Saako mies esittää vaatimuksia naisille deittisovelluksissa?
Saako siis miehet ilmoittaa että haluaa kauniin naisen, naisen jolla ei ole lapsia, naisen joka ei halua lapsia, naisen jolla ei ole mt ongelmia..??
Vai onko tämä vain naisten etuoikeus esittää vaatimuksia?
Kommentit (184)
Tietenkin saa. Sen sijaan se, että lähettää jokaiselle naiselle viestejä on vain typeryyttä
Saahan vaatimuksia esittää, mutta ne ovat turn-off suurimmalle osalle, vaikka täyttäisivätkin ne.
Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?
Ei saa. Vain naisilla on oikeus esittää vaatimuksia. Vaatimuksia esittävä mies ristiinnaulitaan naisten toimesta ystäväpiireissä, somessa ja foorumeilla.
Elämme uusfeminismin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?
Moniko on suuttunut sinulle ja kirjoittanut seuranhakuilmoitukseeksi vihaisen vastauksen siitä, mitä vaatimuksia olet esittänyt?
Saa. Saako vastauksia on sitten eri juttu, koska naisille persoonalla on merkitystä ja tässä mies paljastaa mulqquutensa heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko on suuttunut sinulle ja kirjoittanut seuranhakuilmoitukseeksi vihaisen vastauksen siitä, mitä vaatimuksia olet esittänyt?
Miehethän kyllä kirjoittaa. Itse olen lyhyt nainen, mutta pidän pitkistä miehistä. Aika usein lyhyet miehet ovat laittaneet vihaisia viestejä, että minulle pitäisi pätkänä kelvata heidänlaisensa pikkumiehet.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Saako vastauksia on sitten eri juttu, koska naisille persoonalla on merkitystä ja tässä mies paljastaa mulqquutensa heti kättelyssä.
Naisia ei miesten personallisuus kiinnosta vaan miesten ulkonäkö,koulutustaso ja se mitä työtä mies tekee.
Siis nimenomaan pitää esittää vaatimuksia. Miten toinen muuten tietää mitä se toinen etsii?
Jokainen järkevä ihminen puolestaan ymmärtää sen, mitkä ovat realistisia toiveita ja mitkä sellaisia, että todennäköisesti et tule sellaista ihmistä löytämään.
Jokainen saa esittää just ne vaatimukset jotka haluaa eikä kenelläkään ole oikeutta vaatia muita ottamaan yhteyttä jos ei kiinnosta. Me naiset ei voida yhtään mitään sille että miehet lähestyy naisia joilla on vaatimuksia. Me päätetään vain omasta toiminnastamme. Sinäkin ap voit päättää VAIN omasta toiminnastasi.
Älä lähesty kaikkia, jos sinulla kerran on vaatimuksia. Lue edes profiiliteksti.
Olen itse 50-vuotias ns. "helminauhatäti". Saan silti tykkäyksiä reippaasti nuoremmilta rokkaripojilta, jotka sitten paniikissa blokkaavat minut tai lähettävät kiukkuisen viestin, miten en vastaa ollenkaan heidän hakuaan (laitan usein viestiä ihan "vääränlaisille" miehillekin, koska minusta erilaisuus ei estä KESKUSTELUA ja ihminen voi jutella oman kuplansa ulkopuolellekin).
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty kaikkia, jos sinulla kerran on vaatimuksia. Lue edes profiiliteksti.
Olen itse 50-vuotias ns. "helminauhatäti". Saan silti tykkäyksiä reippaasti nuoremmilta rokkaripojilta, jotka sitten paniikissa blokkaavat minut tai lähettävät kiukkuisen viestin, miten en vastaa ollenkaan heidän hakuaan (laitan usein viestiä ihan "vääränlaisille" miehillekin, koska minusta erilaisuus ei estä KESKUSTELUA ja ihminen voi jutella oman kuplansa ulkopuolellekin).
Alapeukuista päätellen on siis naisen vastuulla varmistaa, että mies ei päädy keskustelemaan vääränlaisen naisen kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nainen sinulle suuttunut tuosta? Ilman muuta omat toiveet täytyy laittaa ilmi. Tuossa vaan voi käydä niin, että et saa yhtään tykkäystä, kun hyvin harva nainen ajattelee, että täyttää kaikki toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla suuttumus ilmenee? Esim. Tinderissähän et voi edes teoriassa saada toiveittesi vastaisilta naisilta minkäänlaista kommenttia, kun itsehän toki swaippaat vasemmalle ne, jotka eivät ole naisellisia ja kauniita, ja joiden kroppa ei vastaa ihannettasi, eikös vaan.
Ulkonäkövaatimusten listaaminen ääneen on JUNTTIA, kun sinulla on täysi valta pyykiä oikealle vain ne jotka miellyttää. Miksi sun pitäisi listata esille kaikki nuo, rinnoista ja pepusta lähtien? Jokaisella on mieltymyksensä, mutta hyvin käyttäytyvä aikuinen ymmärtää pitää ne omana tietonaan ja hiljaisesti vaan tehdä valintansa mieltymyksensä mukaan. Käytä ne rajoitetut merkit sen sijaan kertomaan itsestäsi; treffi-ilmoitus ei ole ostoilmoitus, vaan myyntimainos.
Ei saa. Vaatimusten esittäminen on naisvihaa.