Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikuntaa harrastatte, varsinkin 50v täyttäneet?

Vierailija
01.09.2023 |

Mietin, panostanko kävelyn lisäksi kuntosaliin vai ryhmäliikuntatunteihin? Mistä olisi eniten "hyötyä"? Jooga/pilates, joogalates kinnostaa, samoin joku tanssillinen juttu. Mutta onko selkeä lihaskuntoharjoittelu järkevämpää? Neuvokaa, en ole näihin perehtynyt ja nyt halu muutokseen. Tuleeko teillä jumpattua kotona vai motivoiko kodin ulkopuolinen juttu enemmän?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 vuotias ja olen allerginen kuntosaleille, ryhmäliikunnalle ja monelle muullekin vastaavalle harrastukselle. Niitä en siis edes ajattele.

Työni on fyysistä ja tässä tulee helposti 10 000 askelta päivässä, kumartelua, nostoja ja portaita riittää. Töiden jälkeen teen koiran kanssa kävelylenkkejä, marjastan, sienestän, vaellan luonnossa, hiihdän ja maastopyöräilen. Kuntoni ja terveyteni ovat hyvät.

Juurikin fyysistä työtä tekevän kannattaisi pitää erityisesti huolta lihaskunnosta.

Lihaskuntoni on riittävän hyvä, mutta kuntosalille minua ei saa kirveelläkään.

Vierailija
42/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barre (uusi muotilaji). Tosi kivaa!

Löytyy ainakin Tampereelta.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolme kertaa viikossa salilla, ja kolmesti uimassa uintityyliä vaihdellen n. 2,5-3km kerralla. Hyötyliikuntaa (koirien lenkitys, pihatyöt ym. ´) lisäksi. Olen just täyttänyt 58.

Vierailija
44/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeniä 4krt/vkossa reilu tunti,lisäksi pyöräilyä ja kävelyä päivittäin sekä juoksulenkkejä kun polvi kestää. N51

Vierailija
45/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely (koiralenkit), sauvakävely, pilates, lisäksi kuntoilen kotona säännöllisesti (kuntopyörä, lihaskunto painoin, pilateksen kotiharjoitteet).

En jaksa työpäivän jälkeen lähteä minnekään salille, pilates ainoa, missä käyn säännöllisesti.

Vierailija
46/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali 3krt/vko, kävelyä, pyöräilyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän