Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Suomen parhautta on vaihtuvat vuodenajat
Aurinkoista ja kuivaa ollut jo viikkoja ja tavattoman lämmintä.
Puolukat, sienet, eväsretkeilyt, takkatulet, kirjat, suklaat, käsityöt, kynttilät, lyhdyt, leipomiset...
Aika ei riitä
Oi. Ihana kuutamo. Laatuaikaa molemmilla, puoliso kaupungissa 4pv, meitsi maalla. Sit taas mukavaa yhdessäoloa😉
Odotan vain 2 vkon päässä olevaa Keski- ja Itä-Euroopan reissua.
Kuukauden matka tilattu Intiaan vuoden vaihteessa. Pe. Demolition 23-Tavalla - sain lipun eilen. Kiva nähdä Mikea, viimeksi - 95. Teatteriin, Tinder treffit tulossa. Kyllähän nyt taas on piristynyt olo.
Lähden kohta 10km lenkille, kesähelteillä ei voinu kuvitellakaan jaksavansa..
Ihanat, värikkäät villalangat. Aloitin just kutoa iloisen viirukasta kaulaliinaa piristämään syksyä. Oikein odotan sadepäiviä nyt, kun sato on "laaris". (pakastimessa/kellarissa)
Vierailija kirjoitti:
Värit 🧡 Syksy voi olla joskin pimeää ja harmahtavaa sadekeleillä, joten pyrin tuomaan kotiini paljon syksyn sävyjä piristämään.
Mulla on kirkkaankeltainen krysanteemi keittiön pöydällä piristämässä pimeitä aamuja ja päiviä. 💛
No mulla tänään astmaoireet (otin lääkkeet) ja pahat sydämen rytmihäiriöt. Lisäksi hirveä vesinuha. Heikko ja hutera olo.
Sain nukutuksi viime yönä pätkissä yhteensä neljä tuntia. En ymmärrä.
Tuleekohan pian noutaja?
T. Nainen62v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värit 🧡 Syksy voi olla joskin pimeää ja harmahtavaa sadekeleillä, joten pyrin tuomaan kotiini paljon syksyn sävyjä piristämään.
Mulla on kirkkaankeltainen krysanteemi keittiön pöydällä piristämässä pimeitä aamuja ja päiviä. 💛
Ihana.
Minä toin pelargoniat hallalta suojaan ikkunalle. Erivärisiä punaisia, upea kukinta ja paljon nuppuja. Ja arvatkaas, maailmankirjat on sekasi. Lenkillä näin kymmenkunta Mansikan Kukkaa. Siis Ahomansikan!
Vierailija kirjoitti:
No mulla tänään astmaoireet (otin lääkkeet) ja pahat sydämen rytmihäiriöt. Lisäksi hirveä vesinuha. Heikko ja hutera olo.
Sain nukutuksi viime yönä pätkissä yhteensä neljä tuntia. En ymmärrä.
Tuleekohan pian noutaja?T. Nainen62v
Lääkäriin, mars!
Nuor oot, välttelethän noutajaa vielä
Voimisia😊
Se, että se ei eroa mitenkään mun kesästä. Tai keväästä. Tai talvesta. Aivan yhtä ankeita kaikki...
Sängyssä makoilu ja av:een pläräily kera muutaman oluen, mitä sitä muuta ihminen tarvii...
Sienipiirakka (suppiksista ja mustatorvisienistä) ja punaviini. Pitkät työmatkakävelyt luonnonpuistossa. Eläimet kotosalla, niiden juttujen seurailu. Synttäribileet silloin tällöin, kummilapsen tai aikuisen (näkee vanhoja tuttuja ja voi jutella. Kirjallisuus ja siitä keskustelu piristää elämää aina.
Tämä etelän lämpö. Tänäänkin lähes 30 astetta. Luonto upeimmillaan, vasta pieni aavistus tulevasta ruskasta. Ruusut kukkii ja tuoksuu upeasti