Naispuolinen kaveri reagoi ikävästi, kun meitä luullaan pariskunnaksi.
Hän huudahtaa naurahtaen, että "no ei todellakaan! Me ollaan ystäviä".
Olenko liian herkkä vai mitä, mutta en voi sille mitään, että tuo loukkaa minua.
Kommentit (47)
Jotkut vaan on moukkia. Itse olisin ehkä naurahtanut ja sanonut "miten niin"?
Mulla kävi nuorena vähän sama mutta minä olin se nainen.
Kaverimies oli aika ylipainoinen ja kai mua hävetti kun joku luuli että voisin seurustella tämän kanssa. Juu, vähän keskenkasvuinen olin...
Ekana tulee mieleen, että pitää sinua sisaruksenaan ja sen takia tulee nuo reaktiot
Joko se on niin kuten suurin osa sanoo, tai sitten naisella itsellään on ajatuksia muustakin kuin kaveruudesta mutta haluaa visusti peitellä ne ja siksi ylireaktio.
Tai sitten vaan tilannetajunsa on heikko.
Mikähän siinä on että aina kun mies ja nainen on vaikka baarissa kaksistaan niin heti luullaan pariskunnaksi mutta samaa sukupuolta olevan kanssa ei?
Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee mieleen, että pitää sinua sisaruksenaan ja sen takia tulee nuo reaktiot
Tuo nyt riippuu varmaan siitä onko tunnettu jo lapsesta/nuoresta asti vai aikuisiällä alkanut kaveruus.
Jospa te näytätte iloiselta naisparilta. AP haaveilee että se olisikin niin, siksi ei närkästy kun luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit lisätä siihen "Joo, ei missään nimessä!!!"
"Yök!!"
: D
"no ei todellakaan olla ystäviä" D:
Ymmärrän että kommetti naiselta on loukkaavaa aloittajaa kohtaan, mutta tämä on taas näitä ketjuja joissa arvaillaan mitä, miten ja miksi. Ei näin. Kysy suoraan naiselta ja kerro mitä ajattelet. Vaikuttaa muuten ihan kuin pitäisit naisesta enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että aina kun mies ja nainen on vaikka baarissa kaksistaan niin heti luullaan pariskunnaksi mutta samaa sukupuolta olevan kanssa ei?
Heterot ovat parempia ja valtavirtaa homot ja lepakot voivat pysyä piilossa kaapissa.
Voisin ihan hyvin sanoa noin jos joku luulisi kaveriani puolisokseni. Olisihan se omituinen ajatuskin. En minä sillä pahaa tarkottaisi.
Olette niin hyviä kavereita, että ajatus parisuhteesta alkaa ällöttää vaikka sinussa ei siis varmasti mitään vikaa ole. Älä siis ota itseesi tätä asiaa
Vierailija kirjoitti:
Se on viesti sinulle, ettet vaan luulisi muuta.
Joo. Kaikki naisten viestintä pyörii lähimmän miehen ympärillä.
Juuri oikein sanoo. Jos on tosiaan kyse kaverista, etkä kysy seurusteluun.
Jos se häiritsee, älä liiku sen kaverin kanssa tuolla pitkin poikin ulkona.
Miksi edes olet sen naisen kaveri? Annat hyväksikäyttää itseäsi.
Jos joku luulisi minua ja kaverimiestä ääneen pariskunnaksi korjaisin heti, ettei tule mitään sellaista hykertelyä siihen meidän välille. Liikaa vaikuttaa myös mitä muut ajattelevat. Siksi lähinnä omien korvien välien vuoksi painottaisin ettei varmasti olla mitään muuta kuin kavereita. Kerroin miten itse koen sen takia, etten varmasti ole uniikki lumihiutale, joku muu voi kokea samalla tavalla.
Se että sanoo sinua ystäväksi on minusta erittäin kaunista. Kuka vaan ei voi olla ystävä! Jos sanoisi tutuksi niin voisin loukkaantuakin... Kaiken lisäksi ystävyydestä on moni parisuhdekin lähtenyt, hyvä pohja.
Samaa mietin, että ehkä ajattelee asiaa jopa sukurutsaukseen verrattuna.