Naispuolinen kaveri reagoi ikävästi, kun meitä luullaan pariskunnaksi.
Hän huudahtaa naurahtaen, että "no ei todellakaan! Me ollaan ystäviä".
Olenko liian herkkä vai mitä, mutta en voi sille mitään, että tuo loukkaa minua.
Kommentit (47)
No mikä tuossa loukkaa, jos siis olette vaan kavereita?
Kyllä minä loukkaantuisi.
Pitää sinua surkeana kumppaniehdokkaana.
Se on viesti sinulle, ettet vaan luulisi muuta.
Miksi tämä loukkaisi, jos et itse olisi salaa toivonut, että välillänne voisi olla jotain muuta kuin ystävyyttä?
Oli tuossa turha korostus, "ei todellakaan". Ilmeisesti pitää sinua tasoaan selvästi alempana. Reaktio oli varsin paljastava.
Vierailija kirjoitti:
No se, että "no ei todellakaan" ihan, kuin olisin jokin saaste kasa "ei ikikä! Hyi".
En toivo parisuhdetta, mutta miksei vain voi vastata normaalisti, että ei.
Minulle kävi kerran samoin. Nainen tuhahti, "no ei todellakaan". En haluaisi itsekään suhdetta kyseisen naisen kanssa mutta koin sen kyllä aika epäkohteliaaksi käytökseksi.
Voit lisätä siihen "Joo, ei missään nimessä!!!"
Jos se piti asiaa noin huvittavana, voit miettiä miten hän sinut oikeasti näkee.
Mutta ymmärrä nyt ainakin viimein että teistä ei ikinä tule paria, ei ikinä.
Jatkossa sun pitää olla nopeampi ja itse vastata samoin sanoin ja pieni naurahdus päälle.
Olet luuseri, joten myönnä se itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se, että "no ei todellakaan" ihan, kuin olisin jokin saaste kasa "ei ikikä! Hyi".
En toivo parisuhdetta, mutta miksei vain voi vastata normaalisti, että ei.
Ei vaan se tarkoittaa ettei halua bylsiä hyvää kaveriaan. Sehän on melkein sama kuin oma veli.
Jos naiskaverisi on hetero, niin siitä se vaan kertoo. Älä ota itseesi.
Lakonisesti toteat perään "niin en mä nyt sentään sokea ole" ja otat tonnin setelin ilmeen.
M
En minä loukkaantuisi; jos siis oikeasti hän olisi minun kaverini, eikä kumppanini.
Sinkkumies
Tuohon olisi voinut todeta neutraalisti "hyviä ystäviä vain".
Tuo ylimitoitettu reaktio kertoo että nainen suorastaan nolostui ajatuksesta että joku voi kuvitella teitä parina.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon olisi voinut todeta neutraalisti "hyviä ystäviä vain".
Tuo ylimitoitettu reaktio kertoo että nainen suorastaan nolostui ajatuksesta että joku voi kuvitella teitä parina.
Suorastaan koki sosiaalisen statuksensa loukatuksi.
Nainen vaan viestii mulle olavansa vapaa ja toivoo että ihmiset tietävät sen. Tämä ei koske sinua siis sinällään.