Vauvanukke, jolle sopii oikeat vauvan vaatteet???
Eli etsiskelen isoa vauvanukkea, jolle sopisi normaalit=ihan oikeat 50cm tai jopa 56cm vaatteet - tietääkö kukaan?
Kommentit (3)
Onko chou chou liian iso nukke vähän yli 2-vuotiaalle? Siis sellainen ilman toimintoja oleva, mutta kuitenkin 48cm.
Tuo jonkun mainitsema Amazing Amanda, se ei ole mikään vauva nukke, sehän kuvastaa isoa tyttöä, ei mitään vauvaa! Se on pöllöin nukke mitä voi olla pienelle tytölle leluksi!
Se ihka aito perinteinen vauvanukke. Sellaisia mitä tuli joskus 80-90 luvun kieppeillä. Kova pää ja jalat ja kädet ja keskivartalo vanutäytteinen kankainen. Se oli kooltaan noin 52cm ja sillä pystyi käyttämään tavallisia vauvan vaatteita.
Itselläni oli tuollainen pienenä ja se oli pitkään tallessa, se istui varastossamme hyllyllä puettuna minun vanhoihin vauvan vaatteisiini. Mutta sitten se meni rikki ja heitettiin pois :(
Jossain näin nyt joulun alla vielä tuollaisia nukkea. Mutta ne tosiaan ovat sen kokosia että ne eivät nukenvaunuihin mahdu, joihinkin brion isompiin kuulemma mutta eivät ainakaan meidän brio nukenvauhuihin jotka ovat sellaiset vähän pienemmät.
Meillä on tytöllä sitten tuo baby born, sille olen soatnut hennes&mauritsista 44cm vauvan vaatteita, ovat passelit bb:lle ja Paljon halvempia kuin bb:n omat vermeet :)
Chou Chou nukke on näistä tavallisista isoin, jolle menee koossa 50 cm vaatteet ja pienet 56 cm, ainakin itse käytän.omien lasteni vanhoja. Tämä nukke siis merkintöjen mukaan 48 cm. (Annabell on 46 cm ja baby born 43 cm - muistaakseni!) Sitten on tämä uusi AMAZING BBABY - vai mikä se nyt olikaan - nukke, joka kai on aika iso, mutta taitaa hinta olla 100 e paremmalla puolella.