Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
27.08.2023 |

Kerro, miten sunnuntai on mennyt ja mitä on vielä tulossa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin nuku yö ulkona yötä, mutta en saanut unta teltassa, joten tulin klo 4 yöllä sisälle nukkumaan. Aamulla heräsin kympiltä. Söin aamupalan, kävin pyörällä kaupassa (8 km suuntaansa) ja muuten olen vaan maleksinut koko päivän. Jotenkin mukava lukea, etten ole ainoa joka vain haahuillut koko päivän. Sunnuntaina on usein vetämätön olo. Ehkä tämä harmaa sääkin vähän masentaa.

Vierailija
22/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin heti aamupalan jälkeen kaupassa. Muuten maannut sängyssä silmät kiinni. Nyt katon selviytyjät ja sitten nukkumaan. Vihaan sunnuntaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi ja tiskaus. Kohta nukkumaan.

Vierailija
24/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Nautin hotelliaamiaisen ja sen jälkeen ajoin minilomalta kotiin 2h.

Kotona vähän siivoilua ja pyykinpesua.

Aikuisen tyttären henkisenä tukena olemista.

Ruokaostokset miehen kanssa.

Illemmalla olen vaan makoillut sohvalla ohjelmien parissa ja käynyt suihkussa.

Nyt vielä Netflixiä kynttilän valossa.

Vierailija
25/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin  aamupäivällä vielä mökillä. Tehtiin puukuorma, kerätiin omenoita ja marjoja, ja eilisen ilotulituksen roskat.  Kotimatkalla käytiin ostamassa viikon/ puolentoista ruuat. Kun tulin kotiin keitin mehua, ja pilkoin omenoita pakkaseen ruuanlaittoa ja leipomista varten. Siihen meni useita tunteja, samalla ehdin kuunnella monta jaksoa podcasteja. 

Vierailija
26/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kävin heti aamupalan jälkeen kaupassa. Muuten maannut sängyssä silmät kiinni. Nyt katon selviytyjät ja sitten nukkumaan. Vihaan sunnuntaita.

Mulla oli näin ennen, kun työni oli ihan kamalaa. Jo sunnuntaina ahdistuin alkavasta työviikosta todella kovasti. Ja meni useampi vuosi toipua työpaikkakiusaamisesta ja työuupumuksesta. 

Vierailija
27/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta kävin kirpparilla ja löysin kivoja vaatteita syksyyn, vähän jumppasin ja kuuntelin musiikkia, näin lasta ja siinäpä se. Kotona rauhassa loppupäivä. Minä tykkään sunnuntaista, mutta on myös ollut aika, milloin en ole tykännyt. Silloin koko oma elämä masensi.

Vierailija
28/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli näin ennen, kun työni oli ihan kamalaa. Jo sunnuntaina ahdistuin alkavasta työviikosta todella kovasti. Ja meni useampi vuosi toipua työpaikkakiusaamisesta ja työuupumuksesta. 

Just samaa meinasin tulla kirjoittamaan!

Vierailija
29/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin punaherukoita, viettänyt rentoa vapaapäivää kotona.

Lähetin tien kunnosta s-postia elykeskukselle.

Suihkuun, eväät huomiselle töihin ja seuraan yleisurheilun mm-kisoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi