Seksisuhde ystäväpariskunnan miehen kanssa
Onko kellään kokemusta seksisuhteesta läheisen ystäväpariskunnan miehen kanssa? Onko pysynyt salassa? Onko pokka pitänyt yhdessä aikaa viettäessä? Minua mietityttää, kannattaisiko tällaiseen lähteä. Vietämme paljon aikaa yhdessä tämän ystäväpariskunnan kanssa. Tämä mies ajoittain flirttailee minulle, ja ilmeisesti olisi ainakin itse tällaiseen järjestelyyn valmis. Paras ystäväni eli pariskunnan nainen ja oma aviomieheni eivät tätä ymmärtäisi, joten tämän tulisi pysyä visusti salassa. Mielipiteitä?
Kommentit (60)
No voi herttileijaa. Kumpuaako tuo mammojen nälvintä jostain alitajuisesta kateudesta, kun ei itsellä ole vastaavanlaista tilaisuutta? Voisiko asiaa ajatella positiivisemmin, tai edes neutraalimmin? En usko, että jäädään kiinni. Toiset osapuolet ei ole havainneet välillämme kummempaa kemiaa. Kerrottakoon nyt sitten, että kerran eräänä mökkijuhannuksena jäimme kahdestaan viimeisinä hereille ja kodan tulta pitämään. Siinä vähän lähennyttiin suudeltiin ja vähän käsipeliä käytiin, muttei sen enempää. Se oli ihanaa.
Uteliasleidi kirjoitti:
No voi herttileijaa. Kumpuaako tuo mammojen nälvintä jostain alitajuisesta kateudesta, kun ei itsellä ole vastaavanlaista tilaisuutta? Voisiko asiaa ajatella positiivisemmin, tai edes neutraalimmin? En usko, että jäädään kiinni. Toiset osapuolet ei ole havainneet välillämme kummempaa kemiaa. Kerrottakoon nyt sitten, että kerran eräänä mökkijuhannuksena jäimme kahdestaan viimeisinä hereille ja kodan tulta pitämään. Siinä vähän lähennyttiin suudeltiin ja vähän käsipeliä käytiin, muttei sen enempää. Se oli ihanaa.
Kauniita unia sinne Porvooseen.
Aika paska provo. Pystyt kyllä parempaankin. Öitä!
Onnistuu mikäli olette tarpeeksi älykkäitä. Kun viette salaisuutenne hautaan, niin mitä väliä?
Meillä seuraavanlainen kuvio. Tuttava parin kanssa vietetään aikaa yhdessä varsin vapaasti mm saunotaan ja ollaan kylpytynnyrissä yhdessä alasti ja lomilla käydään nakurannoilla jne mutta tuttava rouva ei seksiin ole valmis, toki joskus ollut kylpytynnyrissä pientä koskettelua mutta ei muuta. Seksiä harrastamme salaa kolmestaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä seuraavanlainen kuvio. Tuttava parin kanssa vietetään aikaa yhdessä varsin vapaasti mm saunotaan ja ollaan kylpytynnyrissä yhdessä alasti ja lomilla käydään nakurannoilla jne mutta tuttava rouva ei seksiin ole valmis, toki joskus ollut kylpytynnyrissä pientä koskettelua mutta ei muuta. Seksiä harrastamme salaa kolmestaan.
Olisipa ahdistavaa tuollainen kuvio. Onneksi meillä ei tarvitse arvailla kuka haluaa panna kenenkin kanssa koska olemme avoimen seksipositiivisia ja niin ovat partnerimmekin.
Uteliasleidi kirjoitti:
Minulla on tapana varastella, olen kleptomaani. En ole koskaan jäänyt kiinni, joten ketään ei haittaa minun varastelu.
Paska provo kyseessä. Ap hakkaa tattiaan (löysää) ja nauraa teille tosikoille.
Oikeassa elämässä nimittäin ei ole tuollaista lapasta, joka kyselisin muilta lupaa pettämiseen.
Meillä on kuvio, jossa ystäväni saa luvallani harrastaa seksiä mieheni kanssa. Joskus teemme sitä yhdessä, mutta usein haluan katsella vierestä. Ystäväni on ikisinkku ja huono tutustumaan ja luottamaan uusiin miehiin (traumat), mutta tarvitsee myös seksiä. Meillä on sääntönä, että kyseessä on vain seksi eli ei suudella tai muutenkaan osoiteta tunteita mieheni ja ystäväni välillä ja tämä kuvio on toiminut hyvin useamman vuoden. Ja tiedän, että mieheni ei tunne häneen vetoa rakkaudellisesti. Tapailemme näissä merkeissä noin kerran kuukaudessa. Muutenkin meillä on tosi hyvä luottamus toistemme välillä ja teemme muitakin asioita yhdessä kuin vain seksiä.
