Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheltä fleshlightin

Vierailija
01.09.2023 |

Siivosin vaatehuonetta niin samalla löysin miehen vaatteiden seasta fleshlightin, ihmetyttää kun ei oo kertonut mulle että on hommannut tuollaisen kun tietää mun seksileluista

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua loukata sua. Huomaavainen mies sulla.

Miksi muuten kerrot koko maailmalle asian, mutta et kysy suoraan mieheltäsi?

Monesti noi flesut on aitoja tiukempia...

Vierailija
2/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on. Onhan sullakin leluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä näköjään haluat, kuten täällä miehillä tapana on.

Vierailija
4/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suhtautuvat miesten seksileluihin vähän arvaamattomasti. Karkeasti jaettuna osa alkaa itkemään, osa suuttuu, osa aloittaa mykkäkoulun ja osa ymmärtää.

Vierailija
5/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten leluilla toteutetaan omaa seksuaalisuuttaan ja miesten leluilla runkkaa ruuturunkkarit.

Vierailija
6/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut miehelle kaikenlaisi, mutta ei se käytä niitä, ei kuulemma natsaa.

Vierailija
7/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas yksi niistä naisista, jotka eivät kykene puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Muuten asiaa olis Kyselty omalta mieheltä eikä pähkitty täällä.

Vierailija
8/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä näköjään haluat, kuten täällä miehillä tapana on.

Kylläpä hiek kapillu on tänää pahalla tuulella.

Vierailija
9/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on käyny penkomassa paikkoja ja nyt löytyikin ylläri.

Vierailija
10/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksileluissa ole minun mielestäni mitään väärää.

Jokaisella on oikeus masturboida ja miksi ei noita leluja voi ottaa mukaan yhteisiin hetkiinkin. Olen itse ostanut miehelleni lahjaksi mm. Flesun ja itse omistan vibroja. Seksilelut tulisi normalisoida, varsinkin miesten kun niissä on edelleen joku tabu-leima, ilmeisesti.

Minua ihmetyttää miten parit jotka (oletettavasti) ovat olleet jo pidempään yhdessä eivät puhu näistä asioista. Eli siis seksistä, masturboimisesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Minä ainakin olen ruotinut kaikki asiat runkkailusta salaisimpiin fantasioihin ja jakanut omia, erikoisempiakin puolia. Tuntuu että ihmiset ei oikeasti puhu näistä vaikka pitäisi. Haluan ainakin itse tuntea sen toisen ja itseni kaikin puolin tällä alueella jos aion olla yhdessä parisuhteessa

Vierailija
11/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksileluissa ole minun mielestäni mitään väärää.

Jokaisella on oikeus masturboida ja miksi ei noita leluja voi ottaa mukaan yhteisiin hetkiinkin. Olen itse ostanut miehelleni lahjaksi mm. Flesun ja itse omistan vibroja. Seksilelut tulisi normalisoida, varsinkin miesten kun niissä on edelleen joku tabu-leima, ilmeisesti.

Minua ihmetyttää miten parit jotka (oletettavasti) ovat olleet jo pidempään yhdessä eivät puhu näistä asioista. Eli siis seksistä, masturboimisesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Minä ainakin olen ruotinut kaikki asiat runkkailusta salaisimpiin fantasioihin ja jakanut omia, erikoisempiakin puolia. Tuntuu että ihmiset ei oikeasti puhu näistä vaikka pitäisi. Haluan ainakin itse tuntea sen toisen ja itseni kaikin puolin tällä alueella jos aion olla yhdessä parisuhteessa

Näin puhekykyiset ihmiset toimivatkin.

Voisinkin kysyä ap:ltä, että miksi teillä ei?

Vierailija
12/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten leluilla toteutetaan omaa seksuaalisuuttaan ja miesten leluilla runkkaa ruuturunkkarit.

Tämä on juuri se säälittävä ajatus:

Naiset hienosti etsivät seksuaalisuuttaan ja miehet ovat säälittäviä runkkareita. Tämä on täysin väärä ajatusmalli

Vierailija
13/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se säälittävä ajatus:

Naiset hienosti etsivät seksuaalisuuttaan ja miehet ovat säälittäviä runkkareita. Tämä on täysin väärä ajatusmalli

Näinhän se kuitenkin tosielämässä menee!!

Vierailija
14/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat orgasmit seksileluilla, koska miehet eivät niitä viitsi, halua tai osaa antaa.

Ei siinä mitään voimaantumisella ole tekoa, vain nautinnolla, kerrankin.

Miehet taas käyttävät flesuja koska he eivät saa naista laisinkaan /ehkäpä johtuen em seikoista...) tai heidän vaimonsa eivät halua enää sekisä ( ja sekin voi johtus em seikoista)

Simppeliä.

Vierailija
15/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikein ja virallisesti hyväksytysti runkattu miehellä kättä käyttäen mutta vaikkapa Fleshlightin yhtenä monista lukuisista nykyajan masturbaattoreista siihen edes osa-aikaisesti mukaan ottaen nautintoa lisäämään ja vaihtelua antamaan se on tsot tsot ja väärin valittu? 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan