksi v i t t u u n.

Jos miehet ei osallistu ja keskittyy vastustamaan, ei mikään ihme jos syrjäytyvät ja pahimmassa tapaiksessa jäävät alisteisiksi naisille.

Miehet hakevat kyllä tasa-arvoa, feminismi ei.

Vierailija
17/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ajaa tasa-arvoa samalla tavalla kuin kommunismi. Teoriassa kyllä, käytännössä ei.

Naiset haluavat poimia tasa-arvosta kaikki edut ja hyödyt, kun taas siihen liittyvät vastuut ja vaivat sivuutetaan ja jätetään miesten hoidettavaksi edelleen.

En ole vielä koskaan nähnyt aidosti tasa-arvoisesti toimivaa naista.

Vierailija
18/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen on kuullut toksisia juttuja VANHEMMILTA miehiltä oma isä mukaan luettuna??? Ja sinä kehtaat pahoittaa mielen teinitytöistä! Vähän perspektiiviä!!

Vierailija
19/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että feministit hokee tollasta valheellista roskaa ei tee siitä yhtään enempää totta.

Vierailija
20/104 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen on kuullut toksisia juttuja VANHEMMILTA miehiltä oma isä mukaan luettuna??? Ja sinä kehtaat pahoittaa mielen teinitytöistä! Vähän perspektiiviä!!

Mikä sinä olet vähättelemään toisten kokemuksia syrjinnästä???