Uteliasleidi kirjoitti:
Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.
Pohdittavaksesi muutama tuhannen taalan kysymys:
- Miksi ylipäätään olet puolisosi kanssa, jos olisit valmis tuollaiseen?
- Ovatko puolisosi tarjoamat kulissit liian koreat, jotta raaskisit luopua saavuttamistasi eduista?
- Olisitko tosiaan valmis pettämään sekä puolisoasi että parasta ystävääsi? Kahta elämäsi lähintä ihmistä?
- Haluaisitko että sinulle tehtäisi selkäsi takana näin?
- Kuvitteletko aivan tosissasi, että asia pysyisi salassa?
- Luuletko olevasi tämän miehen ainoa himojen kohde? Ehkä hänellä on jo joku toinen sivuhoito? Ehkä puolisollasikin on?
Uteliasleidi kirjoitti:
Ai tämä olikin jonkun miesoletetun kirjoittama avausprovo.
Vierailija kirjoitti:
Uteliasleidi kirjoitti:
Onpas täällä aika tuomitsevia kommentteja. Selvennyksenä vielä siis, että ystävämies on myös kiinnostunut minusta seksuaalisesti, minä en ole ainoa himokas tässä asetelmassa. Eikö kellään ole kokemuksia, voisiko tällainen toimia? Ollaan ystävämiehen kanssa molemmat puolisoitamme avoimempia ja liberaalimpia. Pointti tässä on juurikin pitää suhde salassa, ettei tule kenelläkään koskaan mielipahaa.
- Ovatko puolisosi tarjoamat kulissit liian koreat, jotta raaskisit luopua saavuttamistasi eduista?
- Olisitko tosiaan valmis pettämään sekä puolisoasi että parasta ystävääsi? Kahta elämäsi lähintä ihmistä?
- Luuletko olevasi tämän miehen ainoa himojen kohde? Ehkä hänellä on jo joku toinen sivuhoito? Ehkä puolisollasikin on?
Tarina sijoittuu Porvooseen. Älä ota sitä noin tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kuvio, jossa ystäväni saa luvallani harrastaa seksiä mieheni kanssa. Joskus teemme sitä yhdessä, mutta usein haluan katsella vierestä. Ystäväni on ikisinkku ja huono tutustumaan ja luottamaan uusiin miehiin (traumat), mutta tarvitsee myös seksiä. Meillä on sääntönä, että kyseessä on vain seksi eli ei suudella tai muutenkaan osoiteta tunteita mieheni ja ystäväni välillä ja tämä kuvio on toiminut hyvin useamman vuoden. Ja tiedän, että mieheni ei tunne häneen vetoa rakkaudellisesti. Tapailemme näissä merkeissä noin kerran kuukaudessa. Muutenkin meillä on tosi hyvä luottamus toistemme välillä ja teemme muitakin asioita yhdessä kuin vain seksiä.
Teillä on tosi hieno kuvio.Itsekin haluaisin harjoittaa seksiä vaimoni,jo vuosia sitten leskeksi jääneen siskonsa kanssa,enkä todellakaan tunne häntä kohtaan mitään rakkaudellisesti,mutta vaimoni itsekkäästi kieltäytyy edes puhumasta asiasta vaikka itse ei juurikaan tahdo seksiä.
Tuplapettämistä. Sinä pettäisit miehesi ja ystäväsi.
Siinähän pierunhajuset kademammat mäkätätte. Ekan kerran nussittiin tänään, ja olipahan sitten ihanaa! Minä elän omaa elämääni, joka on juuri nyt erittäin mahtavaa. Haistakaa paska ja painukaa helvettiin siitä.
Utelias leidi kirjoitti:
Siinähän pierunhajuset kademammat mäkätätte. Ekan kerran nussittiin tänään, ja olipahan sitten ihanaa! Minä elän omaa elämääni, joka on juuri nyt erittäin mahtavaa. Haistakaa paska ja painukaa helvettiin siitä.
...Taisi mennä sulakkeet ihan ryhmävaroketta myöten :)
Utelias leidi kirjoitti:
Panosi on ollu aika paska, kun olet noin kiukkuinen. Provosi muuttuu huonommaksi vaan koko ajan.
Kiihottava kuvio? Miltä tuntuu kun näette nelistään ja te kolme tiedätte mitä,tuttavan vaimon seläntakana on tapahtunut?
Kuka nyt kavereitten kanssa panis? Mulle se olis sama kun olisi sukulaisten kanssa sängyssä. Miten olis parinvaihto jossakin jossa on anonyyminpää porukkaa. Vaikka Kanarialla.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliasleidi kirjoitti:
Tarina sijoittuu Porvooseen. Älä ota sitä noin tosissasi.
Tämän päivän lööppien mukaan tarina taisi todellakin sijoittua Porvooseen!
Saa vierasta avec.