Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
"Heti perjantaina julkaistun pilatestallenteen aluksi selvästi liikuttunut Karita Tykkä tunnustaa, että tilanne hänen miehensä kanssa on haastava. Hän mainitsee perään avioero-sanan, mutta ei avaa asiaa sen tarkemmin.
Tilanne on aika haastava tällä hetkellä mun miehen kanssa. Avioero janiin."
Minä melkeinpä toivon, että Petri puhuu totta. Koska paljon pahempi vaihtoehto olisi se, että Karita olisi hissutellut parikymmentä vuotta sairaalloisen mustasukkaisen miehen tossun alla. Se olisi oikeasti pelottavaa. Jos perhe hajoaa pettämiseen, se on totta kai myös todella traagista ja surullista ja raastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on poistunut julkaisu. Siellä hierotaan lempeä taas kotona.
Narsistipettäjä saanut uhrinsa jälleen kerran uskomaan, että syy on vain ja ainoastaan uhrissa itsessään.
Enemmän nämä tämän palstan kirjoitukset satuttavat poikaa kuin isänsä purkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa.
Tai sitten Temellä kävi niin kuin valtaosalla. Kun talous notkahtaa, niin koko perhe kärsii ja järjettömästi otettu velka puhutaan muiden syyksi.
Teme eli Teemu on se uusi (?) sekstailukaveri.
Vierailija kirjoitti:
"Heti perjantaina julkaistun pilatestallenteen aluksi selvästi liikuttunut Karita Tykkä tunnustaa, että tilanne hänen miehensä kanssa on haastava. Hän mainitsee perään avioero-sanan, mutta ei avaa asiaa sen tarkemmin.
Haastavaa kun nussii tumman hierojan kanssa 💃
Onhan noita rikkaita miehiä talousongelmissa ennenkin pimahtanut. Jotkut listineet koko perheen, jotkut lähinnä itsensä. Toisilla lähtee laukalle somessa. Toisilla jää ryyppy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, ettei narsku ei olisi 7 vuotta pois somesta. Kyllä olisi, jos on tullut joku takaisku, ei esim. businekset enää suju tai joku muu kupru. Ne katoaa varjoihin nuolemasn haavoja, kunnes iskevät taas.
Jos joku tuossa perheessä on narsisti, niin kyllä se on Karita.
Ei sitä pysty sanomaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että narsistiparit ovat myös yleisiä, yleensä toinen on silloin ns. ohut-, ja toinen paksunahkainen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei ihan tällä palstalla roiku.
Petri teki akalleen palveluksen.. nyt kaikki käy tämän instassa josta saa mainostuloja jokaiselta klikkaukselta. En ole koskaan pitänyt tästä ex missistä, mutta minusta kaikki mindfulness ja life coachit ovat yhdentekeviä ja turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita rikkaita miehiä talousongelmissa ennenkin pimahtanut. Jotkut listineet koko perheen, jotkut lähinnä itsensä. Toisilla lähtee laukalle somessa. Toisilla jää ryyppy päälle.
Onhan tuo akka ennenkin pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Näinkin varsinkin hänen isäänsä solvaavat kommentit joita jotkut miehetkin tänne suoltaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.
Kyllä hänen arviointikyky tässä pettää, mutta pelle on aivan joku myy kuin petri itse.
Taas alkaa naisen syyllistäminen heti versus Helena ja Mikko. Ihan sama pettääkö nainen vai mies, niin syyllinen on aina nainen. Että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Kun jää julkisesti kiinni niin onhan se haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Petri teki akalleen palveluksen.. nyt kaikki käy tämän instassa josta saa mainostuloja jokaiselta klikkaukselta. En ole koskaan pitänyt tästä ex missistä, mutta minusta kaikki mindfulness ja life coachit ovat yhdentekeviä ja turhakkeita.
En käy Karitan instassa. En ole ikinä käynyt, en käy nyt enkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Karita petti Joonas Hytöstä aikoinaan Petrin kanssa. Ja nyt taas. Jo on eukolla pokkaa 😳
https://www.seiska.fi/kotimaa/karita-ja-petri-tykan-rakkaustarina-alkoi…
Pettäjä pettää aina. Outoa että tämä tulee vieläkin joillekin yllätyksenä.
Toi julkaisun poisto ei ollut hyvä juttu. Olisi nyt vaan seissyt tekstinsä takana ja vaikka vaan poistanut kommentointimahdollisuuden.
Olin Petrin puolella sen tekstin vuoksi mutta nyt epäilyttää koko juttu.
Karita on liian vanha saadakseen vauvan mutta en hämmästyisi. jos seuraava juttu olisi, että Tyykät on hommanneet ah niin ihanan koiranpennun ja onni kukoistaa.
Viime viikolla täällä puitiin Bitte Westerlundin pettymystä kun hänelle paljastui, että Jörnillä olikin ollut koko ajan salarakas.
Nyt täällä puidaan tätä, kun Karita Tykän mieheltä on lähtenyt matto jalkojen alta, kun Karitalla on ollut ilmeisesti salarakas.
Molemmat näistä suhteista alkoivat niin, että sekä Bitte, että Petri olivat ensin itse salarakkaita.
Mitä tästä opimme?
Ai rauhaa pitää tulla että prinsessa saisi käsitellä "asiaa"? Se oli kyllä pettämistä , ei "asiaa".
Tai sitten Temellä kävi niin kuin valtaosalla. Kun talous notkahtaa, niin koko perhe kärsii ja järjettömästi otettu velka puhutaan muiden syyksi.