Naisten saunassa. Oletteko joskus vertaillut toistenne rintoja /pilluja.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Entäpä pymppyreiät. Vertaillaanko niitälin?
Kerran laitettiin lauteille rivi dildoja imukupilla kiinni ja sitten katsottiin kuka pystyy ottamaan isoimman pyllyyn.
Sai olla useimpia yrityksiä.
Eräs teki niin, että istui aina pitempään yhden dildon päällä ja ajankuluksi kertoili muille panojuttujaan. Siinä se sitten meni yksi kerrallaan hitaasti loppuun saakka. Oli kyllä peppureikä aika auki viimeisen dildon jälkeen, kun tyttöjen kanssa katsottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat eivät ole taakka, vaan lahja.
Juurikin niin ja naiseuden merkki.....
vai niin no 50 isorintasell on kyl 1so mahakin, onko sekin must?
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta uimahalliin kun mennään, muistan kertoa miehelleni että minäpäs pääsen katsomaan pimppoja ja tissejä ja sinä et;)
En nyt oikeastaan vertaile, mutta minua ainakin kyllä kiinnostaa ja kovasti.
Äijäparka joutuu sitten saunassa muiden miesten ympäröimänä miettimään, miten parempi puolisko pääsee näkemään heppien sijaan lettuja.
Vierailija kirjoitti:
Saija 35 kirjoitti:
Kaikkihan naiset tuota vertailua tekee
Minulla oli parikymppinen tyttöystävä joka vietti ihan vakisuhteessakin suuren osan ajastaan bilettämällä "tyttöjen kanssa" tiivissä kaveriporukassa joka oli pysynyt kasassa jo kouluajoista vaikka kaikki muutkin seurustelivat ja ensimmäiset olivat jo naimisissakin.
Tämä tyttöystävä yritti suorastaan vältellä ihme tekosyillä kun halusin nuolla sitä tai edes nähdä sen alastomana valot päällä.
Selvisi että sillä oli hirveä trauma ulkona roikkuvista turpeista pienemmistä häpyhuulista jotka olivat vielä selvästi eriparia eikä se halunnut näiden takia edes sheivata "kun sitten tytöt näkee kaiken saunassa".
Melkein nauroin kun syy selvisi koska minusta ne olivat todella kiihottavan näköiset ja niitä oli ihana nuolla kun ne sai imaistua kokonaan suuhunkin. Yritin vakuutella miten hyvältä ne näyttävät ja vakuutin ettei ne "tytöt" mitään pillua näe hämärässä saunassa vaikka se olisi puhdas posliini.
Tämä tuohtui kriisinsä vähättelystä ja kuvasi suivaantuneena yksityiskohohtaisesti muutaman kaverinsa pillun klitoriksen kokoa myöden todisteena siitä että kyllä ne paikat vaan katsotaan eikä kenelläkään ole näin rumaa kuin hänellä.
Onneksi se ei huomannut minun nieleskelevän ja kalun seisovan niin että olin ruiskia pelkästä visuaalisesta mielikuvasta. Sain kyllä taistella seisokkia vastaan kun tapasin seuraavan kerran näitä pintaa syvemmältä kuvattuja kavereita.
Tästä tulikin mieleen kuinka minunkin alapäätä paras ystäväni lapsuudessa haukkui lörppäheltaksi. No hän oli tosi häpyhuuleton ja ns. siisti alapäästään ja siksi se oli outoa hänelle nähdä. Kadehti myös rintojani jotka kasvoivat jo nuorena isoina, joten varmaan kompensoi sitä. Olisin voinut saada siitä jonkun kriisin aikaiseksi, mutta en onneksi saanut. Oli niin ihana eka kumppani joka rakasti minua joka kohdasta niin paljon, että näin ja tunsin sen todella! Ja itsetuntoni kasvoi hyväksi. Nykyään ei tietenkään tuollaiset vaikuta omakuvan, mutta nuorena on herkempi.
Ainoo tähän viittaava on kun pissattiin kolmistaan pituutta saunan kuistilta. Siinä tuli vähän verrattua pilluja ulkonäön puolestakin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoo tähän viittaava on kun pissattiin kolmistaan pituutta saunan kuistilta. Siinä tuli vähän verrattua pilluja ulkonäön puolestakin.
No? Montako metriä?
Vierailija kirjoitti:
Pilluja ei, mutta pienen ystäväporukan kanssa saunoessani pääsin kerran pitelemään yhden todella isorintaisen ystäväni toista rintaa käsissäni. Se oli hauskaa, koska itse pienirintaisena en yhtään tiennyt miten sellaisia todella isoja ja riippuvia rintoja käsitellään. Hänen rintansa oli niin suuri, että jouduin kannattelemaan sitä molempien kämmenteni päällä. Käteni ovat pienet ja kapeat, ja yhden kämmenen päältä iso ja raskas rinta valahti aina sivulle päin. Aiheutti "hieman" hilpeyttä porukan keskuudessa! Tuntui kyllä todella ihanalta pidellä hänen rintaansa. Se tuntui pehmeältä ja painavalta.
Pikkutissinen tyttöystävä osti opiskelujen loppuvaiheessa yksiön kävelymatkan päässä keskustasta joten joku kaveri tuli sinne aina yöpymään kun olivat olleet keskiviikkoisin viihteellä. Itse asuin toisessa kaupungissa ja nähtiin vain viikonloppuisin.
Yhtenä perjantaina tämä alkaa sitten avautua jo melkein tuulikaapissa että NN eli sen isorintaisin blondi kaveri oli ollut keskiviikkona yötä hänen 140cm jenkkisängyssään eikä hän tiennyt mihin kädet olisi laittanut kun se halusi nukkua vain pikkarit jalassa.
Naama oli niin punainen että kysäisin vain miltä ne tuntuivat johon tämä oli heti änkyttämässä että eivät he tehneet muuta. Hän ei vain ollut tajunnut miten hyvältä sellaiset isot kiinteät tuntuvat ja sitten ne nännitkin olivat kuin nortinnatsat tai jotain. Oli heti perään niin kiihkeää sängyssä että kehotin kutsumaan tämän kaverin toistekin kylään.
Kyllähän sitä tulee vilkaistua jos joku vaikuttaa suunnilleen saman ikäiseltä. Pitää tuntea kilpailijansa.
Sekä heteronaiset että heteromiehet ovat yhtä mieltä siitä että oikein hyvän näköisen naisen alaston vartalo on kiihottavan näköinen ja siinä silmä lepää.
Ainoa ero on siinä että heteronainen unelmoi korkeintaan siitä että saisi hyväillä rintoja ja takapuoleta vaikka jo ajatus jalkoväliin koskemisesta ällöttää, seksistä nyt puhumattakaan.
Ainoastaan homomiehet kiihottuvat alastomasta miesvartalosta ja niilläkin on niin tiukat kriteerit että ehkä muutama prosentti väestöstä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekä heteronaiset että heteromiehet ovat yhtä mieltä siitä että oikein hyvän näköisen naisen alaston vartalo on kiihottavan näköinen ja siinä silmä lepää.
Ainoa ero on siinä että heteronainen unelmoi korkeintaan siitä että saisi hyväillä rintoja ja takapuoleta vaikka jo ajatus jalkoväliin koskemisesta ällöttää, seksistä nyt puhumattakaan.
Ainoastaan homomiehet kiihottuvat alastomasta miesvartalosta ja niilläkin on niin tiukat kriteerit että ehkä muutama prosentti väestöstä kelpaa.
Kyllä Bi-miehetkin kiihottuvat, vaikka persumiehen maailmankuvaan ei moinen mahdukkaan.. 🤗
Joka kerta uimahalliin kun mennään, muistan kertoa miehelleni että minäpäs pääsen katsomaan pimppoja ja tissejä ja sinä et;)
En nyt oikeastaan vertaile, mutta minua ainakin kyllä kiinnostaa ja kovasti.