Saako mies esittää vaatimuksia naisille deittisovelluksissa?
Saako siis miehet ilmoittaa että haluaa kauniin naisen, naisen jolla ei ole lapsia, naisen joka ei halua lapsia, naisen jolla ei ole mt ongelmia..??
Vai onko tämä vain naisten etuoikeus esittää vaatimuksia?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt kutsuisi vaatimukseksi sitä, jos ei vaadi muuttumaan. Menee vaan ohi.
Vaatimisessa ja toivomisessa on kuitenkin vissi sävyero.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt kutsuisi vaatimukseksi sitä, jos ei vaadi muuttumaan. Menee vaan ohi.
Todellakin menee ohi, mutta ei siksi, että nainen haluaisi laatikkoleukaisen astronauttikirurgin (vai mikä se oli) vaan siksi, että tyyppi osoittaa olevansa ankea ja omahyväinen ja siksi epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ei tajua sitä että jos naisen ulkonäkö ei ole miellyttävä niin silloin mies ei parisuhteeseen ala naisen kanssa.
Ei ne naisetkaan ala miehen kanssa parisuhteeseen jonka ulkonäkö ei miellytä.
Ulkonäkö nyt vaan on se sukupuoliero ja ulkonäkö on asia mikä liittyy seksualisuuteen sekä lisääntymiseen.Ei asiassa ole mitään tajuttavaa. Kyllä se niin menee naisellakin. Epäkiinnostavasta ei tule kiinnostavaa tahdonvoimalla. Nainen ei silti yleensä kulje vaatimassa miehiltä tietynlaista ulkonäköä. Se vaan sanoo että sori ei ole kemiaa.
Niin minäkin miehenä teen, jos nainen ei näytä hyvälle niin sanon ettei ole kemiaa.
Ai kamala. Näillä sanoilla sain viimeksi pakit :( Olen ruma.
N42
Voi hyvin olla mahdollista. Jos olet oikeasti kaunis, niin harva mies pystyy oikeasti sanomaan, ettei halua jatkaa millään tavalla kanssasi.
Kiitos.
N42
Jos miehiä ei yleisesti ottaen juurikaan lähestytä, vaan heidän oletetaan lähestyvän naisia, niin mikä mieli vaatimuslistoilla on? Mieshän valitsee ketä lähestyy. Jos ei kiinnosta, niin ei lähesty. Naisille sen sijaan tulee loputtomasta tarjokkaita ja vaatimuslistat tehdään sen vuoksi, että ei hukuta aivan väärien miesten yritysten alle.
Christiiina kirjoitti:
Todellakin saa ja pitää! Jos esim. Itse ei voi sietää tupakointia, niin ei silloin kannatta edes tavata tupakoivaa naista.
Oma puoliso lopetti aikoinaan tupakoinnin, kun en voinut sitä hajua/makua sietää lisänä vielä negatiiviset terveysvaikutukset.
Kirjoita vain vaatimuksesi rehellisesti profiiliisi, se on ihan ok. Mutta vaatimusten mukaiset naiset ei välttämättä kiinnostu ja sekin on ihan ok.
Sitä minä en ymmärrä että miksi ap kokee niin että hän tekee tyhjän profiilin tai kertoo millaista naista etsii mutta ei kerro kunnolla itsestään. Tuollaisesta käytöksestä tulee tunne että ap kuvittelee että naiset katsoo miesten profiileja etsien sieltä sellaisia joille kelpaavat ja heti tärppää. Aplle tiedoksi että naiset etsivät miestä josta kiinnostua. Jos et viitsi kertoa itsestäsi mitään niin harvat naiset kiinnostuvat sinusta. Ja vielä harvempi niistä sattuu olemaan sellainen mitä etsit.
