Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies esittää vaatimuksia naisille deittisovelluksissa?

Vierailija
01.09.2023 |

Saako siis miehet ilmoittaa että haluaa kauniin naisen, naisen jolla ei ole lapsia, naisen joka ei halua lapsia, naisen jolla ei ole mt ongelmia..??
Vai onko tämä vain naisten etuoikeus esittää vaatimuksia?

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, miesten käsitys "suuttumisesta" on erilainen kuin naisten käsitys.

Erään tindermiehen kanssa tuli viestitellessä ilmi, että en ole mitä hän hakee. Hän piti isorintaisista naisista ja itselläni on kauniit, mutta pienet rinnat. Ei siinä mitään, mutta miehen mielestä suutuin tästä mieltymyksestä, kun en suostunut tapaamaan irtoseksin merkeissä :D

Vierailija
42/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vaatinut että nainen on kaunis, koska tykkään kauniista naisista. Osa suuttuu tietenkin, sellaisia naiset ovat. Suuttuvat jos he eivät täytä niitä kriteereitä joita minä heille asetan. Jäljelle jää aina muutama miehisyyttä ymmärtävä yksilö ja homma toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatimuksista, että miten ympäröivä yhteisö niihin suhtautuu. On ihan ok sanoa hakevansa iloista ja elämänmyönteistä naista. Missään nimessä ei ole sopivaa sanoa etsivänsä solakkaa ja kaunista. Tämä kuitenkin pätee vain miehiin. Nainen voi sosiaalisesti hyväksytysti sanoa hakevansa vaikka pitkää ja raamikasta, siinä ei tietenkään ole mitään pahaa.

Vierailija
44/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa esittää vaikka kuinka paljon toiveita ja vaatimuksia, mutta ei pidä ihmetellä, jos ei ketään löydy. Ei sinkkuelämässä ole mitään vikaa 😁

Vierailija
45/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saisi kertoa, mitä etsii, olisi velvoitettu käymään läpi kaikki ehdokkaat tapaamalla. Ei siihen aika eikä voimat riitä. Sekä naisten että miesten tulee esittää toiveensa. 

Vierailija
46/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukseni naisille parisuhdemarkkinoilla on se että nainen näyttää hyvälle,ei ole lihava ja että naisella ei ole mt ongelmia. Haluan myös että naisella ei ole lapsia eikä se lapsia halua.

En vaadi paljoa siis.

Olen itse suht hyvän näkönen ja koulutettu mies.

M33

Vierailija
47/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmään deitti ilmoitukseen missä mies etsii naista jolla esim juuri tietyn näköinen pylly niin en vastaa miehelle ihan sama minkälainen pyllyni on. Tämä siksi että selvästi tuolla miehellä ja minulla on hyvin erilainen arvomaailma. Jos miehelle pyllyn muoto on naisessa tärkeintä niin jatkakoon etsimistä. Jos mies muuten fiksun oloinen niin saattaa löytää sen naisen jolla oikeanlainen pylly ja nainen kiinnostuu tästä miehestä. Heillä ehkä samanlainen ajattelutapa siinä mikä puolisossa tärkeintä.

Minulle miehessä on tärkeintä että ajattelemme perusasioista samalla tavalla esim missä haluaa asua (omakotitalo), haluaa lapsia, samanlainen suhtautuminen rahaan (säästäväinen mutta ei pihi kuitenkaan). Arvot on tärkeät eli haluamme kasvattaa lapset saman tyylisesti, suhtaudumme työhön ja harrastuksiin samaan tyyliin jne. Eli jos yhdessä on hyvä olla eikä kaikista pikkuasioista tarvi riidellä niin elämä on helppoa ja sujuvaa. Minulle on samantekevää kuinka pitkä mies on, millainen hänen leukansa on tai onko mies normaalipainoinen vai lievästi ylipainoinen tai minkälaiset hiukset miehellä on tai onko hiuksia. Minua kiinnostaa miehen luonne, tavat ja elämäntyyli. Ihastun mieheen vasta kun tutustun häneen. Pelkkä ulkonäkö ei saa sydäntä hakkaamaan tai muuten innostumaan.

Vierailija
48/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usado kirjoitti:

Jos ei saisi kertoa, mitä etsii, olisi velvoitettu käymään läpi kaikki ehdokkaat tapaamalla. Ei siihen aika eikä voimat riitä. Sekä naisten että miesten tulee esittää toiveensa. 

