Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnanatjalle ei kuulu se, mitä työntekijä tekee vapaa-ajallaan

Vierailija
30.08.2023 |

Haluan vielä nostaa keskusteluun jo kerran poistetun aiheen, että koen epäreiluksi, että minua ei kutsuttu työkaverin häihin, vaikka miltei kaikki muut osastolta pyydettiin, jotka ovat olleet samassa työpaikassa yhtä kauan.
Juttu lähti siitä, kun tägäilin osallistujien nimiä facebookiin ja annoin palautetta, etten päässyt häihin mukaan kun sain juhlista tietää.
Heti maanantaina sain kutsun esimiehen puhutteluun ja jäin sen jälkeen sairaslomalle.
Tämä ei mene näin, että työnantaja moittii minua siitä, mitä teen vapaa-ajallani.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuuluu jos siitä aiheutuu imagohaittaa työnantajalle.

Vierailija
22/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ollut yhteyksissä vapaa-ajalla työkavereihisi sosiaalisessa mediassa epäasiallisesti, niin se alkaa olla myös työnantajan asia! Työnantajan pitää ihan lain takia puuttua, jos häiritset muita työntekijöitä vapaa-ajalla!

Mikähän laki käskee puuttua vapaa-ajan tekemisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus iski puhuttelun jälkeen ????????

Vierailija
24/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamakuningattaria/kuninkaita ei kukaan halua kutsua pilaamaan juhlia. Sinun on syytä mennä itseesi.

Vierailija
25/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja siis kertoi, että mikäli en sovellu työyhteisöön, minulle joudutaan tekemään siirto toiseen työnkuvaan ja pyysi, etten häiritsisi työtevereitani siten, että se vaikuttaa työyhteisön työmotivaatioon ja työn jälkeen potilastyössä.

On kuulemma jokaisen oma asia, ketä kutsuu häihinsä

ap

Niin on, vai kuvittelitko että on joku pakko kutsua koko työyhteisö? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi