Seksisuhde ystäväpariskunnan miehen kanssa
Onko kellään kokemusta seksisuhteesta läheisen ystäväpariskunnan miehen kanssa? Onko pysynyt salassa? Onko pokka pitänyt yhdessä aikaa viettäessä? Minua mietityttää, kannattaisiko tällaiseen lähteä. Vietämme paljon aikaa yhdessä tämän ystäväpariskunnan kanssa. Tämä mies ajoittain flirttailee minulle, ja ilmeisesti olisi ainakin itse tällaiseen järjestelyyn valmis. Paras ystäväni eli pariskunnan nainen ja oma aviomieheni eivät tätä ymmärtäisi, joten tämän tulisi pysyä visusti salassa. Mielipiteitä?
Kommentit (60)
Onko tuollainen ystävä joka on valmis pettämään selän takana? Millainen sitten on vihollinen?
Tottakai on. Ei kaikkea tarvitse ystävälle kertoa.
Estoiset runkatkoot. Asetelmana tuo on ihan mielenkiintoinen jos mies on luotettava. Monet miehetkin on nykyään aikamoisia vässyköitä. Olisiko mitään saumaa parinvaihtokokeiluun?
Salasuhde-ketjussa
https://www.vauva.fi/keskustelu/4570473/millaista-seksi-salasuhteessa
esitettiin yhdeksi vaihtoedoksi parinvaihtoa. Niin AP:n kuin monen muunkaan tapauksessa se ei onnistu syystä tai toisesta. Tämän takia toteutuessaan aika monessa tapauksessa päädytään salasuhteeseen tämän halukkaamman osapuolen kanssa.
Uteliasleidi kirjoitti:
Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.
Mikset ota avointa suhdetta miehesi kanssa puheeksi? Ei tarvitse mainita ystäväsi miehestä vielä mitään. Reilua se olisi miehellesikin ja hänkin voisi halutessaan panna parasta ystävääsi.
Anna mennä vaan. Jokaisella on oikeus nauttia omasta seksuaalisuudestaan. Sexpokin sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Uteliasleidi kirjoitti:
Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.
Mikset ota avointa suhdetta miehesi kanssa puheeksi? Ei tarvitse mainita ystäväsi miehestä vielä mitään. Reilua se olisi miehellesikin ja hänkin voisi halutessaan panna parasta ystävääsi.
Oikeaa puhetta. Sexpon neuvot ja opit selvästi alkavat kantaa hedelmää.
Vierailija kirjoitti:
Estoiset runkatkoot. Asetelmana tuo on ihan mielenkiintoinen jos mies on luotettava. Monet miehetkin on nykyään aikamoisia vässyköitä. Olisiko mitään saumaa parinvaihtokokeiluun?
Eihän heitä kiinnosta parinvaihto. Kaikki mitä ehdotamme ei koskaan trolleille sovi.
- Ettekö te kusipäät tajua, tjsp sanoi hän viimeksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän heitä kiinnosta parinvaihto. Kaikki mitä ehdotamme ei koskaan trolleille sovi.
- Ettekö te kusipäät tajua, tjsp sanoi hän viimeksikin.
Kannatta mennä sexpoon. Siellä saavat kyllä parinvaihdon kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ettekö te kusipäät tajua, tjsp sanoi hän viimeksikin.Kannatta mennä sexpoon. Siellä saavat kyllä parinvaihdon kiinnostamaan.
Sullahan on Sexposta traumaattisia kokemuksia. Miksi et kerro niistä? Mitä tapahtui?
Käskettiin ja pakotettiin nussimaan vierasta kun oma muija ei antanut pillua?
Sitten nussit vieraita eikä oma muija antanut vieläkään pillua.
Potilaskertomus on jäänyt epäselväksi, kirkasta narratiiviasi, hyvä mies!
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ettekö te kusipäät tajua, tjsp sanoi hän viimeksikin.Kannatta mennä sexpoon. Siellä saavat kyllä parinvaihdon kiinnostamaan.
Sullahan on Sexposta traumaattisia kokemuksia. Miksi et kerro niistä? Mitä tapahtui?
Käskettiin ja pakotettiin nussimaan vierasta kun oma muija ei antanut pillua?Sitten nussit vieraita eikä oma muija antanut vieläkään pillua.
M48
Opettele sinä kirjoittamaan johdonmukaista tekstiä. Heittelet keskenään ristiriitaisia vaatimuksia ja ehdotuksia. Ettet olisi polyamorinen, heissä kun sattuu olemaan huomattavan suuri edustus ADHD ja kirjoihmisiä, puhumattakaan narsisteista.
Kyllä se onnistuu salassa kun teette kaiken varovaisesti, ettekä anna toisillenne minkäänlaisia signaaleja kun näette tuttavina yms.
Vaan sovitte aina yhdessä huomattavan paljon etukäteen milloin ja missä. Mutta tehkää se intohimoisesti ja alistavasti. Tehkää kaikkea sitä mikä suhteessanne jää tekemättä.
Muistakaa facetoface salassa pito onnistuu jos te haluatte sen onnistuvan. Mutta te ette saa näyttää sitä muille että te naitte salaa yms.
teidän pitää pystyä olemaan pokerinaa tarvittaessa.
Tuo on vain siitä huono juttu että pettämisen näkee päällepäin helposti, sen vaistoaa ja jos sellainen intuitio tulee elkää heti huolestuko, mutta jos se tunne ei lähde pois vaikka mitä tekisitte, niin silloin kaikki ei yleensä ole niin miten on sanottu olevan.
Itse sain tietää puolisoni pettämisestä tai kännisäätämisestä, en kertonut hänelle tiedostani. Katson aikooko itse joskus kertoa vai elääkö pokerina niinkuin mitään ei olisi "koskaan" tapahtunut. Silloin kun vielä juhlimassa kävi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain siitä huono juttu että pettämisen näkee päällepäin helposti, sen vaistoaa ja jos sellainen intuitio tulee elkää heti huolestuko, mutta jos se tunne ei lähde pois vaikka mitä tekisitte, niin silloin kaikki ei yleensä ole niin miten on sanottu olevan.
Itse sain tietää puolisoni pettämisestä tai kännisäätämisestä, en kertonut hänelle tiedostani. Katson aikooko itse joskus kertoa vai elääkö pokerina niinkuin mitään ei olisi "koskaan" tapahtunut. Silloin kun vielä juhlimassa kävi.
Miten sait tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskettiin ja pakotettiin nussimaan vierasta kun oma muija ei antanut pillua?Sitten nussit vieraita eikä oma muija antanut vieläkään pillua.
M48
Opettele sinä kirjoittamaan johdonmukaista tekstiä. Heittelet keskenään ristiriitaisia vaatimuksia ja ehdotuksia. Ettet olisi polyamorinen, heissä kun sattuu olemaan huomattavan suuri edustus ADHD ja kirjoihmisiä, puhumattakaan narsisteista.
Kerro nyt siitä Sexposta.
Minun tarinani on teille tuttu, siihen ei liity suurta draamaa . Fetisismiä sitäkin enemmän - mutta se on toinen tarina.
Ollaan itseasiassa juteltu tuosta avoin suhdehommasta ystävämiehen kanssa, myös kumpikin tahoillaan puolisoidemme kanssa. Heitä ei avoimen suhteen järjestely kuitenkaan innosta. Hassua sikäli, että minulle ja ystävämiehelleni olisi ihan okei, jos puolisomme paneskelisivat keskenään.
Itseäni kiinnostaisi seksisuhde tyttöystävän parhaimman ystävän kanssa, mutta se olisi kyllä varmin saada aikaiseksi kun hän löytäisi uuden miehen itselleen ja reissussa sitten harrastettaisiin parinvaihtoa
Se on sitten entinen paras ystävä ja ex-mies jos/kun jäätte kiinni. Että, jos molemmista haluat eroon niin anna mennä vaan.
Kavereita ne panokaveritkin on.