Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Luin juuri, että iPhone 8 ei saa enää uusia päivityksiä

Vierailija
31.08.2023 |

Voiko puhelinta silti käyttää vielä, vaikka uutta iOS 17 ei saa enää siihen? Onko kellään muulla iPhone 8 vielä käytössä? Mietin paniikissa, että kuinka kauan voin vielä käyttää sitä? Juuri nyt ei ole varaa hankkia uutta puhelinta. Help!!!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhelimessa siis iOS 16.6

-Ap

Vierailija
2/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin 5g puhelimen ja joitakin muitakin voi ostaa tarjouksesta reilulla satasella. Niihin tulee vielå useampi päivitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku auttaa? Menin niin paniikkiin, että sain melkein paniikkikohtauksen. Onko puhelimeni pian siis käyttökelvoton?!

Vierailija
4/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsungin 5g puhelimen ja joitakin muitakin voi ostaa tarjouksesta reilulla satasella. Niihin tulee vielå useampi päivitys.

Tiedän kyllä, että on edullisia puhelimia, mutta olen tottunut käyttämään iPhonea niin pysyisin mielellään samassa merkissä ja tämäkin nykyinen puhelin ollut minulla uudesta saakka.

-Ap

Vierailija
5/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimiiko se nykyisellä softaversiolla miten hyvin? Jos toimii, niin senkun käytät sitä. Jos ei toimi, niin kauppaan.

Vierailija
6/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy vaikka awappielle hyvittävät uudesta sen.

Vierailija
7/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toimiiko se nykyisellä softaversiolla miten hyvin? Jos toimii, niin senkun käytät sitä. Jos ei toimi, niin kauppaan.

Toimii kyllä hyvin tuolla viimeisimmällä iOS 16.6 päivityksellä, mutta mietin vain, että kuinka kauan puhelin toimii vielä sillä jos uusia päivityksiä ei enää saa?

-Ap

Vierailija
8/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, joilla iPhone 8 tai vielä

vanhempi iPhone, johon ei enää tule päivityksiä niin oletteko vielä voineet kuitenkin käyttää niitä?

Vierailija
9/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii niin kauan kunnes sovellusten päivitykset alkavat vaatimaan ios17 versiota. Mitä et tietenkään vanhoihin puhelimiin saa.

Vierailija
10/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhone 8 ja hyvin toimii! On ollut mulla nyt 4,5 vuotta.

Aion käyttää niin kauan tätä kuin toimii.

Vierailija
11/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia kannata kenenkään ostaa, korkeintaan ehkä jollekin lapselle.

Vierailija
12/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iPhone 8 ja hyvin toimii! On ollut mulla nyt 4,5 vuotta.

Aion käyttää niin kauan tätä kuin toimii.

Ok, samoin kait itsekin käytän niin kauan, kuin toimii. Tällä hetkellä minullakin toimii vielä

hyvin. Mietin vain, että kuinka kauan sovellukset tulee toimimaan, ennen kuin alkavat vaatimaan iOS 17 versiota?

-Ap

Vierailija
13/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toimii niin kauan kunnes sovellusten päivitykset alkavat vaatimaan ios17 versiota. Mitä et tietenkään vanhoihin puhelimiin saa.

Onko sinulla tietoa tai kokemusta, että kuinka kauan nuo sovellukset mahdollisesti toimii ennen kuin alkavat vaatimaan ios 17?

-Ap

Vierailija
14/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kutosella kirjoittelen.

Moni sovellus on lakannut toimimasta mutta tärkeimmät toimii.

Moni nettisivukaan ei toimi liiallisten evästeiden takia mutta suurin osa toimii.

Vierailija
15/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla iPhone 4 ja hyvin toimii edelleen. Itsellä iPhone 7, eikä mitään ongelmaa käytössä. Onhan noita vielä paljon myynnissäkin.

Vierailija
16/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kutosella kirjoittelen.

Moni sovellus on lakannut toimimasta mutta tärkeimmät toimii.

Moni nettisivukaan ei toimi liiallisten evästeiden takia mutta suurin osa toimii.

Kiitos tiedosta! Saanko kysyä, että mitkä sovellukset vielä toimii? Toimiiko esim. facebook tai fb-messsenger?

-Ap

Vierailija
17/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla iPhone 4 ja hyvin toimii edelleen. Itsellä iPhone 7, eikä mitään ongelmaa käytössä. Onhan noita vielä paljon myynnissäkin.

Kiitos tiedosta! Toimiiko sinulla vielä Facebook ja fb-messenger?

-Ap

Vierailija
18/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan pystyn käyttämään facebook ja fb-messenger sovelluksia tuolla vanhalla ios 16.6 päivityksellä?

-Ap

Vierailija
19/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko hyvät ihmiset vielä vastata, että pystyttekö noilla vanhemmilla iPhoneilla vielä käyttämään esim. Facebook ja Facebook messenger-sovelluksia? Tärkeä tieto minulle, koska liittyy työhöni myös. Please, vastatkaa sillä olen todella ahdistunut tästä asiasta!

-Ap

Vierailija
20/63 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi