Körömöllin SON-visa ;o)!!
Hei..löysin niin mukavan uuden son-nimen, joka näytti listoiltakin uupuvan, joten aattelin rohkaistua ja laittaa pystyyn ihan ekan oman visani ;o)!!
Tosin rupesin miettimään, että onkos näistä son-nimistä mahdettu visailla ennen tai useesti, jos on niin huikatkaa heti alkuunsa niin voin sitten " paljastaa" haetun nimen ihan ilman visaakin ;o)!!
Nyt siis haetaan harvinaista nimeä, jossa jostain kohtaa löytyy SON.. voi siis olla nimn alussa, keskellä taikka lopussa!!
Säännöt samat kuin muissakin visoissa..
t.Körson
p.s.Juliaana-82:ethän pahastu, vaikka samaan aikaan laitoinkin visan, vaikka sunkin visa vielä ratkeamatta?!
Kommentit (8)
Voi kauheeta mulla tulee ihan mieleen sana jossa on t-kirjain tuon ensimmäisen ässän jälkeen :D
Ja nimihän oli Taikatupunan keksimä Jespersson :o)..ONNEA!!
Palkintoa en kerinnyt valmiiksi miettimään ja nyt pää lyö tyhjää ja muksut odottaa iltapalaa, joten nyt vaan Oikein ISO onnitteluhali Taikatupunalle :o)!!
Katotaan onnistunko iltasella katsomaan löytyikö muita uusia listalle!!
KIITOS KAIKILLE VISAILIJOILLE!!
T.Köris
Alfredson 1m stellis ;D - taikatupuna 20.12. 20:42
Elmerson 1m-körömölli löysi ihan itse ;o)
Frison 1m - stellanocturno 20.12. 20:42
Grayson 1m - taikatupuna 20.12. 20:30
Harryson 5m - taikatupuna 20.12. 20:46
Jespersson 1m - taikatupuna 20.12. 20:44
Jonason 1m - taikatupuna 20.12. 20:48
Klason 1m - taikatupuna 20.12. 20:31
Ralfson 4m - taikatupuna 20.12. 20:40
Rolfson 7m - taikatupuna 20.12. 20:39
Rudolfson 1m - taikatupuna 20.12. 20:39
Sondis 1n - Juliaana-82 20.12. 20:25 (ainoa nainen koko visassa!)
Tsong 1m - stellanocturno 20.12. 20:39
Elikäs tuommoiset sieltä listalta vielä uupui..aikas kivasti löytyi siis uusia, vaikka visa olikin lyhyehkö :o)!!
Samalla kun täs odottelen että joku ehtisi ratkaista tuon mun visan :)
Ai tuo mun Sondis oli uusi :))
Kiitos körikselle mukavasta visasta ja onnittelut voittajalle!! :)
T. Julison
En tokikaan pahastu, pääsen minäkin pitkästä aikaa visailemaan :)
En ainakaan minä muista että olisi son-visaa ollut, mutta minä täällä en tosin viime aikoina ole paljon ehtinyt visailemaankaan :)