Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäisikö paineensietokykysi taloyhtiön hallitukseen?

Vierailija
31.08.2023 |

Kestätkö, kun isännöitsijä ja hallituksen pj laittavat ensimmäisen kerran kovan kovaa vastaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vitsi on ollut täällä ennenkin.

Mikähän aloittajan elämänkokemus on, jos as.Oy:n hallitus on hänestä oikeasti jotenkin kova paikka? XD

Ihan mukavaa talkootyötä yleensä. Isoissa yhtiöissä, isoissa remonteissa enemmän hommaa, mutta jostain kestämisestä ja kovasta kovaa vastaan en todellakaan puhuisi. Kahvittelutason hommia. Sopi esim hoitovapaan yhteyteen.

T täti parinkymmenen vuoden hallituskokemuksella

Vierailija
2/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vitsi on ollut täällä ennenkin.

Mikähän aloittajan elämänkokemus on, jos as.Oy:n hallitus on hänestä oikeasti jotenkin kova paikka? XD

Ihan mukavaa talkootyötä yleensä. Isoissa yhtiöissä, isoissa remonteissa enemmän hommaa, mutta jostain kestämisestä ja kovasta kovaa vastaan en todellakaan puhuisi. Kahvittelutason hommia. Sopi esim hoitovapaan yhteyteen.

T täti parinkymmenen vuoden hallituskokemuksella

Et ole tainnut koskaan joutua oikeasti kovaan paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon selvinnyt persujen maalittamiskampanjasta ja istunut työkseni kokouksissa oikeastaan koko työurani, niin enköhän mä hitto vie tuon dementiamummelin päihitä, joka hallituksen puheenjohtajana toimii. Ja isännöitsijä itseasiassa sanoi, että hän haluais hallitukseen jonkun sellaisen kuin minä, joka ymmärtää rakentamisesta, vastuukysymyksistä ja osaa kokouksessa muutakin kuin juoda kahvia.

On muutaman kerran puhelimessa puhuttu remonteista ja yhtiön asioista ihan osakkaan näkökulmasta. Meillä on ammatti-isännöitsijä.

Vierailija
4/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. Taloyhtiön PJ on yleensä monissa liemissä keitetty kova luu, joka laittaa keltanokat ahtaalle.

Vierailija
5/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mikä on se kova paikka isännöitsijän ja puheenjohtajan taholta?

Vierailija
6/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian innokkaat ja juoruilevat puheenjohtajat..nono

Vierailija
7/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki:Kuulle painen sieto kyky ei kestä edes vuokra talon talotoimikunnassa. Sama pieni piiri siellä pyörii ja pättää asioista.Uudet tulokaat ei saa ääntää,ei tule kuuluksi.Niin vahvat tiimit siellä, kävelevät yli.Tarvitsee olla tosi kova minä tyypi pärjätkseen ja röyhkeä.

Vierailija
8/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin. Se mitä en kestäisi, olisi juoruavat ihmiset, jotenkin ajudun heidän kanssaan aina sitten tilanteeseen, jossa minä laitan heidät selkä seinää vastan toiminnastaan. En vain yksinkertaisesti siedä juoruilua.  Siksi olen kokenut, että minun ei ehkä kannata olle taloyhtiön hallituksessa ellei siellä ole vähintään 50 % edustusta juoruamattomista ihmisistä. Kritiikkiä siedän ihan kaikenlaista eikä se vaikuta minuun mitenkään. Jos olen tehnyt virheen, korjaan sen, jos en, totean vain, että asia tutkittiin ja toimin oikein. 

Vierailija
9/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oon selvinnyt persujen maalittamiskampanjasta ja istunut työkseni kokouksissa oikeastaan koko työurani, niin enköhän mä hitto vie tuon dementiamummelin päihitä, joka hallituksen puheenjohtajana toimii. Ja isännöitsijä itseasiassa sanoi, että hän haluais hallitukseen jonkun sellaisen kuin minä, joka ymmärtää rakentamisesta, vastuukysymyksistä ja osaa kokouksessa muutakin kuin juoda kahvia.

On muutaman kerran puhelimessa puhuttu remonteista ja yhtiön asioista ihan osakkaan näkökulmasta. Meillä on ammatti-isännöitsijä.

Et ole ollut sellaisessa kokouksessa, missä huudetaan loukkauksia ja buuataan. Etenkin juuri isojen remonttien kohdalla tätä tapahtuu.

Vierailija
10/10 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne viitsi mennä kuin kännissä. Siellä vain riidellään siitä kuka on käyttänyt pesutupaa väärin ja kenen koira on haukkunut ym. Kännissä jotenkin jaksaa seurata sitä marmatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän