G: Mikä oli tässä viikonlopussa parasta?
Kommentit (27)
Tein raskaustestin ja tuli ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
kun pääsimme perjantaina vastasyntyneen vauvan kanssa sairaalasta kotiin. Melkein viikko vierähti siellä ja oli vähällä etten seonnut tylsyyteen.. Nyt on ihana olla kotona!
Tällekin työnaloittaneelle äidille vapaa viikonloppu on ihana lapsen kanssa. Puistoillaan vaan ja halitellaan. Ihana vaan väkertää hiekkakakkua lauantai-iltana hiekkalaatikolla ilman mitään hätää minnekään, kyllä on ihminen vähään tyytyväinen ;)
vaihdoin verhot ja vietin kivaa aikaa miehen kanssa. Eilen oli ikäväkseni töitä, mutta kävin pitkästä aikaa tyttökaverin kanssa hieman viihteellisesti ulkoilemassa ja oli tosi nastaa=) Eikä tänään ees ollu krapula
koko perheen kesken, koiraa myöten. Ja satoakin tuli! :)
Olen aina ihmetellyt että mikä hänet erottaa sisaruksistaan, miksi hän on tuollainen ja muut sisarukset ainakin päällisin puolin paljon "normaalimpeja". Olen ajatellut että ehkä asian selittää joku synnynnäinen heikkous, mielenvikaisuus, jonka olen perinyt häneltä. Nyt tuntuu että ehkä ihmisen mieli toimii lopultakin aika ennakoitavalla tavalla ja on ihan ymmärrettävää miksi äidistäni tuli tuollainen.
unohdin totaalisesti työ- ja lastehoitohuolet