Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Karita esittää aina somessa. Kaikki on niun ihanaa. Todellisuus on toinen juttu.
Tämä terveellisyyden perikuva viihtyi ahkerasti messukeskuksen röökikopissa noin 15 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni olisi valmis mustamaalaamaan oman 20-vuotisen kumppaninsa ja lapsensa äidin tuolla lailla julkisesti? Onko oikeasti rakastanut vaimoaan kun teki noin? Eikö ajatellut yhtään miltä lapsesta julkisuus asian ympärillä tuntuu? 13-vuotias on herkässä iässä. Itse en koskaan voisi tehdä niin pelkästään lapsen vuoksi, vaikka olisikin totta kaikki.
Niinpä. Aikamoinen omistushaluinen kuumakalle taitaa olla tämä mies. Moni suhde selviää pettämisestä, joka on yleistä, ja vaikkei selviäkään niin osataan silti käyttäytyä.
Kukaan ei omista täällä ketään.
Muovaileva sarjapettäjä taas. 😉
Vierailija kirjoitti:
Toi julkaisun poisto ei ollut hyvä juttu. Olisi nyt vaan seissyt tekstinsä takana ja vaikka vaan poistanut kommentointimahdollisuuden.
Olin Petrin puolella sen tekstin vuoksi mutta nyt epäilyttää koko juttu.
Karita on liian vanha saadakseen vauvan mutta en hämmästyisi. jos seuraava juttu olisi, että Tyykät on hommanneet ah niin ihanan koiranpennun ja onni kukoistaa.
Kertoo Karitan kyvystä manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Toi julkaisun poisto ei ollut hyvä juttu. Olisi nyt vaan seissyt tekstinsä takana ja vaikka vaan poistanut kommentointimahdollisuuden.
Karita on liian vanha saadakseen vauvan mutta en hämmästyisi. jos seuraava juttu olisi, että Tyykät on hommanneet ah niin ihanan koiranpennun ja onni kukoistaa.
Onko varmaa, että poisti sen vai muuttiko pelkästään kavereille näkyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt kaksinaamaista olla raakaruokaa syövä hyvinvointibloggaaja, samalla kun miljonääriluokan elintaso on hankittu lisäravinnebisneksellä. Kukaan aitoa, ravinteikasta ruokaa syövä ihminen ei tarvitse minkäänlaisia keinotekoisia lisäravinteita.
Myöskin tuo, että vaikka pitkä avioliitto on katkolla rouvan salasuhteen takia, niin silti rouva postaa rakkausjuttuja someen. Mies kirjoittaa sydänverellä petetyn tuskaansa faceen samalla kun Karita päivittää seesteisen uintivideon omaan someensa.
Onhan tää setti ihan priceless 😁
Tai hedelmämehuyrittäjä pakasterahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä melkeinpä toivon, että Petri puhuu totta. Koska paljon pahempi vaihtoehto olisi se, että Karita olisi hissutellut parikymmentä vuotta sairaalloisen mustasukkaisen miehen tossun alla. Se olisi oikeasti pelottavaa. Jos perhe hajoaa pettämiseen, se on totta kai myös todella traagista ja surullista ja raastavaa.
Nuo mustasukkaisuus jutut voi olla Karitan omiakin tarinoita. Tiedän sellaisen tapauksen vähän liiankin hyvin joka petti ympäriinsä ja selitteli että hänen puolisonsa on vaan vainoharhainen ja mustasukkainen yms. Lopulta jäi kiinni kun joutui sairaalaan ja sinne pamahti vaimon lisäksi kihlattu.. Näitä petollisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha sama, poisti julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti taas huomaa, että miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla. Jos nainen olisi tehnyt saman päivityksen, niin jo olisivat naiset ja feministit naisen puolella. Nyt kun mies teki julkaisun, häntä syytetään ties miksi.
Ja olen itse nainen.
Aika ihmeellistä väittää tuollaista. Suurin osa tässäkin ketjussa olevista kommenteista on petetyksi tulleen miehen puolella. Jos muutama kommentti puolustaa Karitaa = kaikki naiset ja feministit? Aikamoista naissukupuolen halveksuntaa.
Itse olen nainen ja kyllä tunnustaudun feministiksi, mutta en kyllä ikinä ole pettäjän puolella, se on yksi alhaimmista teoista, mitä kumppanilleen voi tehdä. Siinä tuhoaa toisen kyvyn luottaa muihin ihmisiin ja vaikuttaa tuhoavasti jopa kumppaninsa tuleviin suhteisiin, kun tällä on vaikeuksia luottaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha sama, poisti julkisuudesta.
Viisas veto. Koska asia kuitenkin julkisuudessa eikä sieltä poistu. Karita joutui pattitilanteeseen. Peruskliseet ei toimi enää missään. Pettäjää korvennetaan ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Juuri niin. Tuo tahallisen julkisesti tehty avautuminen saa miettimään, että näinköhän on herralla itselläänkään puhtaat jauhot pussissa. Selvä kostohan tuo on tulevalle ex-vaimolle. Kovin moni ei tekisi noin edes petettynä, varsinkin jos on lapsia. Itselläni herää epäilys aina, kun joku parisuhde loppuu ja se toinen osapuoli kaataa syyn täysin sen toisen niskaan. Yleensä noissa on aina ongelmia myös sen syyllistäjän toiminnassa, niin varmaan tässäkin tapauksessa.
Tämä minullekin tuli mieleen. Yleensä vain on ollut niin, että kun toinen agressiivisesti käy toisen kimppuun haukkuen ja solvaten, , on isosti vikaa myös hänessä.
Olen nähnyt paljon pahemmin petettyjä ihmisiä ja silti käyttäytyminen on ollut toista. Kun rakkaus on ollut oikeasti syvää, niin ensin iskee yleensä syvä suru ja lamaannus.
Kiukku ja raivo tulee myöhemmin, jos ollenkaan.
Tuosta kirjoituksesta paistaa todella suuri vihan määrä ja tuli heti mieleen, että tällä tyypillä ei kyllä ole kaikki palikat kasassa.Ottamatta kantaa nyt tähän Petriin, seuraamiseen tai edes koko tähän Tykkien tapaukseen, niin itse olen kyllä useammin nähnyt tapauksia, että ensin iskee se viha, ja vasta sen alkujärkytyksen tasaannuttua iskee lamaannuttava depressio. Varmasti riippuu paljon myös yksilöstä miten aivot pettymystä ja järkytystä käsittelee, mutta en ainakaan ryhtyisi yleistämään että ensin jotenkin pitäisi iskeä surun ja lamaannuksen.
Vihan jälkeen tulee aivan valtava voiman tunne. Avioeropapereita viedessä tunsin kuinka voisin lentää paikalle, siis oikeasti. Huoltsikan kassalla aloin myös aukomaan päätäni isolle kaverille ihan huolella. Olisin voinut myös lyödä häntä, jos olisi vielä sanonut jotain ...t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä, joihin kaipaan vastauksia:
1. Millä tavalla Petrin vaimo Karita petti ja jäi rysän päältä kiinni"
2. Millä tavalla Petrin vaimo kirjoitti toiselle henkilölle "olet elämäni valo"? Lukiko viestissä sanatarkkaan näin? Entä oliko samankaltaisia viestejä useita kuin vain tämä yksi viesti? Petri ei kerro, oliko tällaisia viestejä lisää.
3. Petri syyttää Karitaa siitä, että Karita hoiti suhteen loppuvaiheen huonosti. Eli suhteella siis oli joku loppuvaihe kuitenkin menossa?
4. Petri kertoo tehneensä viime vuonna hurjasti töitä, jotta Karitalla ja lapsella olisi hyvä olla. Mutta Petri kertoo silti olleensa allapäin kun on tehnyt hurjasti töitä ja rahatilanne on ollut heikko. Eli perheellä ei sitten kuitenkaan ollut hyvä olla, vaikka Petri niin luuli yrittäessään?
5. Myöhemmin tekstissään hän tarkentaa, missä se "rysän päältä kiinni" -tilanne tapahtui. Eli se tapahtui Ratakadun kulmalla ulkona. Mitä siellä siis tapahtui? Mitä Karita teki? Suuteliko hän toista miestä?
6. Petri kiittää sarkastiseen sävyyn Karitaa siitä, että Karita on tehnyt pysyvän muutoksen Petrin kehoon, mistä Petri ei ikinä pääse eroon. Mitä Karita on tehnyt? Polttanut Petrin ihoa? Aiheuttanut murtuman, mikä ei koskaan parantunut kunnolla? Tässä voi vain arvailla taas.
7. Petri olettaa, että Karita kääntää Karitan pettämisen Petrin syyksi. Mutta onko Karita oikeasti pettänyt vai ei?
8. Petri kertoo useiden medioiden ottaneen häneen yhteyttä ja Petri kirjoittaa, että hän kirjoittaa asiat kuten ne ovat tapahtuneet.
En näillä kysymyksillä puolusta Petriä, enkä Karitaa. En ole kummankaan puolella, koska en tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta minua häiritsee Petrin somekirjoitus. Siinä on niin paljon jätetty sanomatta, että väkisinkin herää kysymyksiä.
Minua kiinnostaa myös tuo pysyvä muutos kehoon. Onko Petri sairastunut Karitan "spiruliina/mäkikuisma" uutteista?
