Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatuksen jyrkkä lasku
Mutta piristys oli lyhytaikainen: kok nousi!!!
En Ymmärrä, Kuka Kannattaa tuommoista riistopuoluetta, köyhät kyykkyyn, vanhukset, lapset ja sairaat heitteille, opiskella ei voi, kun ei varaa... tätäkö toivotaan?
Ruska. Savuntuoksu puugrillissä tai pihasaunassa.
Lehtien kahina syystuulessa. Muuttolintujen parvet, kurkiaurat.
se kun katselen aamulla ulos ikkunasta ja työmatkalaiset säntäilee töitänsä kohti. itse täällä viltin alla hörpin kahvia.
Kuumaakin kuumemmat seksinunet joista kerron työpaikan kahvihuoneessa! Jostain syystä muutama tyyppi välttelee minua ja pari on lyöttäytynyt hyvinkin läheiseksi kanssani, hih!
Vierailija kirjoitti:
Konserttilippuja olen ostellut, että on jotain mitä odottaa. Livemusiikki piristää minua.
sama! Loppuvuodelle taitaa olla jo viisi keikkaa tiedossa. Lisääkin mahtuis.
Ajatus.. On lohdullista nähdä harmaudessa myös kirkkautta. Tämän ajatuksen sain kun katselin ottamaani valokuvaa. Siinä kirkkaankeltainen koivu viime lokakuussa oli paksun sumun keskellä. Ja vaikka ei aurinko paistanut silloin, niin se kirkkaus loisti silmiinpistävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus.. On lohdullista nähdä harmaudessa myös kirkkautta. Tämän ajatuksen sain kun katselin ottamaani valokuvaa. Siinä kirkkaankeltainen koivu viime lokakuussa oli paksun sumun keskellä. Ja vaikka ei aurinko paistanut silloin, niin se kirkkaus loisti silmiinpistävästi.
Tämä. Ihana. Metsässä just katselin haavanlehtiä: upea malli ja värikirjo oli ihan uskomaton. Loistavan keltainen, hehkuvan oranssi. Syksyllä värit just korostuu, kun niitä on vähemmän. On muuten upea maaruska, hehkuvan punaisia mustikanlehtiä, paljon myös sinisiä isoja (mauttomia) mustikoita.
Kyllä ehdoton ykkönen on auringonpaiste
Sienestäminen ja marjastus sekä piristävä lenkkeily auttavat myös alakuloiseen mieleen! Ja pitäisi keksiä myös mielekkäitä harrastuksia!
Amfetamiini piristää, ainakin Helsinkiläisiä. Näin kerrotaan uutisissa.
Aurinko paistaa, ei sada, on hyvä meininki yleensä aina...
Ihana aurinkoinen päivä, ei kiire minnekään. Töitä vasta maanantaina.
Ja minä 495/495 jatkan: Enrico di Capua: O sole mio.
Se on yksinkertaisen ihmisen ilo auringosta.
Ja täällä Pohjaintähden alla se oli on vielä isompi, kun jo ennakkoon tietää, ettei sitä pian näy moneen kuukauteen.
Eli tankataan sitä NYT!
Aloitin kutoa itselleni arkkusukkia🤔
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kutoa itselleni arkkusukkia🤔
Kielioppikurssi voisi piristää myös. Huvia ja hyötyä.
Patikkaretken jälkeen, kuumat rommit ja kunnon pano takan ääresssä !
Persujen kannatuksen jyrkkä lasku