Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
27.08.2023 |

Kerro, miten sunnuntai on mennyt ja mitä on vielä tulossa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kello 12.00, kävin vessassa sen jälkeen olen tehnyt aamupalan, jota olen syönyt tässä tuolilla istuen. Nyt juon energiajuomaa ja katson korista.

m43

Vierailija
2/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin seiskalta, join aamukhavit, kävin kaupoilla, uimassa, söin, viestittelin ja nyt otan päiväunet

illalla vähän siivoilen, nautiskelen ja katon urheilua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pitsan, käynyt kaupassa ja tyhjentänyt tiskikoneen. Muuten olen vain chillaillut.

Vierailija
4/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee aina sunnuntaina töistä ja se on mulle viikon paras päivä!

Vierailija
5/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja olen poiminut, ja sieniäkin yhteen salaattiannokseen. Nyt pitäisi keittää marjat hilloksi.

Vierailija
6/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin pullaa, imuroin ja pesin vessan.

Vierailija
7/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan yhtään mitään. Lepopäivä. Kaikkina muina viikon päivinä.olenkin huhkinut aamusta iltaan töissä ja kotona. Huomenna tuo rumba alkaa taas joten yritän kerätä voimia.

Vierailija
8/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan jälkeen katsoin maratooonia ja se otti niin voimille, että sen jälkeen olen vetäissyt parit päikkärit ruokailujen lomassa. Nyt laitan vielä itselleni päivällisen, käyn naku-uinnilla ja sitten surffailen TV-aalloilla kunnes taas yöpuu kutsuu.

Vierailija
9/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt ja *unkannut. 

Vierailija
10/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Tukholmasta, söin, otin torkut ja nyt olen kävellyt 20.000 askelta. Käyn vielä kaupassa ja katson yleisurheilua.

Vierailija
11/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin klo 13 ja olen siitä lähtien istunut koneella fanfictionia lukien ja musiikkia kuunnellen sekä teetä hörppien. Samaa luvassa yöhön asti.

Vierailija
12/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt pojan kanssa hakemassa pitsat. Lukenut palstaa ja kohta lähdössä joogaan.

Vierailija
13/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin pihasta mätiä omenia sateessa ja yritin löytää sieltä joukosta hyviä, löysinkin. Nyt keitän hilloja.

Vierailija
14/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä, olin koittanut nukkua parvekkeella kun oli se nuku ulkona yö, ei ihan onnistunut... Kävin kaupungissa hakeen pizzaa ja bissee. Parit päikkärit takana ja netissä roikkumista. Ois vielä aikaa tehä jotain hyödyllistä mutten taida jaksaa. Ehkä huomenna sit?

Vierailija
15/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokailin töissä ihan urakalla. 8 vuotta kun on tehnyt samassa paikassa töitä ja tänään käsky kävi mennä muualle paikkaamaan puutevuoroa, niin jestas kun oli kaikki hukassa. Miten keikkalaiset pystyy tekemään keikkoja uusissa paikoissa? Ahdistavaa todellakin, kun tuntuu kun ei mitään osais vaikka osaa.

Vierailija
16/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 13. Söin aamupalan, nukuin päiväunet, wolttasin mcdonaldsia, katsoin jalkapalloa. Tiedossa lisää jalkapalloa. Iltapalaksi sipsejä.

Vierailija
17/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä aamulla, menin töihin klo 6. Tulin kotiin, tein ruuan, nukuin päiväunet, katsoin F1-kisan. Kisa loppui äsken, katselen vielä jälkilähetystä. Kohta lähden koiran kanssa kävelylle ja sitten iltapala ja nukkumaan. Aamulla taas herätys klo 4.

Vierailija
18/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kissan ja lapsen välistä. Mun kulta tuli tekemään meille spesiaali lettujaan aamiaiseksi, mutta joutui sitten ikävä kyllä lähtemään aiottua aikaisemmin. Menin töihin museoon. Isoveli tuli olemaan nuorimman sisaruksen kanssa. Tulin kotiin ja rojahdin sohvalle. Tilasin kaikille poke bowlit kotiinkuljetuksella kun laiskottaa niin pahasti.

N49

Vierailija
19/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollu sellainen en tee mitään- päivä. Yleistä loikoilua, auton myin, mies haki pizzaa, nyt vaan odottelen että alkaa yleisurheilulähetys. Oon lueskellut ja katsonut Elämäni biisin.

Vierailija
20/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä ja salaisia asioita. En voi tietenkään kertoa niistä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi