Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten saunassa. Oletteko joskus vertaillut toistenne rintoja /pilluja.

Vierailija
31.08.2023 |

ja oletteko vähä kostetellutkin?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oltiin sellaisissa aikuisten kekkereissä ja siinä päätettiin sitten lämmittää päiväsauna kun ilta oli tarkoitus viettää baarissa. No sekasaunomiseksihan se meni ja kaverin kanssa oltiin lauteilla ja juteltiin niitänäitä kun siinä sitten sivukorvalla kuulin viereisiltä daameilta kun he keskustelivat pillusta. Toinen häpes häppäreitään ja toinen kehu niitä, kohta hän sitten kysyi että saako niitä nuolla. Ja saihan se.

Oli mulle ensimmäinen kerta kun näin sellaista livenä. Ilta ja yö kyllä meni sitten aika riettaissa tunnelmissa että siitä ei muille huudella🤫

Millaiset ne sitten oli?

Vierailija
22/64 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oltiin sellaisissa aikuisten kekkereissä ja siinä päätettiin sitten lämmittää päiväsauna kun ilta oli tarkoitus viettää baarissa. No sekasaunomiseksihan se meni ja kaverin kanssa oltiin lauteilla ja juteltiin niitänäitä kun siinä sitten sivukorvalla kuulin viereisiltä daameilta kun he keskustelivat pillusta. Toinen häpes häppäreitään ja toinen kehu niitä, kohta hän sitten kysyi että saako niitä nuolla. Ja saihan se.

Oli mulle ensimmäinen kerta kun näin sellaista livenä. Ilta ja yö kyllä meni sitten aika riettaissa tunnelmissa että siitä ei muille huudella🤫

Millaiset ne sitten oli?

Hyvinkin ulkonevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ystävän kanssa ei nyt varsin vertailtu, mutta muutamia kertoja istuttiin saunassa niin että minä sain katsella hänen jalkoväliä ja hän minun.

Kiusaus oli herätellä yhteistä sooloiluhetkeä, mutta ei pokka riittänyt.

Rohkeasti vain ehdottamaan seuraavalla kerralla! Seksi toisen naisen kanssa on yksinkertaisestai ihanaa. Kokemuksesta sanon.

Saman sukupuolen kanssa sekstailu on luonnotonta!

Kenestä on, kenestä ei. Mitä se sinua haittaa, jos kaksi naista harrastaa seksiä yhdessä? Eihän sinun tarvitse osallistua. Miksi siis saarnaat?

Vierailija
24/64 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katsellaan kyllä mutta ei sitä ääneen tehdä. Eli kyllä katson mm. millainen karvoitus kenelläkin on, mutta en kommentoi. Ja ei kyllä kosketella kavereiden kesken toisiamme. Joskus tullut harrastettua seksiä naisen kanssa, mutta kaveriporukan saunomiset ei ole sellainen paikka.

Vierailija
25/64 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kymppisenä olimme sekkuni kanssa kahdestaan mökillä. Serkkuni taija, on aina ollut vapaa mielinen. Naukaillimme alkoholia lämmittäessä saunaa ja juttu meni siihen että pärjäämme ilman miehiä mökillä. Saunassa taija sanoi että, sulla on kauniit rinnat ja mahtava vartalo ja sanoi että ois kiva kokeilla sun kanssa seksiä. Menin hämilleni mutta vastasin et koitetaan vaan. Pesimme hellästi toisemme puristellen rintoja, hivellen pilluja ja suudellen kiihkeästi. Sitten suoraan saunatuvan parisänkyyn. Menimme 6 ysiin ja ei aikaakaan kun räjähtävä orgasmi vavisutti vartaloani,  taijakin tuli miltei samaan aikaan. Loppu viikonloppu olikin sitten yhtä tyttö rakastelua ja orgasmeja.

Tämä lukihäiriöinen vanhapoika taas. Opettele kirjoittamaan oikein taulapää.

Vierailija
26/64 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliopin maisteri tietää, runkkaile vaan sielä komerossasi.

Vierailija
27/64 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ystävän kanssa oltiin, menin edellä saunaan ja hän tuli perässä. Olin ajellut itseni posliiniksi yllätykseksi miehelleni ja ystäväni huomasi sen tullessaan saunaan. Istuin lauteilla rennosti nauttien kuumuudesta ja ystäväni jäi tuijottamaan minun pilluani lumoutuneena. Sanomatta mitään, vain tuottaen, näin hänen ilmeensä hämärässä saunassa, se sytytti minut ja sai pilluni sykkimään. Aukasin reisiäni lisää. Ystäväni tuli viereeni. Huohotin, sanoin että onpa kuuma. Tuijotin hänen rintojaan kun hän ojentautui nostamaan vettä. Olin hämmentynyt, menin paniikkiin ja juoksin pois saunasta uimaan.

Vierailija
28/64 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi, kyllä tämä vertailu alkoi jo sillä hetkellä kun tuli kurvit ja karvat aikanaan. Ensin hävettiin aivan hirveästi, myöhemmin näyttäydyttiin kurvien ja trimmatun puskan / posliinin kanssa, ja ei todellakaan enää hävetty, vaan oltiin esillä. 

