Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko teistä tekee kahta työtä?

Vierailija
20.09.2025 |

Itselläni säännöllinen ja vakituinen päivätyö, lisäksi viikonloppuisin ja pyhinä keikkatyötä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi ja siinäkin ajattelin siirtyä nelipäiväiseen viikkoon. 😌

Vierailija
2/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä kokoaikainen päivätyö ja sivussa pyöritän pienimuotoista yritystoimintaa. Loppuvuodesta siirryn kolmivuorotyöhön, mutta yrityksen pyörittäminen onnistuu silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kesällä, ja toista talvella 😃

Vierailija
4/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Kokoaikainen päivätyö ja iltaisin ja viikonloppuisin ja usein vakiduunin loma-aikoinakin teen kakkostyötäni.

Vierailija
5/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyö perheyrityksessä ja lisäksi oma toiminimi

Vierailija
6/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista? Mulla on 4.

Päivätyö, kahta lajia yritystoimintaa ja viikonloppuisin käyn vielä heittämässä puunkaatokeikkoja. Jotain tuohon vois vielä ottaa lisäksi että sais pennoset riittämään.

Vierailija
7/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa tehdä kuutamokeikkaa. 

Vierailija
8/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saan tuloni vain yhdestä, niin työni käytännössä on kahden eri alan työtä: juristi ja psykologi. Välillä tuntuu, että juridiikka on taka-alalla ja painopiste psykologiassa.... 

asianajaja

Vierailija
9/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunan nyt taas saisi sen yhdenkin työn jostain!

Vierailija
10/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen itse asiassa kolmea työtä, ja samassa työpaikassa. Arvaa, näkyykö liksassa?

Vierailija
11/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokopäiväinen työ. Lisäksi sivussa ytitys, jota pyöritän. Taas menee tämä päivä niissä hommissa. Lisäksi toimin vuokranantajana ja airbnb:tä pyöritän lisäksi.

Sitten on toki vapaaehtoistyö, jota teen seurakunnalle, mutta se ei tuo rahaa vaan kuluttaa sitä.

Vierailija
12/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kokopäivätyö, mutta sen lisäksi opiskelen yliopistossa. Nyt aloi 4. vuosi ja maisteriopinnot, eli tavoiteaikataulussa mennään ja keskiarvo 4,7.

Vierailija
13/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kokopäivätyö, mutta sen lisäksi opiskelen yliopistossa. Nyt aloi 4. vuosi ja maisteriopinnot, eli tavoiteaikataulussa mennään ja keskiarvo 4,7.

Nyt kysyttiin töistä eikä opiskeluista. Kaikkein vähiten kysyttiin mistään keskiarvoista. Kyllä mäkin opiskelen, mutta on katsonut tarpeellisesti mainita sitä omassa vastauksessa koska töistä tässä kysyttiin. 

Vierailija
14/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka päivätyöstä on niin hyvä, että saan viettää vapaa-aikaa perheeni kanssa arkena, viikonloppuisin ja lomilla. Ihanaa nähdä omien lasten kasvavan ja olla heidän arjessaan vahvasti läsnä.

Vierailija
15/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka päivätyöstä on niin hyvä, että saan viettää vapaa-aikaa perheeni kanssa arkena, viikonloppuisin ja lomilla. Ihanaa nähdä omien lasten kasvavan ja olla heidän arjessaan vahvasti läsnä.

No voi, että kun on ihanan täydellistä! Niin täydellistä, että et ymmärtänyt aloitusta.

Vierailija
16/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä sitä kysytty.

Vierailija
17/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen useampaa kuin kahta, sillä oon poliisi, terveydenhoitaja, psykologi ja sihteeri, tosin nämä nivoutuvat yhteen opettajan ammatiksi.

Noh leikki sikseen, oon siis opettaja ja flippaan asuntoja vapaa-ajalla, jonka kai voi laskea sivutyöksi. Joskus oon miettinyt, että olisi kiva tehdä tuntitöitä jossain putiikissa vaikka viikonloppuisin.

Vierailija
18/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks josta toinen teen pimeesti

Vierailija
19/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 4 työtä:

Päätyö on fyysinen työ.

Kakkostyö on kuntosali

Kolmastyö on videopelit

Neljästyö on seksi

Vierailija
20/47 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö tilintarkastajana ja teen lisäksi tuntityötä mainos- ja mediamyyjänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi