Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei vaan rakastu turvallisiin ja kiltteihin miehiin, mikä avuksi?

Vierailija
31.08.2023 |

Mitä voi tehdä jos tuntee vetoa ainoastaan epäluotettaviin, narsistisiin tai muulla tavoin myrkyllisiin miehiin? Käyn terapiassa, olen lukenut kirjoja aiheesta. Tiedostan tämän johtuvan kiintymyssuhdehistoriasta, mutta asia ei muutu vaikka syyt tälle tiedostaa. Olen yrittänyt tutustua ja tapailla turvallisia ja kilttejä miehiä, mutta he tuntuvat vain mukavilta kavereilta, en tunne intohimoa tai seksuaalista halua heihin. Tuleeko tämä aina olemaan näin, että en vaan voi muuttaa sitä millaisiin ihmisiin kehoni ja mieleni tuntee yhteyttä?

En kaipaa nyt mitään piruilua jännämiehistä, ei tämä ole asia jonka voi vaan omalla päätöksellä muuttaa ja tämä aiheuttaa ihan oikeasti ongelmia.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti myös hyvis-veijareita. Eli superluotettavia, kilttejäkin miehiä, jolta löytyy rajat sekä pilkettä silmäkulmasta - jotka on kunnioittavia sekä hiukka pahoja poikia sängyssä samaan aikaan. Mulla on sellainen mies nyt, ja tuosta kombosta saan superkiksit. Hänessä on hyvällä tavalla yllätyksellisyyttä (varsinkin sängyssä), mutta kuitenkin hän on ihan eri tavalla turvallisen miehekäs kun aiemmat pahis/narsku -mieheni, joista nyt ajattelen ettei todella miehisyyttä löydy oikeasti sit lainkaan. Eli mun neuvo on hankkia just se mix noista ominaisuuksista, seksikkyys + luotettavuus, ja kas problem solved. Ja sen jälkeen pahojen poikien aiheuttama vaarantunne tuntuu jotenkin tosi urpolta. :)

Mut joo tiedostan et tuo kombo on suht harvinainen löytää, tsemppiä etsintään!

Vierailija
22/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikeasti näissä miehissä ihastut? Eiköhän tuota epäluotettavuutta ja muita mainitsemiasi ominaisuuksia ole jotain muitakin asioita, mihin miehissä ihastut?

En minä osaa kuvailla tai määritellä mitä ne asiat ovat joihin ihastun. Näitä miehiä joihin olen ihastunut yhdistää kuitenkin epäluotettavuus, "pelimiesmäisyys", jopa narsistisuus. En tietenkään ole aina tiedostanut näitä asioita ihmisessä siinä vaiheessa kun olen heihin ihastunut. Olen päätynyt parisuhteisiin tällaisten miesten kanssa, huonoin lopputuloksin tietenkin. Ap

Jotain ominaisuuksia näissä kaikissa miehissä täytyy olla, jos ne kerta toisensa jälkeen paljastuvat epäluotettaviksi. Jätät nyt kertomatta jotain, mihin oikeasti yleensä ihastut. Tai sitten joudut oman tasosi vuoksi ottamaan miehiä sieltä ihan alimmasta korista, mistä löytyy alkoholisteja ja työttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi rakastua kilttiin mieheen? Et selvästi sellaista halua.

Koska haluan rakastaa ja olla rakastettu, löytää kumppanin, perustaa perheen. Ap

Sitten otat sellaisen jännän miehen tai olet yksin.

Vierailija
24/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikeasti näissä miehissä ihastut? Eiköhän tuota epäluotettavuutta ja muita mainitsemiasi ominaisuuksia ole jotain muitakin asioita, mihin miehissä ihastut?

En minä osaa kuvailla tai määritellä mitä ne asiat ovat joihin ihastun. Näitä miehiä joihin olen ihastunut yhdistää kuitenkin epäluotettavuus, "pelimiesmäisyys", jopa narsistisuus. En tietenkään ole aina tiedostanut näitä asioita ihmisessä siinä vaiheessa kun olen heihin ihastunut. Olen päätynyt parisuhteisiin tällaisten miesten kanssa, huonoin lopputuloksin tietenkin. Ap

Jotain ominaisuuksia näissä kaikissa miehissä täytyy olla, jos ne kerta toisensa jälkeen paljastuvat epäluotettaviksi. Jätät nyt kertomatta jotain, mihin oikeasti yleensä ihastut. Tai sitten joudut oman tasosi vuoksi ottamaan miehiä sieltä ihan alimmasta korista, mistä löytyy alkoholisteja ja työttömiä.

Eivät he ole olleet alkoholisteja tai työttömiä, vaan muilla tavoilla osoittautuneet myöhemmin huonoiksi valinnoiksi, pettäneet ja valehdelleet. Ei se ole mitenkään tietoista mihin heissä on ihastunut, ovat olleet kaikki niin sanotusti "pahoja poikia" ja tällainen minuun selvästi vetoaa. Ap

Vierailija
25/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap paha poika mieheksi, tee lapsia, anna sen hylätä sut hellan ääreen kolmen lapsen kanssa ja tartuttaa suhun pari seksitautia. Kyllä säkin sit alat sisäistään normimiehen tarpeellisuuden, kasvat aikuiseksi ja arvostat muita aikuisia.

Tässä on vinha perä. Minuun ei tartutettu seksitautia eikä lapsiakaan tullut, mutta sain tarpeekseni muusta paskasta kohtelusta niin että aloin inhota miehiä. Inho tappaa hyvin seksihalut enkä ihastunut enää miehiin lainkaan. Se ei silti estänyt minua menemästä naimisiin, kun tapasin kunnollisen miehen. Vaikkei tämä ehkä suurta tunteenpaloa ole, mutta syvää kumppanuutta ja arvostamista ja se riittää minulle.

Vierailija
26/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he ole olleet alkoholisteja tai työttömiä, vaan muilla tavoilla osoittautuneet myöhemmin huonoiksi valinnoiksi, pettäneet ja valehdelleet. Ei se ole mitenkään tietoista mihin heissä on ihastunut, ovat olleet kaikki niin sanotusti "pahoja poikia" ja tällainen minuun selvästi vetoaa. Ap

Keneen naiseen ei vetoaisi? Tuo on yksi yleisimmistä naisten ihastuksen kohteista, koska kyse ei ole varsinaisesti hyvyydestä/pahuudesta, vaan vahvuudesta ja heikkoudesta. Ja ihastuminenhan sinulla tapahtuu miesten komeuteen ensisijaisesti, joka huokuu sitä "pahuutta", eli vahvuutta.

Vierailija
27/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättääkö vain se itsevarma, komea, röyhkeä, jännä ja ah niin arvaamaton mies halut?

Kyl se nyt enemmän sytyttää kuin isomahainen, kalju, huonohampainen, pätkä, rumanaamainen hissukka.

Eli onko tässä sinunkin "paha poikasi"? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Huomasin, että luettelit ns. K-U-L-L-I miehen ominaisuudet, joka on vastakohta ihannemiestyypille

= Kalju, Ulkomaalainen, Lihava, Lyhyt, Iäkäs

Vierailija
28/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha täällä on katkerien incelien äksyillä ap:lle, teidän asenteenne on syynä sille miksi ette ole naista saaneet :D

Viestissä 31 lueteltiin parempi syy. Olen esimerkiksi itse kalju.

Vierailija
29/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ominaisuus mihin ap ihastuu on valhe. Toiset tykkää ennemmän valheesta, vaikkei se tervettä olisikaan. Totuus kun sattuu. Valheita on monia. Yksi on valheellinen ja pettää, toinen valheellinen pakenee totuutta viinaan jne.

Vierailija
30/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies ei kelpaa kenellekään...

Vierailija
31/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen naiseen ei vetoaisi? Tuo on yksi yleisimmistä naisten ihastuksen kohteista, koska kyse ei ole varsinaisesti hyvyydestä/pahuudesta, vaan vahvuudesta ja heikkoudesta. Ja ihastuminenhan sinulla tapahtuu miesten komeuteen ensisijaisesti, joka huokuu sitä "pahuutta", eli vahvuutta.

Olen tapaillut hyvinkin komeita miehiä, mutta ei se komea ulkonäkökään ole riittänyt jos heissä ei muuten ole ollut sitä jotain mikä sytyttää. Eli ei tämä ole ulkonäköasioilla selitettävissä. Olen myös tuntenut vahvaa vetoa ulkoisesti ei niin komeisiin miehiin, jos heissä on ollut sitä jotain mikä vetää puoleensa.

Seuraavaksi joku sanoo, että se on omaisuus tai pankkitilin saldo joka vetoaa. Ei ole. Olen seurustellut ja ollut järjettömän rakastunut rutiköyhään ja velkaiseen mieheen, joka kaiken lisäksi ei ollut edes erityisen hyvännäköinen eikä millään mittapuulla perinteisten standardien mukaan hyvä saalis. Eivät ole järjen asioita nämä. Ap

Vierailija
32/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih ei kelpaa kun jännäleuka top 3 mies ja 22cm pilli pitää tietty löytyä . Sellasen minäki ottasin jos olisin nainen . Miksipä pitäskään ottaa ruma pikkumuna joka ei edes toimi . Ei niillä tee mitään .

Vierailija
33/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi rakastua kilttiin mieheen? Et selvästi sellaista halua.

Koska haluan rakastaa ja olla rakastettu, löytää kumppanin, perustaa perheen. Ap

Kuinka motivoivaa provoilu on, kun aloituksesi on nähnyt viisi ihmistä?