Naisen vartalo on todella kaunis, ja me naiset pääsemme niitä useammin näkemään, ainaskin itse pidän katsoa, en tahdo kommentoida koska kaikki reagoi siihen eri tavalla.

Kyllä yhä vielä myöhemmin vertailemme ja katsomme, mutta emme ääneen sano sanaakaan, ehkä tuntemattomien kanssa saatan hymyillä noissa tilanteissa, mutta en kyllä muista että kukaan oisi enempiä kommentoinut, peruskohteliasuudet on tullut, ehkä puskan trimmaus / posliiniksi puhetta ollut tuttujen kanssa. 

En pahastu jos joku toinen nainen minua koskettaisi, olisin hämilläni kai, mutta melkoista rohkeutta tuo vaatii. 

Vierailija
29/64 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija kertoi, että joskus kerran niillä meni naisten saunailta viinin kera vähä tuhmaksi. Oli ollut vähä tissien puristella ja joku oli jopa nuollut pillua......

Mistähän johtuu että naisten kesken kuuluu olevan suht yleistä bii tyyppiset kokeilut että pussaillaan ja kosketellaan toisia. Ei miesten saunaillassa vastaavaa ole kyllä

Vierailija
30/64 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muija kertoi, että joskus kerran niillä meni naisten saunailta viinin kera vähä tuhmaksi. Oli ollut vähä tissien puristella ja joku oli jopa nuollut pillua......

Mistähän johtuu että naisten kesken kuuluu olevan suht yleistä bii tyyppiset kokeilut että pussaillaan ja kosketellaan toisia. Ei miesten saunaillassa vastaavaa ole kyllä

Joo samaa olen miettinyt myös..

Vierailija
31/64 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa olen miettinyt myös..

Paino sanoilla kuuluu olevan. Eiköhän niitä juttuja keksi ja kertoile eteenpäin satusedät tatti kourassa, joskus varmaan täditkin. Todenperäisyydestä onkin vaikeampi sanoa.

Vierailija
32/64 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on nuolla häppäreitä?

Vierailija
33/64 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on nuolla häppäreitä?

Ne voi kielellä asetella kauniisti aukilevitetyiksi.

Eihän siinä järkeä sinänsä ole eikä se kehitä kuin vulvapositiivisuutta - mutta lopputulos näyttää kauniilta.

Vierailija
34/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu olevan, tämän ketjun perusteellako, johon vastaavat ne joilla niitä kokemuksia on? Mutta eipä sillä, kyllä sitä miesten puolellakin muiden kullit vaivihkaa tsekkaillaan, miesten vehkeet vaan ovat sillä tavalla enemmän esillä että sen voi tehdä pienelläkin vilkaisulla. Ja tunnustan kyllä, että itsekin tykkään, jos naapurisuihkun tyypillä on komea kalu, tyylikkäästi siistitty karvoitus ja parhaimmillaan vielä ihan pikkuisen vaappuvaksi paisuneena. Hyvin harvoin näin silti on, ainakaan uimahallin pesutiloissa ei juuri ole tarvetta jäädä niitten möhömahareppujen alle tuijottelemaan.

Vierailija
35/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin päästiin pilluketjussa taas peniksen kokokeskusteluun.

Vierailija
36/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäkseni ei päästy, ennen kuin sinä tulit ottamaan peniksen koon esille.

Vierailija
37/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tuo kaveri joka pikkuisen vaappuvaksi paisuneesta kalusta kirjoitteli tähän ketjuun. Hän teki väärin.

Vierailija
38/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tuo kaveri joka pikkuisen vaappuvaksi paisuneesta kalusta kirjoitteli tähän ketjuun. Hän teki väärin.

Joten ajattelit rientää paikalle nostamaan keskustelun tasoa ja aiheessa pysymistä?

Vierailija
39/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten ajattelit rientää paikalle nostamaan keskustelun tasoa ja aiheessa pysymistä?

Kyllä, jotta et syyllistyisi enää koskaan moukkamaiseen virheeseesi.

Vierailija
40/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa miehen kanssa, mutta kiihotun seksikkäistä naisista ja erityisesti heidän pepuistaan ja pimpeistään. Minulla on myös hyvin likainen mielikuvitus, usein fantasioin mitä tekisin tai tekisimme mieheni kanssa toiselle naiselle. Mieheni aina sanoo, että minulla on todella kaunis ja pieni pimppa. Itse kiihotun juuri osapuilleen saman tyyppisistä naisista kuin olen itse.

Eikä se olisi ensimmäinen kerta minulle. Edellisestä kerrasta vaan on jo liian pitkä tovi. Ehkä haen sitä samaa, mitä se oli ensimmäisen tyttöystäväni kanssa silloin joskus. Hänellä oli aivan täydellinen pepa, etupuolesta puhumattakaan.

Käyn aivan kierroksilla jo ajatuksesta kokea naisen kosketus kaikin tavoin kuten nuorempana. Siis aivan suoraan sanottuna haluan, kaipaan ja himoitsen pimppaa enemmän kuin mitään. Tämä kaikki oli tauolla melkein kaksikymmentä vuotta. Kummallisessa iässä taidan olla kun halut vaan kovenevat ja voimistuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme