Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä

Vierailija
30.08.2023 |

ja jos pidätte saatteko huomiota?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, tuollaiset isot päärynät ei tuetuissa pienissä bikineissä ovat todella mielenseisauttava näky.

Vierailija
42/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutisulit ovat hyvät! isot rumia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketjuun kuulumattomia viestejä.

Vierailija
44/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvoimpa isot tissit ovat kaunis näky, isot tissit roikkuu läpysköinä, vain jos silikonit niin voi näyttää hyvälle. Ja jos joku riipuista tykkää niin kantaja yleensä hyvin lihava myös, harvoin laki pelkkiin tisseihin kerääntyy. Uskoisin et ollut silikonit näillä ketä ihailtu, kaveripiirissä ja tuttavissa lähes kaikilla jo silarit. Vähintään kohotus tehty kaikille, ihan luomua en tunne ketään.

Ei nuorella vielä roiku, vaikka olisi isotkin. Itselläni oli nuorena hyvinkin isot, pyöreät, kiinteät ja luomut ja kaikkien ihailun kohteena. Enkä ollut lihava. Tietysti vanhempana alkaa roikkumaan, kuten kaikki kehossa. Mutta saihan noita 15-20 v näytellä ja nauttia. 

Idotissiset sopusuhtaiset on käytännössä isomahaisia keskikokotissisiä isona riippuu vartalotyypistäki

Vierailija
45/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ht40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvoimpa isot tissit ovat kaunis näky, isot tissit roikkuu läpysköinä, vain jos silikonit niin voi näyttää hyvälle. Ja jos joku riipuista tykkää niin kantaja yleensä hyvin lihava myös, harvoin laki pelkkiin tisseihin kerääntyy. Uskoisin et ollut silikonit näillä ketä ihailtu, kaveripiirissä ja tuttavissa lähes kaikilla jo silarit. Vähintään kohotus tehty kaikille, ihan luomua en tunne ketään.

Ei nuorella vielä roiku, vaikka olisi isotkin. Itselläni oli nuorena hyvinkin isot, pyöreät, kiinteät ja luomut ja kaikkien ihailun kohteena. Enkä ollut lihava. Tietysti vanhempana alkaa roikkumaan, kuten kaikki kehossa. Mutta saihan noita 15-20 v näytellä ja nauttia. 

Idotissiset sopusuhtaiset on käytännössä isomahaisia keskikokotissisiä isona riippuu vartalotyypistäki

Saisiko tämän suomeksi? Isorintaiset voivat olla hyvin hoikkia, mutta usein on muotoja muuallakin, enkä puhu lihavuudesta. Ja sellainen vartalo on täydellinen.

Vierailija
46/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin näkeväni isorintaisia naisia pienissä bikineissä niin rannalla kuin kylpylöissäkin. Onkohan nämä pikkutisulihuutajat ja naisten lehtien pikkutisulipositiiviset saaneet aikaan sen, että isot rinnat hävettävät. Näin ei tulisi olla.

Niin ja isot rinnathan tekevät bimboksi. Kävi sääliksi tätä naista, joka jossain digilehdessä kertoi, että ei voi pukeutua kuin säkkeihin, koska haukutaan tyrkyksi ja pahemmaksi. Hänen kotialbumin kuvansa kertoivat, että on todella kaunis nuori nainen. Ja nyt leikkauttaa muiden takia rintansa pienemmäksi. Todella hienoa!

Vierailija
47/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisuutta siis hävetään täälläkin? Siis isorintaiset naiset itse.

48/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnathan ovat kaunein ulkoinen omainaisuus naisessa! Eli jos vaikkapa navan tasolla runsas povi roikkuu, niin kyseessä on täydellinen feminiininen jumalatar, jota kauniimpaa ei voi enää oikein ollakaan!

Vierailija
49/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit ap katsomaan kylpylään. Minä olen käynyt ja tiedän vastauksen.

Second that. Kalevin kannattaisi vaan käydä joskus ulkonakin. Kuuppa himmenee jos kykkii vain yksin pirtissä ja roikkuu somessa.

Seksuaalisuutta on niin monenlaista eikä niitä kannatta arvottaa mihinkään järjestykseen. Joku tykkää yhdestä ja joku toisesta. Tämä tyyli on, että hekumoidaan kotona näppiksen ääressä näistä vastauksista. Aika harmitonta kenellekään. Ei tähän ketjuun kukaan tahtomattaan ole joutunut. Mut oikeasti itsekin suosittelisin laajentamaan repertuaaria kohti elävää elämää ja kohtaamisia. Tai ehkä sitäkin on rinnalla.

Vierailija
50/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit ap katsomaan kylpylään. Minä olen käynyt ja tiedän vastauksen.

Second that. Kalevin kannattaisi vaan käydä joskus ulkonakin. Kuuppa himmenee jos kykkii vain yksin pirtissä ja roikkuu somessa.

Seksuaalisuutta on niin monenlaista eikä niitä kannatta arvottaa mihinkään järjestykseen. Joku tykkää yhdestä ja joku toisesta. Tämä tyyli on, että hekumoidaan kotona näppiksen ääressä näistä vastauksista. Aika harmitonta kenellekään. Ei tähän ketjuun kukaan tahtomattaan ole joutunut. Mut oikeasti itsekin suosittelisin laajentamaan repertuaaria kohti elävää elämää ja kohtaamisia. Tai ehkä sitäkin on rinnalla.

Kalevi voi olla trolli (voin uskoa tähänkin) tai peräkammarin taavi, mutta en tiedä. Jutut ovat trollitehtaalta.

Silti kysyn, montako suuririntaisten kehopositiivista artikkelia olette koskaan nähneet mediassa? Itse olen hieman pehmeä, en lihava, isorintainen, isopyllyinen  (suhteellisen) kapeavyötäröinen nainen. Ja vientiä olisi, mutta rintojenpienennysleikkaukset ja isojen rintojen haitat huutavat esiin. Samoin tämä huorittelu. En tunne vartalossani mitään kipuja, en mitään ongelmia ja pukeudun just niin kuin tykkään. Ja muotoni näkyvät, koska en ole jätesäkki.

Bikineitä en ehkä pidä pieniä noin valitusti, mutta muotojani ei voi peittää.

N41

Vierailija
51/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisia naisia tulisi tuoda mediassa esiin. Kyllä te mediatalot näitä luette. t. tyytyväinen isorintainen nainen.

Vierailija
52/145 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienikokoinen nainen mutta rinnat isot DD-kuppi. Olen 149 cm pitkä ja hoikka, rinnanympärys kuitenkin 105-110 cm. Joten ovat isot mutta onneksi pystyt ja kiinteät.

Uimahalleissa ja mm hotellin uima-altaalla tuijotetaan. Joskus jotkut töllöttävät täysin avoimesti ja se ärsyttää, varsinkin kun on vaimo siinä vieressä.

Tämän on varmaan mies kirjoittanut, kun outo yhdistelmä noin lyhyt ja ympärys melkein yhtä iso eli ei todellakaan hoikka. Siinä DD vastaa jo hoikemman A:ta. Jos taas sekoitetaan kaksi mittaa, pystyt tuskin on kuin silikonit. Miehillä ei tunnu olevan käsitystä koosta. Hoikalla D75 on keskikokoa. Miesten ihannekoko jossain tutkimuksessa tai "tutkimuksessa" C75.

Mutta kyllä D75 kurvikkaassa vartalossa saa katseita, kukin varmaan tuijottelee oman mieltymyksen mukaan. Isot usein on muutenkin isossa kropassa joista moni tykkää ja jotkut ei.

Vierailija
53/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on melko hoikka 70H ja kyllä se kylpylöissä aina bikineissä on. Ei ole ketään vielä häirinnyt.

Vierailija
54/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoista. Suuririntaisena en sinänsä ole häirintään ole törmännyt, mutta katseita saan kosolti. En ole pienentämässä, mutta ihmettelen tosiaan stereotypiaa, joka uhkeisiin naisiin kohdistetaan. Rintojen pienennysleikkauksista kirjoitetaan ja kuinka muka isorintaisilla olisi vaikeaa. Ei ole! Menen bikineissä, joiden kokoa en ole ajatellut, ihan minne vaan uimaan. Tehkää tästä media juttu ja todellakin kertokaa positiivista isoista rinnoista. En leikkaa, vakka pakottaisitte.

Vierailija
55/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista. Suuririntaisena en sinänsä ole häirintään ole törmännyt, mutta katseita saan kosolti. En ole pienentämässä, mutta ihmettelen tosiaan stereotypiaa, joka uhkeisiin naisiin kohdistetaan. Rintojen pienennysleikkauksista kirjoitetaan ja kuinka muka isorintaisilla olisi vaikeaa. Ei ole! Menen bikineissä, joiden kokoa en ole ajatellut, ihan minne vaan uimaan. Tehkää tästä media juttu ja todellakin kertokaa positiivista isoista rinnoista. En leikkaa, vakka pakottaisitte.

Jos satun näkemään sinut ja ihania isoja tissejäsi niin saanhan minä sitten tulla hyväilemään ja hieromaan tissejäsi? Palkinnoksi että näin sinut. Kymmenen minuutin hieronnan lopuksi työnnän kivikovaa sykkivää suonekkaani syvälle sisääsi takaapäin ja naidaan samalla hieron tissejäsi jotka pomppivat ryhdikkäästi vapaina kunnes mahtavan orgasmin saattamana laukean valtavan määrän syvälle sisääsi. Jäämme hetkeksi nauttimaan. Jatkamme sitten uintia normaalisti. Annat minulle kotiosoitteesi ja naidaan onnellisina säännöllisesti elämämme loppuun asti.

Vierailija
56/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat isot bikinit? Bikinit ovat ylipäänsä pienet päälläni. Kaarituetut malliltaan joten nostaa kyllä näkyville. Mitä siitä että niitä katsellaan. Vilkaisen minäkin viehättäviä vartaloita.

T. Kuppikoko F80

Vierailija
57/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos satun näkemään sinut ja ihania isoja tissejäsi niin saanhan minä sitten tulla hyväilemään ja hieromaan tissejäsi? Palkinnoksi että näin sinut. Kymmenen minuutin hieronnan lopuksi työnnän kivikovaa sykkivää suonekkaani syvälle sisääsi takaapäin ja naidaan samalla hieron tissejäsi jotka pomppivat ryhdikkäästi vapaina kunnes mahtavan orgasmin saattamana laukean valtavan määrän syvälle sisääsi. Jäämme hetkeksi nauttimaan. Jatkamme sitten uintia normaalisti. Annat minulle kotiosoitteesi ja naidaan onnellisina säännöllisesti elämämme loppuun asti.

Oooh. Tästä et voi kieltäytyä ihana isotissi. - Jorma 67v

Vierailija
58/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta kysyttiin, mutta miehet vastaa.

No mikä oli sinun vastauksesi naisena? Jäi hiukan epäselväksi.

No jos behm vain hieman jäi epäselväksi, niin jotain suuntaa kuitenkin sait.

Miesten onkin pakko vastailla, jos naisten vastaukset on tämmöstä ympäripyöreää lässytystä. Mutta luulen, että sinä et edes käy kylpylöissä, koska häpeät lihavaa vartaloasi. Mutta kyllä sullekin siellä kyylääjiä riittäisi.

Kyllä riittäisi.

Vierailija
59/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oooh. Tästä et voi kieltäytyä ihana isotissi. - Jorma 67v

Jorma hei.

Vierailija
60/145 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän tämä taas tämmöiseksi. Isorintaisena pidän bikinini päällä mutta Jorma tulee pysymään peräkamarissa.

Osaltaan on mielenkiintoista, että pienirintaiset kertovat kehopositiivisuudestaan, mutta suuririntaiset häpeävät. Itse olen ylpeä itsestäni kokonaisuutenta. Ja jotkut Jormat eivät heilauta näkemystäni.