Puoliso ei halua pariterapiaan
Olen koko kesän koittanut houkutella puolisoa pariterapiaan, koska molemmat haluaisi, että hommat sujuisi, eikä tarvitsisi erota. Puoliso ei suostu kuitenkaan terapiaan. Eli ero sitten? Ei ne asiat tästä paremmaksi tule.
Kommentit (55)
Ei kuulu Suomalaisuuteen, oletko Pohjois-Amerikasta.
No hän ilmeisesti haluaa kuitenkin erota
Jep, hän haluaa erota vaikka ei sitää suoraan sanokaan.
Ei voi pakottaa. Mutta jos toinen ei sinne halua, on hän ilmeisesti valmis eroamaan?
Ollaan oltu pitkään yhdessä. 12 vuotta. Tuntuu surulliselta, että ei muka enää ole mitään keinoa pelastaa tätä kaikkea.
Ei jaksa nähdä vaivaa mihinkään pariterapiaan, kun ero kuitenkin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu pitkään yhdessä. 12 vuotta. Tuntuu surulliselta, että ei muka enää ole mitään keinoa pelastaa tätä kaikkea.
Miksi vuosien takia pitäisi joku suhde pelastaa, jos huonosti menee kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koen, että olen panostanut tähän niin paljon. Meillä on myös kaksi lasta. Paljon yhteisiä unelmia. En vain näe syytä, miksi heittää kaikki hukkaan, jos ei edes yritä sitä viimeistä korttia.
Aivan turhia tuollaiset pariterapiat
Eikös se elokuu ollut sesonkia avioeroille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koen, että olen panostanut tähän niin paljon. Meillä on myös kaksi lasta. Paljon yhteisiä unelmia. En vain näe syytä, miksi heittää kaikki hukkaan, jos ei edes yritä sitä viimeistä korttia.
No muistot pysyy ja säilyy ja eihän ne ole mihinkään hukkaan heitetty. Nyt vaan elämässä eteenpäin uusin kuvioin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muistot pysyy ja säilyy ja eihän ne ole mihinkään hukkaan heitetty. Nyt vaan elämässä eteenpäin uusin kuvioin.
Miksi heittää hanskat tiskiin, kun apua on tarjolla.
Minä en halunnut pariterapiaa, en eroakaan. Koin terapian sellaisena, että siellä kaikki hyökkäävät minun kimppuuni.
Käytiin ex-mieheni kanssa pariterapiassa siinä eron hetkillä, mutta oli kyllä niin täydellistä rahan haaskausta, etten ymmärrä, miten se terapia kenenkään suhdetta voisi millään lailla pelastaa. Oli vielä vahvasti suositeltu parisuhdeterapeutti, joten oletettiin, että sieltä jotain jäisi käteen.
"Käykää yhdessä suihkussa, mutta ette saa kosketella toisianne"
VMP!
Haluaa eron, mutta ei halua olla se pahis, joka eron laittaa vireille.
Ilmeisesti kannattaa alkaa työstää eroa. Mitä teette seuraavaksi. Lasten asiat. Asunto... Elatusmaksut
Vierailija kirjoitti:
Haluaa eron, mutta ei halua olla se pahis, joka eron laittaa vireille.
Kuulostaa siltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin et pysty suhdetta pelastamaan etkä toista mihinkään ratkaisuyrityksiin pakottamaan. Surullista on, mutta ehkä ero olisi lopulta myös helpotus, jos yhdessä on huono olla.
Ongelma meillä on kun asiat menee aina samaa rataa. Lisäksi mökötystä, mielenosoittamista jne.