Kaikki ehdokkaat? Tinderissä tältä välttyy pyyhkäisemälle oikealle vain ne, jotka oman profiilinsa perusteella vaikuttavat vastaavan toiveita ja ovat kiinnostavia. Osumaa ei tule, jos ei ole profiilista tykännyt. Helppoa. 

Vaatimusten listaaminen antaa todella nihkeän vaikutelman ihmisestä ja pyyhkäisen sellaiset profiilit automaattisesti vasemmalle. Ei henkilöstä tee minun silmissäni kiinnostavaa se, että olen hänen listauksensa mukainen vaan haluan tietää jotain hänestä itsestään! Satunnaisten miesten hyväksyntää en ole Tinderistä hakemassa.

Vierailija
49/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Sen sijaan se, että lähettää jokaiselle naiselle viestejä on vain typeryyttä

Avaathan vähän tätä ajattelua että miksi se on typerää? Jos et pysty, niin vaikutathan sinäkin typerältä.

Sen takia, että naiset kyllä näkevät, että se sama viesti on lähtenyt sadoille muillekin naisille eikä sillä silloin ole minkäänlaista arvoa. 

Vierailija
50/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukseni naisille parisuhdemarkkinoilla on se että nainen näyttää hyvälle,ei ole lihava ja että naisella ei ole mt ongelmia. Haluan myös että naisella ei ole lapsia eikä se lapsia halua.

En vaadi paljoa siis.

M33

Niin? Etsit toiveittesi mukaista, siis. Ulkonäöstä saa aika hyvin osviittaa jo deittiprofiilin kuvista, ja live-tilanteissahan näet ulkonäön selkeästi omin silmin. Yleinen käytäntö on, että olemassaolevat lapset mainitaan deittiprofiilissa, mutta selkeintä on, jos itse tuot tekstissäsi ilmi, että olet vela ja etsit toista velaa. Sitten jääkin enää vain mt-ongelmien seulominen, mutta olet kuitenkin saanut tehtyä jo valtavan esikarsinnan.

Ja oikeassa olet - et todellakaan vaadi paljon, jos nuo ovat ainoat kriteerisi. Itse sanoisin jopa, että tyydyt aika vähään. Luulisi siis, että löytyy.

Vierailija
51/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi paljoa siis.

M33

Jos laittaisit tuon listan deittiprofiiliin niin olisit hyvin epäkiinnostava. Koska vaikuttaa siltä että sinulle käy kuka tahansa nainen joka täyttää tuon sinun listasi. Et ole kiinnostunut naisen persoonasta. Eli jos olisi 100 naista baarissa ja heistä vaikka 10 täyttäisi nuo sinun vaatimukset niin kuulostaa siltä että ottaisit ekan niistä joka suostuu lähtemään mukaasi. Et valitse naista joka on kiinnostava, naista jonka ajatukset kiinnostavat sinua vaan naisen jota voit panna. Harva nainen haluaa lähteä suhteeseen jossa mies ilmoittaa että kelpuutan sinut panoalustaksi kun täytät nämä vaatimukseni ja saat minusta suht hyvän näköisen miehen. Mennäänkö? Kiitos ei.

Vierailija
52/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?

Missä ja kuka?

Voit esittää deittiprofiilissasi toiveita kumppanin suhteen.

Jos taas vaadit yleisesti että kaikkien naisten on oltava tuota,koska sinä haluat,niin et voi.

Vierailija
53/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas weekend- kun palstan vakitrolli- incel alkaa ùlisemaqn näitä ketjujaan. Tätä jankutusta taas koko viikonloppu.

Vierailija
54/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi paljoa siis.

M33

Jos laittaisit tuon listan deittiprofiiliin niin olisit hyvin epäkiinnostava. Koska vaikuttaa siltä että sinulle käy kuka tahansa nainen joka täyttää tuon sinun listasi. Et ole kiinnostunut naisen persoonasta. Eli jos olisi 100 naista baarissa ja heistä vaikka 10 täyttäisi nuo sinun vaatimukset niin kuulostaa siltä että ottaisit ekan niistä joka suostuu lähtemään mukaasi. Et valitse naista joka on kiinnostava, naista jonka ajatukset kiinnostavat sinua vaan naisen jota voit panna. Harva nainen haluaa lähteä suhteeseen jossa mies ilmoittaa että kelpuutan sinut panoalustaksi kun täytät nämä vaatimukseni ja saat minusta suht hyvän näköisen miehen. Mennäänkö? Kiitos ei.