Vierailija
34/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut lähipiiristä, että tuo piirre voi muuttua, iän ja itsetuntemuksen myötä. Moni väärän mallin saanut tai traumatisoitunut sekoittaa sen tunteen, kun keho varoittaa vaarasta perhosiin vatsassa. Olo on levoton, mahassa vääntää ja jotenkin menee raiteiltaan. Tätä oloa tavoitellaan, vaikka oikeasti keho yrittää varoittaa sinua, tehdä olosi epämukavaksi.

Yritä ainakin tutkia ja pysähtyä siihen, kun huomaat olosi jonkun miehen kanssa tyyneksi ja turvalliseksi.

Voisko sitä jännitystä saada jostain muusta? Ei tosiaan miehen tarvitse olla mikään ylikiltti lapanen, kai rohkea, jännittävistä asioista kiinnostunut, itsevarma, mielenkiintoista elämää elävä mies voisi olla jollain eri tavalla mielenkiintoinen, vaikka kohtelisikin sinua hyvin?

35/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap paha poika mieheksi, tee lapsia, anna sen hylätä sut hellan ääreen kolmen lapsen kanssa ja tartuttaa suhun pari seksitautia. Kyllä säkin sit alat sisäistään normimiehen tarpeellisuuden, kasvat aikuiseksi ja arvostat muita aikuisia.

Sana normimies kertoo jo kaiken tyypistä. Kukaan halua sellaisen kanssa tylsistyä, saati sängyssä olla. 🤮🥱

Vierailija
36/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut hyvinkin komeita miehiä, mutta ei se komea ulkonäkökään ole riittänyt jos heissä ei muuten ole ollut sitä jotain mikä sytyttää. Eli ei tämä ole ulkonäköasioilla selitettävissä. Olen myös tuntenut vahvaa vetoa ulkoisesti ei niin komeisiin miehiin, jos heissä on ollut sitä jotain mikä vetää puoleensa.

Seuraavaksi joku sanoo, että se on omaisuus tai pankkitilin saldo joka vetoaa. Ei ole. Olen seurustellut ja ollut järjettömän rakastunut rutiköyhään ja velkaiseen mieheen, joka kaiken lisäksi ei ollut edes erityisen hyvännäköinen eikä millään mittapuulla perinteisten standardien mukaan hyvä saalis. Eivät ole järjen asioita nämä. Ap

Siis tietenkin miehen pitää sytyttää. Ei kukaan kiinnostu ja ihastu vain siksi, että toinen on "kunnollinen". Nyt sinun pitäisi vain löytää sellainen tyyppi, jossa olisi vetovoimaa ja särmää, mutta joka kohtelisi kuitenkin hyvin. Toki jos on kiintymyssuhteessa vauriota, voi olla että silloin vain hakeutuu huonoihin suhteisiin ja kierre pitäisi osata katkaista ehkä terapeutin avulla.

Vierailija
37/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ollu tai on huono isä-suhde, eli mee johonki terapiaan ekaksi.

Vierailija
38/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kuullut lähipiiristä, että tuo piirre voi muuttua, iän ja itsetuntemuksen myötä. Moni väärän mallin saanut tai traumatisoitunut sekoittaa sen tunteen, kun keho varoittaa vaarasta perhosiin vatsassa. Olo on levoton, mahassa vääntää ja jotenkin menee raiteiltaan. Tätä oloa tavoitellaan, vaikka oikeasti keho yrittää varoittaa sinua, tehdä olosi epämukavaksi.

Yritä ainakin tutkia ja pysähtyä siihen, kun huomaat olosi jonkun miehen kanssa tyyneksi ja turvalliseksi.

Voisko sitä jännitystä saada jostain muusta? Ei tosiaan miehen tarvitse olla mikään ylikiltti lapanen, kai rohkea, jännittävistä asioista kiinnostunut, itsevarma, mielenkiintoista elämää elävä mies voisi olla jollain eri tavalla mielenkiintoinen, vaikka kohtelisikin sinua hyvin?

Tuollaiset miehet ovat 99 prosenttisesti varattuja.

Vierailija
39/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ollu tai on huono isä-suhde, eli mee johonki terapiaan ekaksi.

Olen käynyt terapiassa jo pitkään, ei tässä silti ole muutosta tapahtunut muuta kuin sen osalta, että ymmärrän miksi tunnen näin. Ap

Vierailija
40/133 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietenkin miehen pitää sytyttää. Ei kukaan kiinnostu ja ihastu vain siksi, että toinen on "kunnollinen". Nyt sinun pitäisi vain löytää sellainen tyyppi, jossa olisi vetovoimaa ja särmää, mutta joka kohtelisi kuitenkin hyvin. Toki jos on kiintymyssuhteessa vauriota, voi olla että silloin vain hakeutuu huonoihin suhteisiin ja kierre pitäisi osata katkaista ehkä terapeutin avulla.

Tai naisen oma taso on sellainen, että valintakori on siellä kaikkein matalimmalla tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän