Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies esittää vaatimuksia naisille deittisovelluksissa?

Vierailija
01.09.2023 |

Saako siis miehet ilmoittaa että haluaa kauniin naisen, naisen jolla ei ole lapsia, naisen joka ei halua lapsia, naisen jolla ei ole mt ongelmia..??
Vai onko tämä vain naisten etuoikeus esittää vaatimuksia?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä jo ala kyllästyttämään tämä ikuisuusaihe. Yhdelläkään ei ole mitään uutta lisättävää tähän keskusteluun mutta silti on pakko vääntää? Miksi?

Koska incel on korkannut jo ekat 10 perjantaikaljaansa.

Vierailija
122/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtää toivomukset vaatimuksiksi, ei kannata jatkaa.

Keskustelun otsikko: Saako mies esittää vaatimuksia naisille. Ei pidä puhua vaatimuksista, jos kyse on toivomuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittajalla jotenkin ylitarjontaa niistä deittisovelluksen naisista vai miksi kysyt tällaista?

Tätä minäkin jälleen ihmettelen. Olen ollut siinä uskossa, että niitä mätsejä ei kymmenittäin päivässä tule, mutta ehkä olen väärässä ja ap hukkuu niihin ellei ala laittaa tiukempia vaatimuksia.

(Myöskään tuota vaatia-sanaa en lakkaa hämmästelemästä. Mistä te niitä haluamanne kaltaisia naisia vaaditte? Jumalalta? Yhteiskunnalta? Äidiltä? Joltain muulta? Miksi ette puhu haluamisesta tai vielä mieluummin etsimisestä? Kun itse olin sinkku, niin en minä vaatinut tietyn kaltaista miestä, minä etsin sellaista.)

Ja itse etsin rakkautta. En osaa ollenkaan samaistua näihin vaatimuslistoihin. Itse halusin pitää sekä mielen että sydämen auki rakkaudelle. Ei mulla ollut mitään listaa siitä minkälaista ihmistä olin etsimässä. Tiesin vain että tiedän ja tunnen sen kun löydän.

Kuten tapahtuikin.

Minulla oli nettideittailussa tietyt asiat, joita edellytin, kuten se että miehellä on jo vähintään kouluikäiset lapset tai ei laisia lainkaan (omani oli kouluikäinen), lisäksi oli ruksittuna, että hänellä pitää olla koulutuksena vähintään lukio ja pitää olla työelämässä. En enää jaksa muistaa yksityiskohtia. Mutta nettideittailu on erilaista kuin live-kohtaamiset. Ja vaikka itse kerroin asuvani Helsingissä, olevani korkeasti koulutettu ja koulutusta vastaavassa asemassa, harrastavani kulttuuria ja matkustamista, ja ne ruksit noissa em. kohdissa, niin eipä se estänyt esimerkiksi maalla asuvan kainuulaisen pelkän peruskoulun käyneen miehen yhteydenottoa. En suuttunut siitä (tällä palstalla kuvitellaan että me naiset käytämme paljonkin energiaamme näihin asioihin :-D) vaan vastasin ystävällisesti, ettei meillä taida olla yhtään mitään yhteistä. Puolisoni tapasin sittemmin ihan muuta kautta.

Vierailija
124/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukseni naisille parisuhdemarkkinoilla on se että nainen näyttää hyvälle,ei ole lihava ja että naisella ei ole mt ongelmia. Haluan myös että naisella ei ole lapsia eikä se lapsia halua.

En vaadi paljoa siis.

Olen itse suht hyvän näkönen ja koulutettu mies.

M33

Jos laittaisit tuon listan deittiprofiiliin niin olisit hyvin epäkiinnostava. Koska vaikuttaa siltä että sinulle käy kuka tahansa nainen joka täyttää tuon sinun listasi. Et ole kiinnostunut naisen persoonasta. Eli jos olisi 100 naista baarissa ja heistä vaikka 10 täyttäisi nuo sinun vaatimukset niin kuulostaa siltä että ottaisit ekan niistä joka suostuu lähtemään mukaasi. Et valitse naista joka on kiinnostava, naista jonka ajatukset kiinnostavat sinua vaan naisen jota voit panna. Harva nainen haluaa lähteä suhteeseen jossa mies ilmoittaa että kelpuutan sinut panoalustaksi kun täytät nämä vaatimukseni ja saat minusta suht hyvän näköisen miehen. Mennäänkö? Kiitos ei.