Eli et ole mikään kultakimpale josta kaikki naiset taistelevat ja toivovat että kelpaisivat sinulle. Vaan parisuhteen muodostumiseen tarvitaan molemmin puolinen kiinnostus. Eli lopeta ap lahnailu ja kerro itsestäsi kunnolla. Ja jos et halua kertoa esim sitä että metsästät tai olet kasvissyöjä koska osa naisista skippaa sinut jos itse inhoavat metsästystä tai haluavat lihaa syövän miehen niin ajatteleppa hieman pidemmälle. Jos nainen tutustuu sinuun niin varmaan selkenee että harrastat metsästystä. Nainen jättää sinut. Eikö olisi parempi kertoa asia jo profiilissa niin saisit matchejä vain metsästyksen hyväksyviltä naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä ei yleisesti ottaen juurikaan lähestytä, vaan heidän oletetaan lähestyvän naisia, niin mikä mieli vaatimuslistoilla on? Mieshän valitsee ketä lähestyy. Jos ei kiinnosta, niin ei lähesty. Naisille sen sijaan tulee loputtomasta tarjokkaita ja vaatimuslistat tehdään sen vuoksi, että ei hukuta aivan väärien miesten yritysten alle.
Paitsi että ne naistenkin vaatimuslistat siellä profiilissa on sikäli turhia että eihän miehet niitä lue ja jos osuman jälkeen lukevatkin niin eivät piittaa. Mulla oli aikoinaan ainoana toiveena että "en polta, ethän sinäkään", ja silti matcheista paljastui tasaisin väliajoin röökaajia.
Esitä vaan koko vaatimuslista juuri noilla sanoilla niin tietävät pyyhkiä vasempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ne naistenkin vaatimuslistat siellä profiilissa on sikäli turhia että eihän miehet niitä lue ja jos osuman jälkeen lukevatkin niin eivät piittaa. Mulla oli aikoinaan ainoana toiveena että "en polta, ethän sinäkään", ja silti matcheista paljastui tasaisin väliajoin röökaajia.
Se on vastenmielistä, kun miehet eivät niitä lue. Toisaalta, jos etsin pitkää, koulutettua miestä tositarkoituksella ja saan viestejä lyhyeltä mieheltä, jolla on pelkkä peruskoulu tehtynä ja hakusessa pelkkä seksi, niin helppohan pikkumiehen jutut on suunnata suoraan roskakoriin.
No sehän on aivan ok jos miehellä on pyykkilautavatsa ja pituutta vähintään 185 cm. Tämän lisäksi komea jne. Jos mies aivan taviksen näköinen lyhyt ja ihramahainen keski-ikäinen ukko niin kyllähän se herättää ajatuksen että mies hakee paljon itseään paremman näköistä naista. Onko hakemassa naisesta näyttelyesinettä että kattokaas millaisen naisen olen iskenyt jne. Se vaan on ärsyttävää.
Me naiset ajattelemme, että se samaa tasoa oleva mies on hyvä koska silloin suhteella on hyvä pohja ja jos vielä ne persoonat kohtaa hyvin yksiin niin voi odottaa pitkää ja onnellista suhdetta. Se ulkonäkökeskeinen mies ei tunnetasolla ole samoilla leveleillä vaan hän hakee ainoastaan pantavaa nukkea. Rakkaus loistaa poissaolollaan. Miksiköhän miehet muuten hakevat sitä itseään paremman näköistä kun sitä haluaa muutkin miehet jotka mahdollisesti itseä paremman näköisiä. Onko järkeä olla koko ajan mustasukkainen?
Tämä. Olin laittanut ehdoksi ettei mies polttaisi eikä joisi alkoholia kuin silloin tällöin koska en itse juo enkä polta ja muutoinkin terveet elämäntavat. Parisuhde ei onnistu jos toisella täysin erilaiset. No kaikki miehet jotka vastasivat ja joiden kanssa kävin treffeillä polttivat ja käyttivät viinaa hyvinkin reippaasti. Kaikilla ero päällä parhaillaan ja vaimot olivat hirveitä jne. jne. Kannatti kirjoittaa omia toiveitaan miehestä juu.
No enpä ole enää aikaani kuluttanut treffipalstoilla mutta koska en käy myöskään ravintoloissa niin sinkkuelämään olen jo totutellut. Se on ihan ok koska tiedän ettei omanlaista mistään löydä ainakaan suomesta tästä alkoholistien, väkivaltaisten ym. miesten joukosta. Jos täällä muunlaisia on niin kyllä ne viedään jo nuorena että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehethän yrittää kaikkia, sekä livenä, että nettideiteillä. Ei ne lue niitä bioja. Mahdollisimman paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ei tajua sitä että jos naisen ulkonäkö ei ole miellyttävä niin silloin mies ei parisuhteeseen ala naisen kanssa.
Ei ne naisetkaan ala miehen kanssa parisuhteeseen jonka ulkonäkö ei miellytä.
Ulkonäkö nyt vaan on se sukupuoliero ja ulkonäkö on asia mikä liittyy seksualisuuteen sekä lisääntymiseen.
Kuka täällä on niin sanonut? Sinä
Se ero miehissä ja naisissa on, että .iehet vaatii naisia laskemaan tasoaan, naiset eivät vaadi miehiltä samaa.
Miksi jankutat tätä asiaa täällä tasaisin väliajoin? Sulle on kerta toisensa jälkeen vastattu että toivoa saa vaikka kuuta taivaalta, mutta saamiset on sitten toinen kysymys. Yleisesti ottaen kovin moni nainen ei pidä sellaista kovin puoleensavetävänä jos mies on liikenteessä jonkinlaisen vaatimuslistan kanssa. Ennemmin kannattaa kertoa, mitä sille naiselle olisi tarjolla jos sinut valitsee.
Kaikki voivat hetken esittää jotain muuta kuin ovat saadakseen huomiota.
Kysy treffeillä itseltäsi mielessäsi: "pidänkö minä tästä naisesta nyt kun tiedän tämän ja tuon asian hänestä?"
Viimeinen asia jota treffimaailma kaipaa on se, että loukkaat jotakuta naista ja teet naiselle hankalemmaksi
kohdata jotakuta toista miestä, jos teillä ei synkkaa. Kukaan ei tarvi lisää veetuilua.
Mitä enemmän asioita voit jättää toisessa arvostelematta, vaikka sinua ei kiinnostaisi,
sitä parempi kuva sinusta jää sille toiselle, vaikka ette ehkä kohdannetkaan romanttisella tasolla.
Älä tuomitse ollenkaan.
Tietysti saa, ja oikeastaan pitäisikin vähän kertoa millaista suhdetta etsii ja mitä ei ainakaan etsi. Mutta jos sinulla on vaatimuksena naisella kauniit kasvot, isot rinnat, kiinteä peba, ja paljon seksiä, niin kannattaa toki huomioida että nainen odottaa myös sinun olevan näyttävä esiteltävä uroo.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa esittää vaatimuksia, sillä tyttö on aina uhri.
Tee sellainen harjoitus että laske montako kertaa ketjussa on jo kirjoitettu että saat esittää just niin monta vaatimusta kuin haluat.
No joo, ajan haaskaamisen puolesta parempi noin. Mulle ei kuitenkaan ole ongelma se että mies haluaa tietynlaisen pepun tai tissit kumppanilleen. Ongelmahan on, että siitä pitää avoimesti kertoa kun sen seulan voisi tehdä hiljaa ihan omassa päässään ja vain ystävällisesti torjua ne naiset, jotka eivät silmää miellytä. Varmaan osa noistakin miehistä voisi olla ihan parisuhdekelpoisia jopa itselle, mutta he eivät saa mitään mahdollisuutta kun käyttäytyvät kuin karjamarkkinoilla eivätkä lainkaan suodata mitä suustaan päästävät tai kirjoittavat nettiin. Aika harva lopulta on ihan niin juntti kasvokkain tavattaessa, kuin mitä antaa netissä/deittipalstoilla ymmärtää. Tai ainakin haluan uskoa niin (vaikka on niitä juntteja ihan kasvokkainkin tavattu).