En pidä mitään listaa treffiprofiilissani. Minusta persoona on naisilla aika samanlainen kuin miehillä ja eroavaisuuksia on tosi vähän ellei ihan ääripäitä lasketa mukaan.

Treffisovelluksissa tykkään vain niistä naisista jotka ovat kauniita ja jotka eivät haaveile lapsista.

Tuntuu siltä että sinä teet treffailusta vähän liian hankalaa ja monimutkaista?

M33

Vierailija
55/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee Tinderiin, ja esittää vaatimuslistan naisen ulkonäöstä ja jää odottamaan että ko laiset häneen ottavat yhteyttä. Koska kukaan ei häneen muutenkaan ota yhteyttä,hän tulee tänne itkemään,miten naisten pitäisi laskea tasoaan ja miten hypergamisia naiset ovat.

Vierailija
56/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkövaatimusten listaaminen ääneen on JUNTTIA, kun sinulla on täysi valta pyykiä oikealle vain ne jotka miellyttää. Miksi sun pitäisi listata esille kaikki nuo, rinnoista ja pepusta lähtien? Jokaisella on mieltymyksensä, mutta hyvin käyttäytyvä aikuinen ymmärtää pitää ne omana tietonaan ja hiljaisesti vaan tehdä valintansa mieltymyksensä mukaan. Käytä ne rajoitetut merkit sen sijaan kertomaan itsestäsi; treffi-ilmoitus ei ole ostoilmoitus, vaan myyntimainos.

Olen eri mieltä. Minusta olisi hyvä, että ap nimenomaan listaisi tarkkaan kaikki toiveensa profiiliin. Se vähentäisi vääränlaisten matchien mahdollisuutta niin hänelle kuin naisillekin, ymmärräthän.

Ap ei siis saa naista koskaan.

Onko se ollut epäselvää missään vaiheessa? Jo toi vänisevä asenne heijastuu ulkomuotoon ja puhetapaan, eikä kukaan täysijärkinen halua heitä riesakseen.

Vierailija
57/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, miesten käsitys "suuttumisesta" on erilainen kuin naisten käsitys.

Erään tindermiehen kanssa tuli viestitellessä ilmi, että en ole mitä hän hakee. Hän piti isorintaisista naisista ja itselläni on kauniit, mutta pienet rinnat. Ei siinä mitään, mutta miehen mielestä suutuin tästä mieltymyksestä, kun en suostunut tapaamaan irtoseksin merkeissä :D

Jep, juuri näin 😂. Monen miehen käsitys naisten tunnetiloista:

Antaa = neutraali, normaali tunnetila

Ei anna = suuttunut

Jos esim nainen pitää miehen vaatimusta tietyn muotoisessa pyllystä lapsellisena ja pinnallisena, ja miestä siten ei-kiinnostavana kumppanina, miehen mielestä "nainen on suuttunut".

Vierailija
58/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi paljoa siis.

M33

Älkää nyt kritisoiko tällaisia. Minusta nimenomaan on hyvä, että jos kriteerit ovat tällaiset, ne tuodaan suoraan esiin. Miksi miehen kannattaisi esittää syvällisempää, jos ei sitä kerran ole? Se on myös tärkeä tieto naisille, kuka mies EI ole kiinnostava.

Vierailija
59/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten suuttuu jos miehet esittää vaatimuksia esim haluaa että nainen on naisellinen.. kaunis,rinnat ok, hyvä peppu ja nätti naama..?

Onko joku nainen sinulle suuttunut tuosta? Ilman muuta omat toiveet täytyy laittaa ilmi. Tuossa vaan voi käydä niin, että et saa yhtään tykkäystä, kun hyvin harva nainen ajattelee, että täyttää kaikki toiveesi.

Minäkin laitan vasemmalle kaikki miehet, jotka etsii naisellista naista, kun en tiedä olenko sellainen ainakaan ihan koko aikaa. Mitä se edes tarkoittaa?

Muutenkin on outoja nuo ulkonäköön kohdistuvat vaatimukset. Naisten kuvathan on näkyvissä, joten niistä voi katsoa ja todeta kelpaako vai ei.

60/184 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minun profiilissani lukee toiveena vsik, että etsin miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia sekä myös, että en voi sietää tupakointia.

Silti saan paljon tykkäyksiä tupakkamiehiltä ja pikkulasten yh-isiltä