Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolinen kaveri reagoi ikävästi, kun meitä luullaan pariskunnaksi.

Vierailija
29.08.2023 |

Hän huudahtaa naurahtaen, että "no ei todellakaan! Me ollaan ystäviä".
Olenko liian herkkä vai mitä, mutta en voi sille mitään, että tuo loukkaa minua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Minustakin hän upgreidasi sinut, kun sanoi sinua ystäväkseen, vaikka itse sanoit häntä kaveriksi. 

Vierailija
42/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sekaisin vai onko tämä huono provo? On kuvottavaa, jos joku luulee pariskunnaksi, kun ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lisätä siihen "Joo, ei missään nimessä!!!"

Niin? Ja nainen olisi tyytyväinen. En oikein ymmärtänyt kommenttia.

Vierailija
44/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kertonut kumpaa sukupuolta itse edustaa.

Osa oletti hänen olevan nainen itsekin.

Toisten puheita ei aina kannata korjata jo senkään vuoksi että kyse voi olla myös kalastelusta. Toisaalta hyvin saa myös kylvettyä eripuraa ihmisten välille höpisemällä omiaan?

Ap:kin pahoitti mielensä kaverin reagointitavasta. Entäs nämä luulijat?

Kuinka he toivat luulonsa esille?

Vierailija
45/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että aina kun mies ja nainen on vaikka baarissa kaksistaan niin heti luullaan pariskunnaksi mutta samaa sukupuolta olevan kanssa ei?

Koska heteroita on kansasta 95%.

Vierailija
46/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun olin naiskaverini kanssa aikaa viettämässä ja hänelle soitti joku kaveri pyytäen mukaansa jonnekin. Hänen kauheasti siinä mietiskellessä sanoin että menee eikä anna minun estellä. Naiskaveri vastasi siihen, ettei minua ajattelekaan. Vaikka niin sanoinkin, niin kai en sitten kuitenkaan ihan tuollaista vastausta odottanut ja siitä tuli vähän sellainen olo kuin olisin siinä tilanteessa ollut joku toisen luokan kaveri.

Vierailija
47/47 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekan kommentin kirjoittaja ja huomasin että kyllä vastauksessa on hieman loukkaavuutta, jossa ei iteta huomioon toisen tunteita. Oikeastaan olet oikeasssa siinä suhteessä asiassa.

Otappa tyyppi puhutteluun: Kuulehan se loukkasi tunteitani koska tunsit että sinut esitellään halventavaan tyyliin.

Hän ansaitsee tuon puhuttelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä