Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilialainen vai rehottava puska?

Vierailija
20.12.2006 |

Hei Suomen naiset,

Ihan mielenkiinnosta kysaisen, nain ulkomailla asuvana, etta mista se johtuu, ettei moni suomalainen nainen valita siivota viidakkoaan yhtaan? Tuossa viimeisella Suomen-reisullani olin uimahallissa ystavani kanssa ja meinattiin tippua saunanlaiteilta, kun jokaikinen vstaantuleva viidakko ei ollut ikina viikatetta nahnytkaan! Seka nuorilla etta vanhemmilla tuntui olevan jarjestaen sama juttu. Ihan vaan siis mielenkiinnosta kysyn, etta mista moinen mahtaa johtua? Taalla meillapain ei ikina nakisi vastaavaa.

Karvapoliisi

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta, etta kyttaatte uimahallissa ihmisten alapaita!! Eiko se ole jokaisen oma asia ajaako karvansa vai ei. Ja se sankinen ja nappylainen ajeltu pimppa onkin todella kaunista katseltavaa! Ja uskon siihen, etta seksielama ei muutu parisuhteessa mihinkaan oli karvoja tai ei.

Vierailija
62/70 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpykarvojani. Ja koska olen miehetön vanhapiika, voin vapaasti ajatella tässä asiassa vain omaa mieltymystäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ihan teini-iästä asti, ja nyt olen 29 v.

Vierailija
64/70 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ihan sellainen omaa tahtiaan elävä naisen luonnollinen häpykarvoitus.

Kesäaikaan olen joskus siistinyt bikinirajaa, jos olen jaksanut. Muuten olen ihan tämän luonnollisuuden kannalla. Enkä missään tapauksessa omille tyttärilleni loisi mitään paineita omien alapäidensä ajelun suhteen.

Kainalot ja sääret ajelen aina silloin tällöin. Ajattelen niin, että esim. jumpassa nuo karvat näkyvät myös toisille, ja on siksi mukavampi että olen ne ajellut. Häpykarvoitustani en kuitenkaan esittele kuin oman perheen jäsenille. Miehellenikin kelpaa karvoitukseni sellaisenaan kaikkien alueiden osalta.

Oikeasti ei mitään karvoja olisi tarpeen ajella. Ihmisellä on karvoja luonnostaan. No, nykymaailmassa on nämä kotkotuksensa johon sitten menee mukaan tai ei.

Vierailija
65/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä trenditietoisempi nainen sitä varmemmin. Karvoitusta pidettiin jopa rahvaanomaisena.

Vierailija
66/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin posliini/brasilialainen tai reisille kasvava pesemätön pöheikkö... ehkä se yleisin ja järkevin vaihtoehto löytyy tästä väliltä...taas kerran.

Vierailija
67/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäterveellisempää ja epähygieenisempää kuin karvoitus. Molemmilla menetelmillä vaurioitetaan toistuvasti ihon normaaleja suojamekanismeja (mm. ihon hapan pintavaippa) ja rikotaan toistuvasti pinnallisia rakenteita, jotka altistavat epänormaalille bakteerikasvulle. Normaalisti ihollahan on runsaasti bakteereita, jotka kuuluvat ihon nomaaliin suojamekanismiin. Jos ihon suojakerros ja nämä normaalit, sinne kuuluvat kiltit bakteerit hävitetään, vallalle pääsevät taudinaiheuttajat. Että itseasiassa te ajellut ja vahatut leidit olette niitä " bakteeripesiä" ...

Terv. lääkäri

Vierailija
68/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ei voi olla totta, etta kyttaatte uimahallissa ihmisten alapaita!! Eiko se ole jokaisen oma asia ajaako karvansa vai ei. Ja se sankinen ja nappylainen ajeltu pimppa onkin todella kaunista katseltavaa! Ja uskon siihen, etta seksielama ei muutu parisuhteessa mihinkaan oli karvoja tai ei.

just jooooooooooo.. kuka puhui sänkisestä näppyläisestä pimpasta??? otsikko kuului brasilialainen vai rehottava puska? ei näppyläinen sänkinen...lueppa tarkemmin. ja kysy keltä vaan mieheltä (tuskin omas viitsii sulle sanoa, että mielummin ottas sut siistittynä)

Vierailija
69/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käynyt siellä uimahalleissa ja kuntosaleilla jne useamman vuoden ajan. Totta on, että siellä ei haarat levällään saunassa istuskella, mutta kyllä olen myös pistänyt merkille sen seikan, että Suomessa ollaan enemmän luomuja. Esim yksikään Suomi kaverini ei siisti alapään karvoitustaan, mutta KAIKKI ulkomaalaiset, myös englantilaiset kyllä siistii. Ja nyt en puhu posliiniksi ajelluista näppyläpilluista, vain ihan saksilla tai vahauksella siistityistä sellaisista!

Vierailija
70/70 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

epäterveellisempää ja epähygieenisempää kuin karvoitus. Molemmilla menetelmillä vaurioitetaan toistuvasti ihon normaaleja suojamekanismeja (mm. ihon hapan pintavaippa) ja rikotaan toistuvasti pinnallisia rakenteita, jotka altistavat epänormaalille bakteerikasvulle. Normaalisti ihollahan on runsaasti bakteereita, jotka kuuluvat ihon nomaaliin suojamekanismiin. Jos ihon suojakerros ja nämä normaalit, sinne kuuluvat kiltit bakteerit hävitetään, vallalle pääsevät taudinaiheuttajat. Että itseasiassa te ajellut ja vahatut leidit olette niitä " bakteeripesiä" ...

Terv. lääkäri

ja so what. ei ole mitään niin kamalaa ku rehottava puska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä