Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde ystäväpariskunnan miehen kanssa

Uteliasleidi
30.08.2023 |

Onko kellään kokemusta seksisuhteesta läheisen ystäväpariskunnan miehen kanssa? Onko pysynyt salassa? Onko pokka pitänyt yhdessä aikaa viettäessä? Minua mietityttää, kannattaisiko tällaiseen lähteä. Vietämme paljon aikaa yhdessä tämän ystäväpariskunnan kanssa. Tämä mies ajoittain flirttailee minulle, ja ilmeisesti olisi ainakin itse tällaiseen järjestelyyn valmis. Paras ystäväni eli pariskunnan nainen ja oma aviomieheni eivät tätä ymmärtäisi, joten tämän tulisi pysyä visusti salassa. Mielipiteitä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
2/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ IHMETTÄ? Kusipäistä toimintaa voi harjoittaa satuttamatta ystäväänsäkin. Ystäväsi ei ansaitse sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vaan pillua jakamaan ja heti! Älä turhaan ala ajattelemaan mitään mahdollisia seurauksia tai sivuvaikutuksia. Ala elämään unelmaasi, mutta pidä se salassa. Salaa tehtynä se on kaikkein parasta.

Vierailija
4/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas idioottimaisuuden multihuipentuma. Jos niin kaverin puoliso viehättää, laitatte molemmat lusikat jakoon ja sit panemaan. Salasuhde ei kannata, jokainen täysjärkinen tämän tiedostaa.

Vierailija
5/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haluaa syödä kakun ja säästää sen. Tämän lisäksi ap haluaa palan ystävän kakusta.

Vierailija
6/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyden multihuipennus. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
7/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää toimiko salassa, olkaa seksipositiivisia ja rehellisiä, aina kun panettaa!

Tässä tapauksessa luvan saa helpommin etukäteen kuin myöhemmin vaikka monessa asiassa anarkisti olenkin.

M48

Vierailija
8/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.

Vierailija
9/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää toimiko salassa, olkaa seksipositiivisia ja rehellisiä, aina kun panettaa!

Tässä tapauksessa luvan saa helpommin etukäteen kuin myöhemmin vaikka monessa asiassa anarkisti olenkin.

M48

Joskus saa helpommin anteeksi kuin luvan. Luulen, että ap:kin on tämän joskus kuullut ja meinaa kokeilla ihan käytännössä.

Vierailija
10/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasleidi kirjoitti:

Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.

Vai vähän tuomitsevia. Mitäs lu tka, jos kysyisit mitä mieltä miehesi olis asiasta. Mutta riittääkö rohkeus siihen? Ei se riitä, mutta fantsua että uskallat edes täällä kysellä.

Salaa vaan melaa mekkoon. On sitten mitä kiikkustuolissa muistella. Muista pitää tunteet sivussa hommasta ja ajattele vain pillullasi. Toivotaan nyt ainakin, että salapanosi panee omaa miestäsi paremmin. Muuten sulla on Musta Pekka käsissäsi.

Onnea ja kiimaisia ja salaisia hetkiä!

Ai niin, vielä yksi juttu. Jos et ole jo valmiiksi posliini, niin pidä karvasi. Et jää kiinni sitten niin nopeasti...

Vierailija
11/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kerroit tän nyt kaikille. Ei tää ole enää salaista. Kaikki Porvoolaiset tietää tän nyt. Saatana!

Vierailija
12/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa parinvaihtoa, ottaa kyllä aikaa, mutta kannattaa ehdottaa kun noin teillä kemiat hyrrää,, meillä toiminut ei välttämätä kaikissa tapauksissa. N 62 v.

Vierailija
13/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin! On tätä aloitetta jo odoteltukkin😘

Vierailija
14/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasleidi kirjoitti:

Olet kyvytön empatiaan.

Vierailija
15/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletj että jauankin pysyy salassa? Älä unta näe!!!

Sitten onki areit ja kauheat itkut ja draamat varmasti.

Mutta on kokemusta. ei hyvä hujahda.

Vierailija
16/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teet kun jäätte kiinni?

Vierailija
17/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten teet kun jäätte kiinni?

Kiellän kaiken ja syytän miestäni. Sitä normi settiä.

Vierailija
18/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Joskus saa helpommin anteeksi kuin luvan. Luulen, että ap:kin on tämän joskus kuullut ja meinaa kokeilla ihan käytännössä.

Luvan kanssa ap:lla on todennäköisesti neljän kimppa. Mikäpä sen nautinnollisempaa!

Vierailija
19/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Luvan kanssa ap:lla on todennäköisesti neljän kimppa. Mikäpä sen nautinnollisempaa!

Nonono. Ap haluaa vierasta eikä omaa. Ja salaa.

Vierailija
20/60 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletj että jauankin pysyy salassa? Älä unta näe!!!

Sitten onki areit ja kauheat itkut ja draamat varmasti.

Mutta on kokemusta. ei hyvä hujahda.

Sama suomeksi kiitos. Onkii ahvenii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän