Kun teille tulee ystäväpariskunta iltaa viettämään, mitä teette yhdessä?
Istutte ja seurustelette, juotte viiniä tms? Katsotte leffaa, pelaatte lautapeliä? Syötte? Musta tuntuu että meidän vierailla on aina tylsää :-( Olen kai tylsä ihminen ja ukko myös. Mutta vinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (7)
Saatetaan ehkä pelata. Telkkari on kiinni ja musiikkia kuunnellaan. Lapset mummolaan.
jonka kans dokataan ja ollaan räkä poskella ja nakit silmillä. että sillee.
mut kyl meillä lapset on hoidossa jos enempikin ystäviä tulee kylään.
Istutaan ja puhutaan paljon, asioista laidasta laitaan. Saunotaan, juodaan viiniä, syödään jotain pikkupurtavaa, kuunnellaan musiikkia, pelataan lautapelejä, nauretaan vatsat kipeinä. Sit joskus illan päätteeksi naisväki tai miehet lähtee luvan kanssa baariin parille ja kotiin jäävä porukka puhuu henkeviä " tappiin asti" .
Minä laitan sapuskaa ja tarjoilen. Mies puhuu. Poika yrittää saada kaikkien huomion. Ollaan pöydässä ja syödään. Mies puhuu. Poika yrittää saada kaikkien huomion. Minä laitan sapuskat pois pöydästä. Mies esittelee kuviaan / kännyköitään / muita hilavitkuttimiaan ja puhuu. Poika yrittää saada kaikkien huomion. Poika omii yhden vieraista itselleen ja pistää huoneensa oven kiinni. Mies puhuu. Minä liukenen johonkin...
Teilläkö on aina vaan kakarakestejä?
Jutellaan paljon ja pelataan Trivial Pursuitia.