Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon litteroidun haastattelun ja arvioni on, että Noora on sairastunut suorittamiseen.
Hän kertoi, ettei voi vaan istua sohvalla katsomassa jotain sarjaa, kun miettii että pyykit odottaa viikkaamistaan. Tottunut tekemään ja touhuamaan koko ajan jotain.
Tuon tyyppinen ihminen suorittaa ja suorittaa, jotta saisi kiitosta ja huomiota. Sitä ei vaan millään suorittamisella tule koskaan hänen mielestään riittävästi.
Johtuneeko kasvatuksesta ja kasvuympäristöstä? Ei lasten pidäkään saada aina tahtoaan läpi tai puuhailla vaan mitä huvittaa. Mutta ei sekään ole hyvä, jos lapsilta vaaditaan liikaa vastuunottamista kotitöistä ja sisaruksistaan, joskus jopa vanhemmistaan.
Suorittajat sairastaa anorgasmiaa ja syömishäiriöitä ocd
Tai sitten henkilö vain kertoilee kaikenlaista julkisuuteen eikä edes ole suorittaja.
Uskaltaakohan Sale kätellä tätä muijaa linnanjuhlissa? Saattaa puoliso vetää Salen tonttiin, kun luulee että lähentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon litteroidun haastattelun ja arvioni on, että Noora on sairastunut suorittamiseen.
Hän kertoi, ettei voi vaan istua sohvalla katsomassa jotain sarjaa, kun miettii että pyykit odottaa viikkaamistaan. Tottunut tekemään ja touhuamaan koko ajan jotain.
Tuon tyyppinen ihminen suorittaa ja suorittaa, jotta saisi kiitosta ja huomiota. Sitä ei vaan millään suorittamisella tule koskaan hänen mielestään riittävästi.
Johtuneeko kasvatuksesta ja kasvuympäristöstä? Ei lasten pidäkään saada aina tahtoaan läpi tai puuhailla vaan mitä huvittaa. Mutta ei sekään ole hyvä, jos lapsilta vaaditaan liikaa vastuunottamista kotitöistä ja sisaruksistaan, joskus jopa vanhemmistaan.
Tai sitten henkilö vain kertoilee kaikenlaista julkisuuteen eikä edes ole suorittaja.
Vanha suomalainen sanonta: laiska töitään luettelee.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan Sale kätellä tätä muijaa linnanjuhlissa? Saattaa puoliso vetää Salen tonttiin, kun luulee että lähentelee.
Olisi idioottimainen veto kutsua tollaiset.
Kesän rasismikohut alkoivat vähän kyllästyttää ja Rydmania kävi melkein sääliksi kun yksityisviestit leviteltiin julkisuuteen.
Mutta nyt on pakko tällaisen pitkän linjan kokoomuslaisenkin todeta, että puolue on vastenmielinen kun siellä on tuollaisia nooria ja jotkut vielä puolustelevat niitä.
Mä en kestä, kun Diili taas alkaa ja tämä emäntä tomerana taas tuomaroi. On naurussa pitelemistä. Ihan on uskottavuus menny tältä.
Ehkä tää haastattelu olis yrittäjän näkökulmasta ollut ihan siedettävä, mutta kansanedustajan suusta vähän liian itsekeskeinen ja tyhmä! Enkä suinkaan tarkoita sitä, että yrittäjät olisivat tyhmiä. Tarkoitan enemmän sitä, että kyseinen yrittäjä elää omassa kuplassaan ja fokusoi koko elämänsä omiin suorituksiin ja saavuttamiseen, jolloin hän yleistää elämän kulkua omien kokemuksien kautta. Menestyminen ja vaurastuminen ei ole niin yksinkertaista kuin Nora sitä kuvailee.
Jos aikuisella miehellä on Fuck the Police- tatuointi, niin eiköhän se kerro hänestä kaiken tarpeellisen.
Hänellä puuttuu syvä ymmärrys ihmisyydestä. Elämä ei ole Diili.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää haastattelu olis yrittäjän näkökulmasta ollut ihan siedettävä, mutta kansanedustajan suusta vähän liian itsekeskeinen ja tyhmä! Enkä suinkaan tarkoita sitä, että yrittäjät olisivat tyhmiä. Tarkoitan enemmän sitä, että kyseinen yrittäjä elää omassa kuplassaan ja fokusoi koko elämänsä omiin suorituksiin ja saavuttamiseen, jolloin hän yleistää elämän kulkua omien kokemuksien kautta. Menestyminen ja vaurastuminen ei ole niin yksinkertaista kuin Nora sitä kuvailee.
Tuo haastattelu on typerä, kuvastaa haastateltavan tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta ja paljastaa hänet valehtelijaksi.
Mutta olet oikeassa, yrittäjältä tuollainen haastattelu olisi sellainen että harvaa se kiinnostaisi mitenkään.
Sitä ei Noora tainnut tajuta kun ihastuksissaan halusi haastattelun julkaistavaksi. Että nyt hän elää veronmaksajien rahoilla, on veronmaksajien palveluksessa ja on tilivelvollinen veronmaksajille, eli koko kansalle. Jolloin kritiikki on ihan eri tasolla.
Joten sinänsä tuossa haastattelussa, ja etenkin Nooran reaktioissa sen herättämään kritiikkiin, on melkein huolestuttavinta se, että hän ei vaikuta yhtään tajuavan miten demokraattinen yhteiskunta toimii ja mikä on poliitikon asema.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setelikääröt ovat kieltämättä epäilyttäviä. Rahat säilytetään yleensä pankissa. Hmm..
"Onko tuo 50 donan setelirulla taskussasi vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?"
Arvaa millä koputin.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuisella miehellä on Fuck the Police- tatuointi, niin eiköhän se kerro hänestä kaiken tarpeellisen.
Just. Tuohon tietoon kun lisää vielä ne pakastekääröt, niin eiköhän jokainen tajua mistä on kysymys.
Oletko työskennellyt Jungle Juice Barissa? Kerro työoloista Ylelle, teemme juttua
Yle etsii haastateltavia, jotka ovat olleet töissä Jungle Juice Barissa.
En ollut ennen viikonloppua kiinnittänyt juuri mitään huomiota Noora Fagerströmiin, ja hänen miehensä Petteri oli minulle täysin tuntematon.
Nyt olen heihin perehtynyt. Kansanedustajana tuommoinen, joka sai nopeasti maineensa tuhotuksi ja jonka jäliltä jää lukuisia ajatuskupruja siksikin, kun Iltalehti julkaisi litteroidun haastattelun kokonaan. Miehen somekäytös vielä pahensi tilannetta.
Nyt käydään kiinni myös vanhempiin asioihin. Suomen kieli rikastui. Hän on syntynyt kultalusikka suussa - ei vaan seteleitä sieviksi nipuiksi käärittynä pakastimessa.
Lisäksi minuun kolahti, kun Noora sanoi saaneensa kaiken, mitä on halunnut.
Mitä vielä tämä suodattomaton ja hallitsematon tajunnanvirta meille tarjoaakaan. Ajatusten Vantaanjoki - vai Kongojoki, kun on tuo viidakkotausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?
Pieni korjaus, nuoria, hyvännäköisiä teinityttöjä.
Ai miksi? Seksi myy.
Epäkunnoittavaa? Vinksahtanutta? Kyllä.
Miksiköhän tämä pieni seikka on unohdettu ihan kokonaan....
Kokoomuksen kansanedustaja Noora Fagerström tietää mistä puhuu. Noora palkkasi 15-17 vuotiaita tyttöjä työskentelemään Jungle Juice -kioskillaan siksi että seksi myy,
Sairasta ajatella että tuo olisi motiivi kun nuoria palkataan.
Mikä on sitten se ajatus, kun nuoret urheilulliset vartalot puetaan trikooseen mehubaarissa? Itse setämiehenä arvostan tätä silmäniloa, mutta itselläni ei olisi pokkaa vaatettaa alaisiani näin.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setelikääröt ovat kieltämättä epäilyttäviä. Rahat säilytetään yleensä pankissa. Hmm..
"Onko tuo 50 donan setelirulla taskussasi vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?"
Arvaa millä koputin.
Jäisellä rullalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla ihmisen, että kirjoittaa ensin kirjan siitä, miten on varastellut itse nuorena, sijoittanut mm lapsilisät firmaansa ja ukkonsa pakastimessa säilytetty rahat, joiden alkuperä ei ole tiedossa, ja miten itse palkkaa vaan nuoria ja teinejäja sitten alkaa haastattelussa itse kritisoimaan Suomen sosiaaliturvaa ja työllisyysturvaa?
Ai miksi? Seksi myy.
Kokoomuksen kansanedustaja Noora Fagerström tietää mistä puhuu. Noora palkkasi 15-17 vuotiaita tyttöjä työskentelemään Jungle Juice -kioskillaan siksi että seksi myy,
Ei tuossa tarkoiteta sen kummenpaa kuin esim. mallien työssä. Kaunis ja nuori ulkonäkö edistää myyntiä. Hampurilaispaikkoihin tai muihin ruokapaikkoihin ei yleensä oteta lihavia työntekijöitä ettei se haittaisi myyntiä. Kun nätti tyttö myy mehua, niin sinä yksi tai useampi kaksikymppisen näköisenä itseään pitävä mies ostaa mehua ja nätin hymyn saatuaan ostaa toisellakin kerralla.
Mehubaarin kohdalla tuo ikä taitaa lähinnä varmistaa sen ettei työntekijä lähde äitiyslomalle. Nuori henkilö on usein joustavampi, koska ei tiedä oikeuksiaan. Aika usein käynyt ilmi, että nuorille ei ole maksettu heille kuuluvia lisiä tai peruttu työvuoroja ja jätetty noilta ajoilta palkka maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Seksi myy.
Mikä on sitten se ajatus, kun nuoret urheilulliset vartalot puetaan trikooseen mehubaarissa? Itse setämiehenä arvostan tätä silmäniloa, mutta itselläni ei olisi pokkaa vaatettaa alaisiani näin.
Rikoo on riskillä ruma. Kyllä nuoria ja pyöreitä peboja katselee tiukoissa trikoissa mielellään
Vierailija kirjoitti:
Oletko työskennellyt Jungle Juice Barissa? Kerro työoloista Ylelle, teemme juttua
Yle etsii haastateltavia, jotka ovat olleet töissä Jungle Juice Barissa.
Ei tältä palstalta löydy hyväkroppaisia nuoria naisia joita jjb työllistää