Miten te yksineläjät pesette valkoiset vaatteet jos niitä tulee likaiseksi vain 2 kpl viikossa?
Kommentit (39)
Kerään valkoiset vaatteet ja sitten pesen.
pörssisähkö niin en raaski pestä pyykkiä, astianpesukoneen kanssa sama juttu, täytyy ottaa utta kippoa ja kuppia, lautasta jne
Nykyään voin pestä pienen määrän valkoisia ihan kirjopyykissä. Olen huomannut että maailma ei lopukaan siihen, ja vanhat tutut vaatteet eivät värjää. Uuden värillisen vaatteen kanssa en tosin laittaisi valkoista samaan.
Pesen pienen määrän valkoisia erikseen, koska koko taloudessa ei ole niin paljon valkoisia vaatteita että kone tulisi täyteen.
En asu yksin, mutta pesen usein yksittäisiä valkoisia vaatekappaleita. En jaksa odotella että kaikki perheenjäsenet käyttäisivät valkoisia ja niistä kerääntyisi joku oma koneellisensa.
En ole yksineläjä, mutta pesin pyykkiä ja koriin jätin yhden valkoisen paidan.
Pesen kerran viikossa pyykkiä ja heitän korista kaiken sinne kertyneen.
Ei ole muuta valkoista kuin rintaliivit. Käsin pesu.
Kerään kaikki valkoiset vaatteet ja pesen ne vasta kun kaikki ovat likaisia Vanish Oxi Action Crystal White-tahranpoistojauheella 60 asteessa.
En. Pissaan muutamaan parin valkoisia sloggeja ettei tarvitse tyhjää konetta pyörittää.
Pesen koneessa vaikka yhden vaatekappaleen. Ei tarvetta säästellä sähköä, vettä eikä pesuainetta.
Pesen vähät valkoiset ja vaaleat pyykkini liinavaatteiden kanssa.
En koskaan lajittele pyykkiä värin mukaan. Se on aivan turhaa. Jos epäilyttää, voi mukaan laittaa värisieppariliinan.
Odotan että tulee lisää valkoista pyykkiä ja pesen sitten. Käytän eri pesuaineita eri pyykeille. Tummille/mustille niille tarkoitettua nestemäistä pesuainetta, silkille ja villalle omaansa, kirjopyykille värillisille tekstiileille tarkoitettua pesuainetta, mikrokuituliinoille sopivaa pulveria jne.
Olen aika tarkka pyykin lajittelussa.
Pesen ne harvat valkoiset erikseen koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen vähät valkoiset ja vaaleat pyykkini liinavaatteiden kanssa.
Sama homma. Pyyhkeiden ja lakanoiden kanssa on hyvä pestä valkoiset vaatteet kun yleensä ne ei päästä mitään väriä.
Mulla on puolen täytön ohjelma liki joka lämpötilassa.