Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, osaatko panna ITSELLESI orgasmin?

Vierailija
28.08.2023 |

Eli osaat nussia miestä siten, että laukeat orgasmiin? Tehdä sen itse aktiivisesti, et vain odottaa saavan palvelua?
Teetkö sen päällä ollessa vai osaatko altapäin liikuttaa lantiotasi niin, että klitoris saa painetta ja kosketusta?
Entä tunnetko sitä, että oma lantion pumppauksesi edesauttaa orgasmin tuloa? Koska verenvirtaus lisääntyy, näin ainakin miehenä asian näen. On helpompi panna itselleen orgasmi kuin vain odottaa toisen tekevän jotain.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, mutta se johtuu täysin siitä, että kuulun niihin naisiin jotka kykenevät saamaan orgasmin penetraatiossa ilman klitoriskiihotusta. Läheskään kaikki naiset eivät ihan puhtaasti anatomiansa takia tähän pysty vaikka kuinka panisivat.

Vierailija
2/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on vuosien saatossa oppinut nussimaan itsellensä orgasmin. Väitän että se on taito ja se taito on pään sisällä, yläpään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on vuosien saatossa oppinut nussimaan itsellensä orgasmin. Väitän että se on taito ja se taito on pään sisällä, yläpään!

Tekeekö tämän alla vai päällä ja mitäänkö ei ole fyysisesti muuttanut?

Vierailija
4/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tämän alla vai päällä ja mitäänkö ei ole fyysisesti muuttanut?

Päällä. On muuttanut asennon sellaiseksi jossa saa. Ensin saamiseen tarvittiin klitorista ja sitten sen hyväily jätettiin panemisen aikana pois ja hän huomasi saavansa niinkin. Hänen pitää silti olla kiimainen että onnistuu.

Vierailija
5/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mutta ei osaa mieskään. En jaksa uskoa että se olisi kenenkään kanssa mahdollista tietäen miten saan. Mutta älä huoli, en odota enkä vaadi mitään palveluita vaan olen ihan kiltisti ilman.

Vierailija
6/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa mutta ei osaa mieskään. En jaksa uskoa että se olisi kenenkään kanssa mahdollista tietäen miten saan. Mutta älä huoli, en odota enkä vaadi mitään palveluita vaan olen ihan kiltisti ilman.

Kiltist ilman? mitä kilttiä siinä on.

Vierailija
7/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oi miksi, aina tätä samaa; jätetän se klitoris pois!! Minkätakia?'

Milloin jätetään se kulli pois? Mokoma turhake.

Vierailija
8/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, opin sen yllättäen 35 vuotiaana, luulin aina että tarvii jotain klitoriksen hinkkausta, mutta ei..

Vierailija
9/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni osannut tuon jo ekasta kerrasta lähtien nuorena. Sain silloin pitkä pitkän esileikin jälkeen hänen sisäisen eläimen heräämään. Yhdynnän alussa kerkesin tekemään muutaman työnnön ja siitä eteenpäin olin ympärilleni kiedottujen jalkojen lukitsemana kulli tyveä myöten pillussa. Sitten alkoi armoton lantion vatkaus selän noustessa kaarelle. Minua vietiin, eikä ollut mitään tehtävissä ennen kuin raju orgasmi oli ohi. Sama juttu aina, lähärissä, sylissä tai päällä. Vaimon sisäinen eläin otti jossain vaiheessa vallan. Rutistus ja vatkaus oli niiin voimakasta, etren pystynyt inahtamaankaan vaikka olisin yrittänyt. Aina sama kaava vaimon orgasmeissa, minä vienyt rajalle ja eläin jatkanut orgasmiin asti. Monesti tuntunut sormettaessa ja nuollessakin, että se viimeinen ratkaiseva vaihe tulee pillun ottaessa lujaa sormista kiinni ja eläin ottaa orgasmin vaikka väkisin. Olen rakastanut tuota eläintä koko ikäni ja pyrkinyt aina houkuttelemaan sen esille. Vaimossa on ollut aina kaksi puolta, rauhallinen vie sinä minä vikisen ja brutaali eläin minä otan väkisin.

Vierailija
10/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Päällä ollessa onnistuu, kun saan asennon, jossa klitorikseenkin kohdistuu painetta.

Vierailija
11/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oi miksi, aina tätä samaa; jätetän se klitoris pois!! Minkätakia?'

Milloin jätetään se kulli pois? Mokoma turhake.

Ilman kullia sinuakaan ei olisi syntynyt. Voisit hiukan kunnioittaa kullia. Laskeutua polvillesi ja ottaa sen suuhusi. Klitorista ei tarvita mihinkään muuhun kuin nautintoon. Kullilla sentään on ainaki kaksi eri tehtävää.

Vierailija
12/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ketjun pointti siis että

A) Ei voi syyttää toista siitä ettei saa orgasmia, jos ei saa sitä vaikka itse ottaisi ohjat.

B) Kysyä saako nainen orgasmin "panemalla", jos on itse aktiivinen.

Molemmat ihan hyviä avauksia. Jäi vaan epäselväksi kumpaa haettiin.

Vierailija
13/13 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ei ole taitoa eikä tekniikkaa vaan fantasiointia. Uudessa suhteessa laukeaa, kun miettii mitä on tehnyt kumppanin kanssa ja mitä voisi vielä keksiä puolin ja toisin. Myöhemmin pitää alkaa keksiä ajatuksia, mitkä saavat laukeamaan tai pitkittävät laukeamista. Joten nainen jos fantasioit isosta kullista, niin tee niin, mutta älä kerro sitä miehellesi. En minäkään kerro vaimolle, että mulla lähtee lasti, kun mietin erästä naista pöydän reunalla.