Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko peruskoulupohjalta tämä pariskunta rähisee ja mies huutaa v@#€%a?
Perinteisesti kokoomuslaisuus on ollut lähellä sydäntä sivistyneemmän vanhan rahan parissa mutta nykyisin kuka tahansa kelpaa.
Nyt Orpo erota tää huijarimuija äkkiä Kokoomuksesta, ettei persuilta mee maine samassa hallituksessa teidän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi saada niin paljon käteistä?
Ja miksi ne pitää olla pakastimessa? Ettei poliisin rahakoira haista? Tosi outoa meininkiä kyllä.
Huvittavinta on että Noora on pitänyt tätä niin normaalina että asian kertonut.
Petsku Fag on ahkera ja rehellinen yrittäjä. Vasemmiston salaliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotkut ihmiset niin tyhmiä, että käyneet heidän baareissaan. Saatanan hölmöä sakkia. Pitäisi tirvaista hölmöläisiä. No eipä ketkään kai tienneet, mikä paska pariskunta mehubaarin omistaa
Nyt se ainakin on päivänselvää tyhmemmällekin. Kysymys kuuluu, vieläkö tekee mieli pönkittää Fagrströmien elämäntapaa ja arvopohjaa?
Kukin päättäköön itse ovatko heidän kanssaan samaa mieltä.
Puristan mehuni vastedes itse. Tai juon vaikka mehukattia.
Vierailija kirjoitti:
eikös tämä ollut Jaajon diili ohjelmassa tuomarinakin? miten tuo jaajo vetää tällaista väkeä? jaajohan hengaili jethronkin kanssa.
Elämänkoulu vetää elämänkoulua puoleensa. Ei suosittu viihdeohjelma, joka keskittyy lähinnä alatyyliseen pieruhuumoriin tee ihmisestä mitään sivistynyttä älykköä. Vakka, kansi jne.
oho ja ikää oli herralla enemmän kuin 15? teinimäistä uhoamista :D EsJonne vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Portsari on aina portsari.
Itse asiassa nuo rahat ihmetyttää, sillä oon seukannut 3 portsarin kanssa, ja tuttuja pokeja on muitakin. Kukaan heistä ei ole pyörinyt rahoissa. Ovat asuneet vuokralla ja ei oo ollut mitään setelinippuja pakkasessa.
Mikä näitä julkisuuteen pyrkiviä, arveluttavan menneisyyden omaavia vaivaa? Kaikkihan tietenkin kaivetaan esiin, myös "jäädytetyt" varat.
Ei tämä ole ainoa tapaus jonka olisi kannattanut pitää matalaa profiilia.
Ei mene ihan putkeen fäägereiden juttu. Eka nainen haukkuu köyhät ja muut, mutta itse maksaa minimipalkkaa millä ei tule toimeen, ja kun koeaika on loppumassa ja liksan pitäs nousta, niin duunari vaihtuu taas. Sitten äijä uhkailee tappamisella heti maanantain lehdissä. LOL.
Jos noiden firmojen se alkupääoma miten alkanut rahoittaa mehubisnestä, niin kestääkö tarkastelun. Ihan sitä vaan, että normalilla veronmaksajalla ei ole setelinippuja pakastimessa. Sen tiedän siitä, että edesmennyt veljeni säilytti pakastimessa rahaa ja ne rahat ei nähny verottajaa eikä montaa muutakaan tahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös tämä ollut Jaajon diili ohjelmassa tuomarinakin? miten tuo jaajo vetää tällaista väkeä? jaajohan hengaili jethronkin kanssa.
Elämänkoulu vetää elämänkoulua puoleensa. Ei suosittu viihdeohjelma, joka keskittyy lähinnä alatyyliseen pieruhuumoriin tee ihmisestä mitään sivistynyttä älykköä. Vakka, kansi jne.
Jaajo jakaa tasan tarkkaan ihan samanlaisen maailmankuvan tämän Fagerströmin kanssa. Siinä suhteessa Jaajo osaa olla kyllä ihan fiksu, ettei ole julkisuudessa tainnut näitä ajatuksiaan sen kummemmin mölistä. Ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi saada niin paljon käteistä?
Ja miksi ne pitää olla pakastimessa? Ettei poliisin rahakoira haista? Tosi outoa meininkiä kyllä.
Huvittavinta on että Noora on pitänyt tätä niin normaalina että asian kertonut.
Tätä mäkin ihmettelen, kuinka uskalsi kertoa, vaikka rikos olisikin vanhentunut.
Kokoomus ja Persuthan sopii näköjään hienosti yhteen. Samanlaista white trash -väkeä molemmat. En pysty kyllä enää Kokoomusta äänestämään, siirryn nukkuviin.
Äkillisestä anteeksipyynnöstä päätellen Noora on herännyt siihen että ulostulot voivatkin kaataa koko firman. Muistakaapas katsoa naamarin taakse, nyt kun todelliset kasvot molemmilta on paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sen ymmärtää kun Noora käyttänyt hänen rahansa firmaansa ja sen aloittamiseen.
Pakasteesta seteleitä. Normaalia menoa. Kaikilla meillä on tällaista.
Mistäs ne rahat oli sinne päätyneet? Yleensä rahoja säilytetään pankissa.
Eli mehubaaria on käytetty rahanpesemiseen? Onneksi on vahvat kytkökset Kokoomukseen, niin asiaa ei tutkita.
Vierailija kirjoitti:
Raaka-aineet smoothieihin ostettiin Fagerströmin miehen tienaamilla rahoilla.
– Onneksi pakastimen ylälaatikko oli vielä puolillaan käteistä, Petskun portsariajoilta säästyneitä, kuminauhoilla sieville rullille sidottuja seteleitä, Menestysresepti-kirjasta selviää.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/5fbaf676-7efa-41ab-9843-e27d8a36934c
miksi joku säilyttää kuminauhoin yhteensidottuja rahanippuja pakastimessa piilossa?
Rahanpesua. Olen juuri katsellut Breaking Bad sarjaa. Siinä on myös raharullia, joista rahaa ujutetaan oikeaan yritykseen.
Näin kansanedustaja kannustaa kansaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ihan putkeen fäägereiden juttu. Eka nainen haukkuu köyhät ja muut, mutta itse maksaa minimipalkkaa millä ei tule toimeen, ja kun koeaika on loppumassa ja liksan pitäs nousta, niin duunari vaihtuu taas. Sitten äijä uhkailee tappamisella heti maanantain lehdissä. LOL.
Jos noiden firmojen se alkupääoma miten alkanut rahoittaa mehubisnestä, niin kestääkö tarkastelun. Ihan sitä vaan, että normalilla veronmaksajalla ei ole setelinippuja pakastimessa. Sen tiedän siitä, että edesmennyt veljeni säilytti pakastimessa rahaa ja ne rahat ei nähny verottajaa eikä montaa muutakaan tahoa.
Kerro tästä rahan säilyttämisestä pakastimessa. Miksi veljesi säilytti rahaa pakastimessa? On niin oudon kuuloista, että en itse keksi kuin juuri poliisin ja ehkä verottajan pakoilun syyksi. Onko niitä muitakin syitä?
Joko on syytetty venäläisiä hakkereita tilin kaappaamisesta ja median ajojahtia rehellistä yrittäjyyttä vastaan.
Tämä oli muuten sitten vitsiksi tarkoitettu.