Petrn ikäinen mies tuskin pitää suutelemista tai autolla autoulua rysän päältä kiinni jäämisenä. Jos pitää, niin on lapsellinen. Kyllä autossa voi harrastaa vaikka mitä, etenkin notkeat joogailijat.
Pysyvä muutos voi olla ravitsemusmuutoksen aiheuttama aineenvaihdunta häiriö esim kilpirauhasen oireillessa. Se on lopunelämäinen. Ehkä tuo elämäntapa sairastuttanut Petriä. Onhan se älyttömän rankka, kidutusta keholle ihan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun pettäjä on nainen niin kaikki sympatiat on miehelle ja nainen on pahis, mutta kun Koivujen pettäjä ja jättäjä oli mies, niin naisesta tehtiin pahis ja kaikki sympatia miehelle?
Just samaa mietin, että Mikko on oikea sankari, vaikka petti raskaana ollutta vaimoaan ja vaimosta tehty hysteerinen golddigger.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla täällä puitiin Bitte Westerlundin pettymystä kun hänelle paljastui, että Jörnillä olikin ollut koko ajan salarakas.
Nyt täällä puidaan tätä, kun Karita Tykän mieheltä on lähtenyt matto jalkojen alta, kun Karitalla on ollut ilmeisesti salarakas.Molemmat näistä suhteista alkoivat niin, että sekä Bitte, että Petri olivat ensin itse salarakkaita.
Mitä tästä opimme?
Opimme:
"ei siihen suhteeseen olisi mahtunut kolmas, jos kaikki olisi ollut hyvin"
"kolmas osapuoli ei ole missään vastuussa"
"yksi elämä, minulla on oikeus onneen"
Joillakin ihmisillä on himo rakastella paikoissa joissa voivat tulla nähdyksi ja kuulluksi, ja tää oli uimakopissakin vehdannut ja äänekäs ollut muillekin ja nyt autossa. Se on sellainen yllyke joka vie mennessään jos se on. Häpeäisevää itselle.
Kaikki sympatiat Petrille. Tapasin Karitan töiden merkeissä noin 20v sitten, ja oli todella ylimielinen, kylmä ja kuivakka akka. Gold digger, joten kummasti alkoi kiinnostamaan muu kuin elättäjältä alkoi rahat loppua. Ja poika kyllä tietää jo erittäin hyvin, minkälainen äiti hänellä on ja mitä tehnyt. Nämä asiat olisivat julkisuuteen vuotaneet ihan Seiska-lehdestä seuraavalla viikolla, nyt sentään petetty aviomies sai kertoa oman tuskansa. Petrin kirjoitus on aito ja nyt näköjään jo poistanut, totta kai kun Karita painostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme onko Petrin kirjoitus edes totta, vai onko kyseessä mustasukkaisen ja hyvin kontrolloivan puolison kumppaninsa julkisesta häpäisemisestä? Eikö oo jo sen sata kertaa todistettu eri tapauksissa, että se mitä yksi someen kirjoittaa, vaikka se olisi miten paatoksellista tekstiä tahansa, niin se ei välttämättä pidä paikkaansa. Miettikää miten hirveää olisi, jos kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen kumppani laittaisi sinusta itsestäsi ihan perättömää sontaa julkisesti sometiliinsä ja ihmiset uskovat heti kaiken? Vaikka sinä itseasiassa olisit parisuhdeväkivallan uhri? Eikö näistä somekohuista ole opittu yhtään mitään?
Sä voit väännellä ja käännellä hamaan tappiin saakka. Tiedän yhden somettajan joka petti, hyppäsi lennosta uuteen ja solvasi eri tavoin jätettyä julkisesti pitkään. Sitten oli hiljaista lun hänet jätettiin. 😉
Se on just tuo kun mies on noinkin paljon vanhempi. Erektio heikkenee eikä ota kunnolla eteen. Siitä seuraa miehelle itsetunto-ongelmia ja mustasukkaisuutta.
Vaimo käynyt mustalla hierojalla hoidossa.👴🏽
Liekö perinteinen yyber-alfauros? Mies joka olettaa kaiken menevän suunnitelmiensa mukaan. Asioista ei tarvitse keskustella ja sitten hysteerisenä julkisesti kauhistellaan kun kaunis, parempi palkkainen ja vahva nainen löytääkin jonkinlaista upgradea. Vaikkapa alfan kolmen minuutin munan sijasta toisen hahmon 25 minuutin uunimunaan. Tai molemminpuolisiin keskusteluihin. Aikuiset ihmiset. Minä minä. Byyh ja nyyh. Pariskunnan lapselle toivomme minimal damagea.
- Ex-Alfa
Niin, P oli salarakas, onko sitä miettinyt.