Millainen on aikuinen jousimies mies?
Kommentit (38)
Tarkka ja rauhallinen. Muuten ei ole kovin häävi jousimies.
Muista kysyä ekoilla treffeillä horoskooppimerkki.
Niin mies tietää juosta tyhjäpäätä karkuun.
Jousimies
Jousimiehestä et saa itsellesi ainakaan kumppania, ellei sinulla ole tarpeeksi hyvät lenkkarit. Jousimies juoksee koko ajan karkuun, ongelmiaankin. Hän yleensä jättää asiat muiden hoidettavaksi ja lähtee itse pois. Jousimiehet ovat piikitteleviä ihmisiä. He ajaantuvat yleensä joka paikkaan, niin hyvään työpaikkaan kuin seurustelusuhteeseen tekemättä itse mitään, sillä he ovat varsinaisia hannuhanhia. Tästä syystä moni vihaa heitä.
Motto: "Kato mitä voitin arpajaisista!"
Työpaikka: Riippuu tuurista.
Auto: Riippuu arpajaispalkinnosta.
Rauhallinen ja pitkäpinnainen, mutta laiska ja sottainen. Ei piittaa muiden ihmisten mielipiteistä, vaan tekee niin kuin itseä huvittaa. Silloin, kun innostuu jotain tekemään, on hyvin huolellinen työssään, välillä liiankin, mutta projektit saattavat lojua keskeneräisinä pitkään.
Ei ole kovin empaattinen, eikä kiinnostunut oikein muista kuin omista asioistaan. Keskittyy omiin juttuihinsa niin vahvasti, että arkipäiväiset asiat jäävät hoitamatta.
Ei ole vähääkään romanttinen, mutta on ihan ässä ostamaan lahjoja. Halaa ja pussaa, mutta sängyssä on laiska ja menee oma nautinto edellä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen (ei) ja pitkäpinnainen (ei), mutta laiska ja sottainen. Ei piittaa muiden ihmisten mielipiteistä, vaan tekee niin kuin itseä huvittaa. Silloin, kun innostuu jotain tekemään, on hyvin huolellinen työssään, välillä liiankin, mutta projektit saattavat lojua keskeneräisinä pitkään.
Ei ole kovin empaattinen, eikä kiinnostunut oikein muista kuin omista asioistaan. Keskittyy omiin juttuihinsa niin vahvasti, että arkipäiväiset asiat jäävät hoitamatta.
Ei ole vähääkään romanttinen, mutta on ihan ässä ostamaan lahjoja. Halaa ja pussaa, mutta sängyssä on laiska ja menee oma nautinto edellä.
Totta. Kestin kaksi vuotta ja sekin oli liikaa.
Jousimies kantaa viiniä selässään ja ampuu nuolia jousellaan. Oletko saanut jo osuman?
Saakohan jousella metsästää? En laskisi jousimiehen varaan lintupaistin lihoja.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies
Jousimiehestä et saa itsellesi ainakaan kumppania, ellei sinulla ole tarpeeksi hyvät lenkkarit. Jousimies juoksee koko ajan karkuun, ongelmiaankin. Hän yleensä jättää asiat muiden hoidettavaksi ja lähtee itse pois. Jousimiehet ovat piikitteleviä ihmisiä. He ajaantuvat yleensä joka paikkaan, niin hyvään työpaikkaan kuin seurustelusuhteeseen tekemättä itse mitään, sillä he ovat varsinaisia hannuhanhia. Tästä syystä moni vihaa heitä.
Motto: "Kato mitä voitin arpajaisista!"
Työpaikka: Riippuu tuurista.
Auto: Riippuu arpajaispalkinnosta.
Tämä on se kuvaus mitä etsin kerran 🙏🏻
Typerää uskoa horoskooppeihin. Nehän ovat täyttä humpuukia.
Millainen on aikuinen kaksonen nen?
Ampuvat amor-nuolensa suoraan naisten sydämeen.
Transvestiitteja ne on, ihan kaikki.
Eihän tuo horoskooppi päde millainen ihminen on. Perusluonteessa voi olla yhteneväisyyttä, mut muutoin jokainen on ihan oma persoona.