En pidä mitään listaa treffiprofiilissani. Minusta persoona on naisilla aika samanlainen kuin miehillä ja eroavaisuuksia on tosi vähän ellei ihan ääripäitä lasketa mukaan.

Treffisovelluksissa tykkään vain niistä naisista jotka ovat kauniita ja jotka eivät haaveile lapsista.

Tuntuu siltä että sinä teet treffailusta vähän liian hankalaa ja monimutkaista?

M33

Olen eri, ja sinänsä ymmärrän kriteereitäsi (ja esim. tuo lapsitoivehan on todella oleellinen tieto suunnilleen kaikille, koska lyhyitä suhteita lukuunottamatta on tietenkin tosi tärkeää, että sen suhteen ollaan samoilla linjoilla), mutta kysyisin vähän tarkennusta, että mitä tuolla korostamallani kohdalla tarkoitat? Ovatko mielestäsi kaikki miehet ajatustavoiltaan, persoonaltaan ja arvomaailmaltaan siis aika samanlaisia, ja sitten oletat naistenkin olevan? Eli sinulla on käytännössä ihan sama, kenen miehen kanssa menet vaikka kaljalle ja heittämään juttua, tai kenen naisen kanssa olet suhteessa (kunhan ne ulkponäkö- lapsi- ja mielenterveyskriteerit täyttyvät)?

Terveet ihmiset on persoonaltaan aikalailla samanlaisia, mt ongelmaiset,narsistit yms sitten eroavat aika paljon siitä keskiverto ihmisestä persoonallisuudeltaan.

Viestisi loppuun vastaan että kyllä menisin.

M33

Niin, menisit. Mutta et mene, koska kukaan ei tykkää luonteestasi, jonka ilmoituksesi onneksi paljastaa.

Olen käynnyt useilla treffeillä. En minä ilmoituksessa kerro mitään kriteerejä.

M33

Niin mutta et kahdesti saman naisen kanssa. Tyhjyytesi oikein paistaa.

Ei ihmiset (eikä edes marsut) ole samanlaisia. Mutta pinnallinen ihminen ei näe kuin sen pinnan. 

Saattoi olla että epäselvästi kerroin asiani joten uusi yritys.

Minusta keskivertoihmiset eivät ole samanlaisia persoonaltaan vaan eroavaisuuksia niissä on mutta ne eroavaisuudet ei ole suuria.

M33

Luulisi, että sillä olisi merkitystä onko naisen esim. seksuaalinen tai ei. Osaako esim. pyörittää kotitaloutta vai onko siinä avuton. Onko nainen hellä vai kylmäkiskoinen. Onko nainen kunnianhimoinen uratykki vai alisuoriutuja. 

Ei sille ole. Sille merkkaa vain se perse, että on oikean lainen. Sen naiset huomaavat eivätkä halua tavata. Kukaan ei halua olla pelkkä perse (saati se kaunis nainen), mutta sitä tämä ei koskaan tule tajuamaan.

Vääristelet asioita nyt muru.

Naisen pitää näyttää hyvälle, naisen pitää olla keskiverto ihminen,pitää olla vela ja mt-ongelmia ei saa olla.

M33

Kuulostat raskaalta seuralta, jos kohtaamasi ihmiset ovat luonteeltaan, persoonallisuudeltaan ja muilta henkisiltä ominaisuuksiltaan joko yhtenäistä massaa ("keskivertoja") tai mielestäsi mielenterveysongelmaisia. On inhimillistä, että haluaa olla kumppaninsa silmissä erityinen ja tulla nähdyksi kokonaisena itsenään, ei yhtenä näytteenä isosta joukosta.

En ole väittänyt että keskivertoihmiset ovat persoonaltaan ja henkisitä ominaisuuksiltaan yhtä samaa massaa vaan että eroavaisuudet on pieniä. Keskivertomassasta eroaa sitten selkeästi mt ongelmaiset ja personallisuushäiriöiset.

Minun mielestä ihminen on jollakin tapaa henkisesti rajottautunut jos se väittää että keskivertoihmisten persoonat ja henkiset ominaisuudet vaihtelevat suuresti.

M33

Ne ovat pieniä vain, jos niistä ei välitä. Jos se p***u on ainoa mikä merkkaa, niin sittenhän ei ole väliä, vaikka nainen olisi vapaa sielu ja jakaisi koko kylälle. 

Vierailija
125/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukseni naisille parisuhdemarkkinoilla on se että nainen näyttää hyvälle,ei ole lihava ja että naisella ei ole mt ongelmia. Haluan myös että naisella ei ole lapsia eikä se lapsia halua.

En vaadi paljoa siis.

Olen itse suht hyvän näkönen ja koulutettu mies.

M33

Jos laittaisit tuon listan deittiprofiiliin niin olisit hyvin epäkiinnostava. Koska vaikuttaa siltä että sinulle käy kuka tahansa nainen joka täyttää tuon sinun listasi. Et ole kiinnostunut naisen persoonasta. Eli jos olisi 100 naista baarissa ja heistä vaikka 10 täyttäisi nuo sinun vaatimukset niin kuulostaa siltä että ottaisit ekan niistä joka suostuu lähtemään mukaasi. Et valitse naista joka on kiinnostava, naista jonka ajatukset kiinnostavat sinua vaan naisen jota voit panna. Harva nainen haluaa lähteä suhteeseen jossa mies ilmoittaa että kelpuutan sinut panoalustaksi kun täytät nämä vaatimukseni ja saat minusta suht hyvän näköisen miehen. Mennäänkö? Kiitos ei.

En pidä mitään listaa treffiprofiilissani. Minusta persoona on naisilla aika samanlainen kuin miehillä ja eroavaisuuksia on tosi vähän ellei ihan ääripäitä lasketa mukaan.

Treffisovelluksissa tykkään vain niistä naisista jotka ovat kauniita ja jotka eivät haaveile lapsista.

Tuntuu siltä että sinä teet treffailusta vähän liian hankalaa ja monimutkaista?

M33

Olen eri, ja sinänsä ymmärrän kriteereitäsi (ja esim. tuo lapsitoivehan on todella oleellinen tieto suunnilleen kaikille, koska lyhyitä suhteita lukuunottamatta on tietenkin tosi tärkeää, että sen suhteen ollaan samoilla linjoilla), mutta kysyisin vähän tarkennusta, että mitä tuolla korostamallani kohdalla tarkoitat? Ovatko mielestäsi kaikki miehet ajatustavoiltaan, persoonaltaan ja arvomaailmaltaan siis aika samanlaisia, ja sitten oletat naistenkin olevan? Eli sinulla on käytännössä ihan sama, kenen miehen kanssa menet vaikka kaljalle ja heittämään juttua, tai kenen naisen kanssa olet suhteessa (kunhan ne ulkponäkö- lapsi- ja mielenterveyskriteerit täyttyvät)?

Terveet ihmiset on persoonaltaan aikalailla samanlaisia, mt ongelmaiset,narsistit yms sitten eroavat aika paljon siitä keskiverto ihmisestä persoonallisuudeltaan.

Viestisi loppuun vastaan että kyllä menisin.

M33

Niin, menisit. Mutta et mene, koska kukaan ei tykkää luonteestasi, jonka ilmoituksesi onneksi paljastaa.

Olen käynnyt useilla treffeillä. En minä ilmoituksessa kerro mitään kriteerejä.

M33

Niin mutta et kahdesti saman naisen kanssa. Tyhjyytesi oikein paistaa.

Ei ihmiset (eikä edes marsut) ole samanlaisia. Mutta pinnallinen ihminen ei näe kuin sen pinnan. 

Saattoi olla että epäselvästi kerroin asiani joten uusi yritys.

Minusta keskivertoihmiset eivät ole samanlaisia persoonaltaan vaan eroavaisuuksia niissä on mutta ne eroavaisuudet ei ole suuria.

M33

Luulisi, että sillä olisi merkitystä onko naisen esim. seksuaalinen tai ei. Osaako esim. pyörittää kotitaloutta vai onko siinä avuton. Onko nainen hellä vai kylmäkiskoinen. Onko nainen kunnianhimoinen uratykki vai alisuoriutuja. 

Ei sille ole. Sille merkkaa vain se perse, että on oikean lainen. Sen naiset huomaavat eivätkä halua tavata. Kukaan ei halua olla pelkkä perse (saati se kaunis nainen), mutta sitä tämä ei koskaan tule tajuamaan.

Vääristelet asioita nyt muru.

Naisen pitää näyttää hyvälle, naisen pitää olla keskiverto ihminen,pitää olla vela ja mt-ongelmia ei saa olla.

M33

Kuulostat raskaalta seuralta, jos kohtaamasi ihmiset ovat luonteeltaan, persoonallisuudeltaan ja muilta henkisiltä ominaisuuksiltaan joko yhtenäistä massaa ("keskivertoja") tai mielestäsi mielenterveysongelmaisia. On inhimillistä, että haluaa olla kumppaninsa silmissä erityinen ja tulla nähdyksi kokonaisena itsenään, ei yhtenä näytteenä isosta joukosta.

En ole väittänyt että keskivertoihmiset ovat persoonaltaan ja henkisitä ominaisuuksiltaan yhtä samaa massaa vaan että eroavaisuudet on pieniä. Keskivertomassasta eroaa sitten selkeästi mt ongelmaiset ja personallisuushäiriöiset.

Minun mielestä ihminen on jollakin tapaa henkisesti rajottautunut jos se väittää että keskivertoihmisten persoonat ja henkiset ominaisuudet vaihtelevat suuresti.

M33

Valtaosalle ne pienetkin eroavaisuudet ja vivahteet nimenomaan ovat merkityksellisiä, siksi he eivät koe, että kaikki ihmiset ovat melkein samanlaisia.

Vierailija
126/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää sanattomaksi, kun..

Persoonat ovat niin samanlaisia ettei sillä niin väliä kunhan ei mielenterveysongelmainen ole.

Mutta pyllyt on niin erilaisia ja sen muoto suhteelle oleellista, että pyllyn muoto nousee tärkeäksi kriteeriksi.

Huh.

Vierailija
127/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Mies joka on julkkis ja rikas eli alfa kuten Archie Cruz, saa vaatia naiselta täydellisyyttä.

Vierailija
128/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Mies joka on julkkis ja rikas eli alfa kuten Archie Cruz, saa vaatia naiselta täydellisyyttä.

Ymmärrätkö, että edes AC ei saa vaatia naiselta täydellisyyttä? Yhdenkään naisen ei tarvitse olla täydellinen, vaikka AC kuinka sitä vaatisi. AC:lla menevänä ja julkisuudesta tunnettuna miehenä on varmasti paljon enemmän kysyntää kuin kotona nyhjäävällä palstamiehellä, mutta silti hän ei pysty vaatimaan sen paremmin yksittäiseltä naiselta kuin naisilta kollektiivisesti täydellisyyttä. Hän voi vain valita kiinnostuneista naisista sen, johon ihastuu eli jolla on juuri niitä piirteitä, joita hän naisessa etsii.

Koettakaapa nyrjäyttää aivonne ymmärtämään, mikä on vaatimisen ja etsimisen/haluamisen ero, niin maailma saattaa avautua teille aivan toisen näköisenä.

Vierailija
129/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos sillä niitä täydellisiä naisia näkynyt missään?

Vierailija
130/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että edes AC ei saa vaatia naiselta täydellisyyttä? Yhdenkään naisen ei tarvitse olla täydellinen, vaikka AC kuinka sitä vaatisi. AC:lla menevänä ja julkisuudesta tunnettuna miehenä on varmasti paljon enemmän kysyntää kuin kotona nyhjäävällä palstamiehellä, mutta silti hän ei pysty vaatimaan sen paremmin yksittäiseltä naiselta kuin naisilta kollektiivisesti täydellisyyttä. Hän voi vain valita kiinnostuneista naisista sen, johon ihastuu eli jolla on juuri niitä piirteitä, joita hän naisessa etsii.

Koettakaapa nyrjäyttää aivonne ymmärtämään, mikä on vaatimisen ja etsimisen/haluamisen ero, niin maailma saattaa avautua teille aivan toisen näköisenä.

Ei se ymmärrä tuollaisia nyansseja, kuin toivoa ja vaatia. Kaikki pakit on sille "suuttunut", myös kun nainen ohittaa hymähdyksellä tai naurulla.

Oikeastihan mt-palveluja tunteva osaisi sanoa, oppisiko hän eroja, jos joku opettaisi. 

Kaunista naista hän ei ainakaan ikinä tule saamaan, ennen kuin siellä korvienvälissä on edes jotakin. Näteillä nuorilla naisilla on valinnanvaraa, pelkkää persettä tuijottava mies  on kiinnostava kuin sukupuolitauti.

Vierailija
131/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Olen nainen ja minun profiilissani lukee toiveena vsik, että etsin miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia sekä myös, että en voi sietää tupakointia.

Silti saan paljon tykkäyksiä tupakkamiehiltä ja pikkulasten yh-isiltä

Eivät ne lue tekstejä.

Ja sinun kriteerisi on mielestäni ihan ok listata, koska näitä ei yleensä suoraan profiilista näe (toisin kuin ulkonäköä). Mutta aika turhaahan se on, kuten huomaat, kun miehet laittaa kaiken oikealle lukematta.

Aika kurjaa yleistystä miehistä. Tähän ongelmaan auttaa ihan oikeasti se, että antaa tykkäyksen vain miehille, jotka itsekin ovat kirjoittaneet jotain kiinnostavaa profiiliinsa. Ja tokihan omassa profiilissasi on jotain täkyjä, joista on helppo keksiä kommentoitavaa ensimmäiseen viestiin? Silloin näkee helposti onko mies oikeasti lukenut profiilisi ja viestittelystä tulee paljon antoisampaa.

Vierailija
132/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Olen nainen ja minun profiilissani lukee toiveena vsik, että etsin miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia sekä myös, että en voi sietää tupakointia.

Silti saan paljon tykkäyksiä tupakkamiehiltä ja pikkulasten yh-isiltä

Eivät ne lue tekstejä.

Ja sinun kriteerisi on mielestäni ihan ok listata, koska näitä ei yleensä suoraan profiilista näe (toisin kuin ulkonäköä). Mutta aika turhaahan se on, kuten huomaat, kun miehet laittaa kaiken oikealle lukematta.

Aika kurjaa yleistystä miehistä. Tähän ongelmaan auttaa ihan oikeasti se, että antaa tykkäyksen vain miehille, jotka itsekin ovat kirjoittaneet jotain kiinnostavaa profiiliinsa. Ja tokihan omassa profiilissasi on jotain täkyjä, joista on helppo keksiä kommentoitavaa ensimmäiseen viestiin? Silloin näkee helposti onko mies oikeasti lukenut profiilisi ja viestittelystä tulee paljon antoisampaa.

Ja kirsikkana kakun päällä: tämä in cel nyt muka tietää, minkälaisia vastauksia joku nainen (josta hän ei tiedä mitään) on miehiltä saanut.

Alkaa kyllä hahmottua, miksi se on täällä, eikä siellä missä niitä kaunisperseisiä naisia olisi. Koska tulos on hänen tasonsa arvoinen joka tapauksessa. Siis pyöreä nolla.

Vierailija
133/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
134/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ymmärrä tuollaisia nyansseja, kuin toivoa ja vaatia. Kaikki pakit on sille "suuttunut", myös kun nainen ohittaa hymähdyksellä tai naurulla.

Oikeastihan mt-palveluja tunteva osaisi sanoa, oppisiko hän eroja, jos joku opettaisi. 

Kaunista naista hän ei ainakaan ikinä tule saamaan, ennen kuin siellä korvienvälissä on edes jotakin. Näteillä nuorilla naisilla on valinnanvaraa, pelkkää persettä tuijottava mies  on kiinnostava kuin sukupuolitauti.

Nyt ei keskustella hänestä, menet aina henkilöön näillä kommenteillasi sen sijaan, että keskustelisit asiasta.

Vierailija
135/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?

Koska kukaan nainen ei halua olla miehelle ensisijaisesti vain hyvä peppu ja nätti naama. Tuollaiset vaatimukset saa kiertämään vaatimuksen esittäjän kaukaa, vaikka kyseinen nainen olisikin juuri sitä mitä mies on etsinyt. Parisuhteeseen halutaan koko ihminen persoonineen kaikkineen, ei pelkkää persettä. Antaa juntin kuvan, jos ilmoittaa etsivänsä vain nättiä kuorta.

Vierailija
136/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetää sanattomaksi, kun..

Persoonat ovat niin samanlaisia ettei sillä niin väliä kunhan ei mielenterveysongelmainen ole.

Mutta pyllyt on niin erilaisia ja sen muoto suhteelle oleellista, että pyllyn muoto nousee tärkeäksi kriteeriksi.

Huh.

Tunnen monta miestä, joille tärkein kriteeri on naisessa isot rinnat ja hiusten väri. Suurin osa miehistä nyt vaan on tälläisiä, että se naisen ulkonäkö on se tärkein kriteeri, kaikki eivät vaan sitä ääneen huutele eivätkä VAADI.

Vierailija
137/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?

Koska kukaan nainen ei halua olla miehelle ensisijaisesti vain hyvä peppu ja nätti naama. Tuollaiset vaatimukset saa kiertämään vaatimuksen esittäjän kaukaa, vaikka kyseinen nainen olisikin juuri sitä mitä mies on etsinyt. Parisuhteeseen halutaan koko ihminen persoonineen kaikkineen, ei pelkkää persettä. Antaa juntin kuvan, jos ilmoittaa etsivänsä vain nättiä kuorta.

Minusta on parempi, että nämä kertovat suoraan, mitä haluat, että ne naiset ( veikkaisin lähes kaikkia) osaavat kiertää nämä miehet kaukaa. Ei mene siellä Tinderissä turhaa aikaa näiden kanssa.

Vierailija
138/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei keskustella hänestä, menet aina henkilöön näillä kommenteillasi sen sijaan, että keskustelisit asiasta.

Kerta tavoitteena on saada kaunis edustusrouva, miksi et tee elämällesi jotain? Tuhannen ja yhden kerran. Ole valmis tekemään uhrauksia! Jos et muuten pysty nousemaan suosta ylös niin sit uhraat tukesi Turkissa asuvalle kotirouvalle ja muutat telttaan, mikäli näyttävän puolison saanti muodostuu noinkin tähelliseksi. Sä et saa tässä elämässä jotakin antamatta jotain takaisin. Muussa tapauksessa oot vain yksi monista läskeistä kindermunaisista inkkeleistä huutamassa kameralle miksei kaunottaret anna.

Vierailija
139/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sua oikeesti kiinnostaa päästä kiipeämään kuopasta kuuntele trialilla nuo ilmaiseksi läpi. Peru ajallaan. Hanki kynä ja vihko avainteemojen ylöskirjaamiseksi. Sisäistä sanoma.

https://www.amazon.com/The-Big-Leap-Gay-Hendricks-audiobook/dp/B00282MR…

https://www.amazon.com/How-Keep-House-While-Drowning/dp/B09Q9WXPGV/ref=…

https://www.amazon.com/Help-Me-Stuck-Self-Sabotage-Self-Improvement/dp/…

Vierailija
140/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sukupuolestaan riippumatta saa esittää kumppaniehdokkaalleen vapaasti vaatimuksia riippumatta minkä sukupuolista kumppania hakee. Aina kanssattaa muistaa, että mitä tiukemman vaatimukset itsellä on, niin sitä pienemmästä joukosta pitäisi löytyä se jonka vaatimuksiin itse sovin. Kun vaatimukset osuisi yhteen, niin vielä pitäisi saada tunneside luotua ellei kumpikin ole valmis vaatimuslistapohjaiseen suhteeseen.