Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL

Vierailija
29.08.2023 |

Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1131)

Vierailija
861/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bali-kodin emäntää käy sääliksi. Kovasti kertoo instassa, kuinka ei välitä muiden mielipiteistä. Ja sitten kuitenkin tässä suora linkki meitä äänestämään.

Jos ei välitä muiden mielipiteistä, miksi osallistuu koko ohjelmaan?

Vierailija
862/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni kuutoselle eli Karjaan industrial-asunnolle. Itse en ole puutalojen ystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Osaisiko joku kertoa mulle millä lailla toka vikassa jaksossa oli siinä yhdessä talossa tuotu Bali heidän kotiin? Balilla ei ole mitään seinillä? Balilla piilotetaan kaikki kaappeihin? Ai niin: olihan siellä kaksi surffilautaa esillä. Voi luoja!

Heinät ja bohot oli pinnalla joskus vuosia sitten. Sittemmin jopa Sara sieppi vei Balin tuliaiset mökille pölyyntymään. Hetkessä ohi mennyt muoti. 

Vierailija
864/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että miesparit osaa sisustaa ja tehdä kaunista. Ihan omassa tuttava piirissänikin.

Vierailija
865/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kymmenes kohde on esitelty sisustuslehdissä, eka kerran 2021. Silloin hieman erivärinen makuuhuone. Tyylikäs kohde, en sitä sano, mutta kyllähän tällaiset kohteet ovat tuttuja ennestään tuomareille. 

Vierailija
866/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä kymmenes kohde on esitelty sisustuslehdissä, eka kerran 2021. Silloin hieman erivärinen makuuhuone. Tyylikäs kohde, en sitä sano, mutta kyllähän tällaiset kohteet ovat tuttuja ennestään tuomareille. 

Oli tuttu tuomareille. Se selvisi viimeistään kun Siniltä livahti sana sirkus suusta talon olohuoneessa ja Hanna katsoi moittien. 

Olen törmännyt taloon useasti aiemmin. Videon välityksellä kokonaisuus näytti vielä paremmalta kuin yleensä samoista kuvakulmista otetut kuvat. 

Vierailija
867/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ääneni viimeisen jakson kohteelle. Suorastaan hihkuin katsoessani miesparin kotia ja pihaa. Pääsisipä edes viikoksi sinne asumaan. Varsinkin kesällä. Ihana paikka. Kaunista kertakaikkiaan.

Vierailija
868/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli tuttu tuomareille. Se selvisi viimeistään kun Siniltä livahti sana sirkus suusta talon olohuoneessa ja Hanna katsoi moittien. 

Olen törmännyt taloon useasti aiemmin. Videon välityksellä kokonaisuus näytti vielä paremmalta kuin yleensä samoista kuvakulmista otetut kuvat. 

Ei kai tuo sitten kovin paha lipsahdus ollut, kun se päätettiin näyttää? Live-lähestyshän tämä ei ole. 

Vierailija
869/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Bali-kodin emäntää käy sääliksi. Kovasti kertoo instassa, kuinka ei välitä muiden mielipiteistä. Ja sitten kuitenkin tässä suora linkki meitä äänestämään.

Jos ei välitä muiden mielipiteistä, miksi osallistuu koko ohjelmaan?

Taitaa olla rasittavaa takakireää tyyppiä.

Vierailija
870/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hieno viimeisen jakson kakkoskoti, mutta oli myös upea esittelypuhe! Kyllä huomaa että omistaja on tarinankertoja.

Saattaa voittaa koko Kauneimman kodin tittelin jo senkin takia, ja siksikin että jäi viimeisenä voittajana parhaiten mieleen. Onneksi oli kyllä muutenkin upea toteutus.

Vierailija
871/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siellä oli iso sirkustaulu ja muutakin sirkusaiheista? :D 

Vierailija
872/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohteita pystyi äänestämään? Maikkarin sivuilla ei ainakaan näkynyt.

Vierailija
873/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun turhan äkkiväärän vihreä se vikan jakson voittajan kylpyhuone. Tuli mieleen kiillotettu sammakko. Synkkä ja pelottava viidakko.

Muuten koti oli tosi kaunis. Ja piha.

Vierailija
874/1131 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun makuun turhan äkkiväärän vihreä se vikan jakson voittajan kylpyhuone. Tuli mieleen kiillotettu sammakko. Synkkä ja pelottava viidakko.

Muuten koti oli tosi kaunis. Ja piha.

Minulla tulee niistä laatoista mieleen Amarillo. Olen parissa ravintolassa nähnyt sen vihreän kaakeliseinän. Sävy ei ole ehkä ihan sama ja kaakelit on eri tavalla ladottu,  mutta vihreä on yhtä hallitsevana. 

Vierailija
875/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysikö ei pahastu muiden mielipiteistä? Kuitenkin tuntuu pahastuvan. Oli harvinaisen kolkko kämppä, kuin joku esittelytila. Lattiat ja saunanlauteetkin betonia. Ahdistava jopa.

Vierailija
876/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä nimenomaan löytyy.

Vierailija
877/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-kaunein-koti-aanestys-on-kay…

Vierailija
878/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin ääneni viimeisen jakson kohteelle. Suorastaan hihkuin katsoessani miesparin kotia ja pihaa. Pääsisipä edes viikoksi sinne asumaan. Varsinkin kesällä. Ihana paikka. Kaunista kertakaikkiaan.

Sama. Se puutarha oli aivan ihana. Suuren työn tulos.

Vierailija
879/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ääneni meni jugend-jakson voittajalle. Viimeisen päälle kaunis koti, jossa upeanväriset seinät ja paljon taidetta! Myös itse rakennus oli mielenkiintoinen.

Tästä viimeisimmästä voittajasta en tykännyt, oli omaan makuuni liian vaalea ja rosoton, ja parveke ihan eri paria muun arkkitehtuurin kanssa, joka oli aika tylsää. Vaikka puutarha olikin kerrankin ihanan rehevä.

Vierailija
880/1131 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaunein kauppa 2023 on Alanya Market.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme