Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä

Vierailija
30.08.2023 |

ja jos pidätte saatteko huomiota?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pieniä, vaikka isot rintani hyllyvät ja pursuavat pienissä eivätkä meinaa pysyä bikineissä sisällä. Jos ne sieltä pullahtaisi, isot lollot valahtaisi napaan saakka. 

Vierailija
22/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoimpa isot tissit ovat kaunis näky, isot tissit roikkuu läpysköinä, vain jos silikonit niin voi näyttää hyvälle. Ja jos joku riipuista tykkää niin kantaja yleensä hyvin lihava myös, harvoin laki pelkkiin tisseihin kerääntyy. Uskoisin et ollut silikonit näillä ketä ihailtu, kaveripiirissä ja tuttavissa lähes kaikilla jo silarit. Vähintään kohotus tehty kaikille, ihan luomua en tunne ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienikokoinen nainen mutta rinnat isot DD-kuppi. Olen 149 cm pitkä ja hoikka, rinnanympärys kuitenkin 105-110 cm. Joten ovat isot mutta onneksi pystyt ja kiinteät.

Uimahalleissa ja mm hotellin uima-altaalla tuijotetaan. Joskus jotkut töllöttävät täysin avoimesti ja se ärsyttää, varsinkin kun on vaimo siinä vieressä.

Eihän DD ole iso mitenkään ajateltuna. Itselläni DD80 ja joissain 80E ja pieninä pidän ja omaan kämmeneen mahtuu hyvin.

Vierailija
24/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvoimpa isot tissit ovat kaunis näky, isot tissit roikkuu läpysköinä, vain jos silikonit niin voi näyttää hyvälle. Ja jos joku riipuista tykkää niin kantaja yleensä hyvin lihava myös, harvoin laki pelkkiin tisseihin kerääntyy. Uskoisin et ollut silikonit näillä ketä ihailtu, kaveripiirissä ja tuttavissa lähes kaikilla jo silarit. Vähintään kohotus tehty kaikille, ihan luomua en tunne ketään.

Laki siis läski eli ei kukaan ole sellainen että valtava määrä läskiä kerääntyisi vain tisseihin, ei muualle, täysin järjenvastaista, jos luonnostaan isot niin lihava muutenkin, jos laiha ja isot niin silarit tai vähintään kohotus tehty.

Vierailija
25/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorella vielä roiku, vaikka olisi isotkin. Itselläni oli nuorena hyvinkin isot, pyöreät, kiinteät ja luomut ja kaikkien ihailun kohteena. Enkä ollut lihava. Tietysti vanhempana alkaa roikkumaan, kuten kaikki kehossa. Mutta saihan noita 15-20 v näytellä ja nauttia. 

Vierailija
26/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorella vielä roiku, vaikka olisi isotkin. Itselläni oli nuorena hyvinkin isot, pyöreät, kiinteät ja luomut ja kaikkien ihailun kohteena. Enkä ollut lihava. Tietysti vanhempana alkaa roikkumaan, kuten kaikki kehossa. Mutta saihan noita 15-20 v näytellä ja nauttia. 

Kyllä monella 16 vuotiaallakin roikkuu jo navassa, no viimeistään silloin 20v läpyskät jäljellä.

Vierailija
27/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki siis läski eli ei kukaan ole sellainen että valtava määrä läskiä kerääntyisi vain tisseihin, ei muualle, täysin järjenvastaista, jos luonnostaan isot niin lihava muutenkin, jos laiha ja isot niin silarit tai vähintään kohotus tehty.

Höpö höpö. Oon nähnyt suht kot hoikillakin isoja luomutissejä mitkä eivät roiku navassa ja joitakin niistä olen päässyt myös puristelemaan ja nuolee/imemään. Ovat olleet kyllä ihania

Vierailija
28/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on naisella isot tissit jos pystyy nuolee omia nännejään. Olen joskus myös päässyt näkemäänkin sellaista. Oli kyllä jotenkin kiihottavakin...

Vierailija
29/145 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa mielettömät tissit ja iso perse. Keltaiset bikinit peittävät juuri ja juuri isot nännini ja häppärini. Miehillä menee niska nurin ja naiset katsoo pahasti.

Ihan vaan mielenkiinnosta, oletko koskaan kertonut elämästäsi kun on kysytty isopyllyisistä naisista?

Vierailija
30/145 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan kysymys oli ihan hassu. Enpä ole nähnyt kylpylässä rintavilla pieniä bikineitä. Kyllä meillä naisilla joku raja on, mitä päälle laitetaan. Itsellä ihan normi uimapuku ja silti luodaan katsetta mun yläosaan. Varsinkin vanhemmat miehet silmäilevät. En voisi todellakaan missään bikineissä olla ja käyn vain lasteni kaa kylpylöissä.

Vierailija
31/145 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Tuo aloittajan kysymys oli ihan hassu. Enpä ole nähnyt kylpylässä rintavilla pieniä bikineitä. Kyllä meillä naisilla joku raja on, mitä päälle laitetaan. Itsellä ihan normi uimapuku ja silti luodaan katsetta mun yläosaan. Varsinkin vanhemmat miehet silmäilevät. En voisi todellakaan missään bikineissä olla ja käyn vain lasteni kaa kylpylöissä.

Mutta minäpä olen nähnyt. Mitäs siitä sanot?

Vierailija
32/145 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Ihmeen ahdas mielistä. Kerran täällä vaan ollaan

Vierailija
33/145 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaiset äidit erottuvat kylpylöissä ja uimahalleissa uima-asuillaan edukseen.

34/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pieniä, vaikka isot rintani hyllyvät ja pursuavat pienissä eivätkä meinaa pysyä bikineissä sisällä. Jos ne sieltä pullahtaisi, isot lollot valahtaisi napaan saakka. 

Wau, kuulostat uskomattoman kauniilta feminiiniseltä jumalattarella kuin aamukasteinen kukkaketo raukeana kesäaamuna!

Vierailija
35/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on myös naisia jotka kantavat ylpeinä isoja tissejään myös bikinit päällä......

Vierailija
36/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pieniä, koska ne ovat paremman näköisiä. Mutta seuraavaksi aion mennä pienennysleikkaukseen, että rintani sopivat paremmin niihin pieniin bikineihin ja muutenkin on helpompaa vaatetuksen kanssa.

Vierailija
37/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju oli isoista rinnoista, niin eikös pikkutisuli-ihmiset tule sitä sotkemaan.

Vierailija
38/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen, miksi alapeukku? Kyse oli suurista rinnoista bikineissä. Mielestäni todella kaunis näky, mutta naiset eivät oikein vastaa. Uskaltaa vaan pitää pieniä bikineitä. Silmänilo, jos ei mene ahdisteluksi, ole paha asia.

Vierailija
39/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monella 16 vuotiaallakin roikkuu jo navassa, no viimeistään silloin 20v läpyskät jäljellä.

Nimenomaan näin. Monella teinilläkin on nykyään isot riippuvat rinnat koska niillä on suuret rinnat ainoastaan siksi että ne ovat niin kehopositiivisia.

Kun rintojen koko tulee ihan vaan ylimääräisestä löysästä läskistä jossa ei ole ole normaalia rinnan tukikudosta niin eiväthän ne ole koskaan kiinteät vaan valmiiksi löllyvät riipparit.

Vierailija
40/145 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku isojen rintojen vihaaja taas vauhdissa? Pallosilikonit eivät riipu, eivätkä ole kovin kauniitkaan. On silikoneja, jotka ovat isoja ja hieman riippuvat, kuten tuleekin. Rinnat nyt sattumoisin riippuvat ja se on kaunista.

Päärynän muoto on kaunis rinnoissa ja inhottaa, että joku ehdoin tahdoin pyrkii tekemään kauhukuvitelmaa isoista rinnoista. Kukin tavallaan.