Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä oli tässä viikonlopussa parasta?

Vierailija
31.08.2008 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin totaalisesti työ- ja lastehoitohuolet

Vierailija
22/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin ja tuli ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pääsimme perjantaina vastasyntyneen vauvan kanssa sairaalasta kotiin. Melkein viikko vierähti siellä ja oli vähällä etten seonnut tylsyyteen.. Nyt on ihana olla kotona!

Vierailija
24/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällekin työnaloittaneelle äidille vapaa viikonloppu on ihana lapsen kanssa. Puistoillaan vaan ja halitellaan. Ihana vaan väkertää hiekkakakkua lauantai-iltana hiekkalaatikolla ilman mitään hätää minnekään, kyllä on ihminen vähään tyytyväinen ;)

Vierailija
25/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin verhot ja vietin kivaa aikaa miehen kanssa. Eilen oli ikäväkseni töitä, mutta kävin pitkästä aikaa tyttökaverin kanssa hieman viihteellisesti ulkoilemassa ja oli tosi nastaa=) Eikä tänään ees ollu krapula

Vierailija
26/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheen kesken, koiraa myöten. Ja satoakin tuli! :)

Vierailija
27/27 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt että mikä hänet erottaa sisaruksistaan, miksi hän on tuollainen ja muut sisarukset ainakin päällisin puolin paljon "normaalimpeja". Olen ajatellut että ehkä asian selittää joku synnynnäinen heikkous, mielenvikaisuus, jonka olen perinyt häneltä. Nyt tuntuu että ehkä ihmisen mieli toimii lopultakin aika ennakoitavalla tavalla ja on ihan ymmärrettävää miksi äidistäni tuli tuollainen.