Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Ei s**tana mikä jätkä. Instassa heti esittelyssä lukee "Kolmen lapsen isä ". Siinä onkin hyvää miehen mallia lapsille!
Roidrage päällä, vai onko kokkelijauhe kohottanut omanarvontuntoa jättimäisiin mittasuhteisiin?
Miksi vain persuja jahdataan, kun tätä tapahtuu kaikissa puolueissa?
Kuka teistä kehtaa tunnustaa ostavansa näiden firmasta ylihintaista, p*skan makuista smoothieta? Ja nämä nauraa matkalla pankkiin.
Fagerströmin pelleukko: "mun vaimo on mun omaisuutta, ja sille ei kukaan sano ilkeästi". Vihaa kiusaajia ja kehoittelee samalla jotakuta kyssaamaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä kehtaa tunnustaa ostavansa näiden firmasta ylihintaista, p*skan makuista smoothieta? Ja nämä nauraa matkalla pankkiin.
Ikinä en ole enkä tulevaisuudessakaan.
Näin se todellinen luonne tulee esiin kun äkkirikastuu ja kuvittelee olevansa vanhan rahan kokoomuslainen.
Nyt olisi hyvä tilaisuus näyttää Petterille ja Nooralle että se mikä menee ylös, voi myös tulla alas.
Pellejä mies ja vaimo. Hyvä et lukivat täällä jo poistetun ketjun niin näkivät et monta sataa ihmistä on heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin niiden sivuilla kattomassa missä näitä edes on. Minunkin pikkukaupungissa joku pikkukioski näköjään. Myönnän toki, että olen niitä tyyppejä, jotka ei koskaan käy missään. Enkä oo koskaan maistanut, enkä maista. Smoothieta olen viimeksi syönyt muutama vuosi sitten yhden. Ei ollut hyvää. Ja oon melkosen varma, että nämä pellehermannit kusettavat työntekijöitään missä vain pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Siis pesikö kansanedustaja mehufirmassa miehensä pimeästi tienaamia rahoja??!!
Ei mitään uutta auringon alla. Suurimmat rikolliset istuvat vaikutusvaltaisilla paikoilla yhteiskunnassa.
Mistä voi saada niin paljon käteistä?
Voisi melkein vaikka lyödä vetoa että pariskunta Fagrström on hyvin nöyrää kokoomuslaista jos yritykselle sattuisi osumaan vaikkapa boikotti niiden asiakkaiden toimesta jotka eivät hyväksy kyseistä käytöstä tai muita pariskunnan ulostuloja sekä tämänhetkisiä arvoja.
Muistakaa toki että tukemalla liiketoimintaa, tuette näiden arvoja, asemaa sekä ulosantia.
Sitä parempaa kiusaamista ja uhkailua?
[/quote]
Toisin kuin sinä joka suorastaan säteilet tamperelaista valtiotieteen maisteriutta. [/quote]
Hahaa! Ei osunut ihan lähelle, mutta maisteriopinnoista kyllä haaveilen :-)
Vierailija kirjoitti:
Kirppismyynnillä 🥵🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei s**tana mikä jätkä. Instassa heti esittelyssä lukee "Kolmen lapsen isä ". Siinä onkin hyvää miehen mallia lapsille!
En yllättyisi yhtään jos näiden rakkauden hedelmätkin ovat kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ne pitää olla pakastimessa? Ettei poliisin rahakoira haista? Tosi outoa meininkiä kyllä.
Siis pesikö kansanedustaja mehufirmassa miehensä pimeästi tienaamia rahoja??!!