Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilialainen vai rehottava puska?

Vierailija
20.12.2006 |

Hei Suomen naiset,

Ihan mielenkiinnosta kysaisen, nain ulkomailla asuvana, etta mista se johtuu, ettei moni suomalainen nainen valita siivota viidakkoaan yhtaan? Tuossa viimeisella Suomen-reisullani olin uimahallissa ystavani kanssa ja meinattiin tippua saunanlaiteilta, kun jokaikinen vstaantuleva viidakko ei ollut ikina viikatetta nahnytkaan! Seka nuorilla etta vanhemmilla tuntui olevan jarjestaen sama juttu. Ihan vaan siis mielenkiinnosta kysyn, etta mista moinen mahtaa johtua? Taalla meillapain ei ikina nakisi vastaavaa.

Karvapoliisi

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini, aina!

Vierailija
2/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa olen itsekkin ihmetellyt Suomen uimahalli tms reissuilla. Ihan hirveää katseltavaa. Koskaan en ole missään muualla moista puskajengiä nähnyt, tai no ehkä Saksassa...kuvottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt brassia, mutta olen tuttavapiirissäni ainoita. Mutta mitäs sen väliä, kukin tekee miten haluaa. Uteliaisuuttani kysyn, että missä päin on yleistä ajella (eli mistä maasta puhut)?

Vierailija
4/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä oon jo noin vuoden ajan ajellut. En ihan posliiniksi ja joka puolelta, mutta osin kyllä...

Vierailija
5/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mielestäni.

Vierailija
6/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä sääretkin puskana!

Vierailija
7/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa istutaan lauteilla ja osoitellaan sormilla ja nauraa tiskutaan.

Hauskinta on sukellella mummojen vesijumppa-aikaan. Housujen punteista rehottaa karvat ja vielä häpyhuuletkin roikkuu joillan vanhuksilla housejen reunasta.

Vitsi, että uimahallissa on hauskaa. Muuallahan tätä ei näy kuin suomessa.

8/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on sen verran ujoja antamaan suuta että ei ole ihan jokaisella leidillä tullut tosi tarve siistiä pikkareiden alta.

Vierailija
9/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa

Vierailija
10/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella järkyttävää nähdä kun karvat tursuaa yäk. miettikää nyt miehiännekin. Jos olisin mies, en koskaan menis lähellekkään moista puskaa

Vierailija
11/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla karvat rehota vaikken oo niitä joka hetki nyppimässä/ajamassa/vahaamassa. Tarviiko sitä toisten karvoja niin kovin katsella. Tai jos sä saat siitä kovin kicksejä, niin voithan sä kauempaa mun siistejä karvoja ihailla.

Vierailija
12/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet häpyhuulet lerpattavat sieltä isojen alta.

Ei taida suomineito saada suuseksiä miehiltään kun jättävät karvat ajelematta.

Vierailija
13/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksin kukaan sinne uimahalliin menee toisten alapäitä tuijottelemaan, väkisin kyllä pistää silmään sellainen kun nuorilla naisillakin karvat rehottaa...

Vierailija
14/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vois sitä nyt vähän siistiä. hyi hemmetti

Vierailija
15/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni siis kuitenkiin nayttaa touhuavan jotain sille viidakolleen! Sitten siella on joku onnellinen jolla on niin natti P-KELE pimppi, ettei sille tarttee tehda mitaan. Sitapa olisi kiva tuijottaa! LOL!

Vierailija
16/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessa oli ylpeilyn aihe kun kasvoi karvat. Nyt 11 vuotiaat tytöt jo nyppii hysteerisenä karvojaan kun naiset vahtaa niitä uimahalleissa ja muualla.

Itse asiassa, miehet ei edes vahtaa niitä naisten jalkovälejä niin paljon kuin nämä poslariämmät. Heillä on alapäästä tullut joku pakkomielle ja pitää kyylätä toisten pilluja, onko niissä karvoja vai ei.

Vierailija
17/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole miesten miellyttämistä vaan kuuluu samaan sarjaan kun tyttö ostaa ensimäisen huulikiillon.

Vierailija
18/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi ikää en tiedä, joten muuten en asiaa kommentoi.

Vierailija:

Minusta se ei ole miesten miellyttämistä vaan kuuluu samaan sarjaan kun tyttö ostaa ensimäisen huulikiillon.

Vierailija
19/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muotoiltua eteen jäävän kolmion. En halua vielä, että tyttöni ajaa posliiniksi. Ja ikää tytöllä on 12 vuotta ja poikaystäväkin löytyy. Mutta en halua korostaa hänelle vielä sitä, että pojat tykkää posliinista enemmän. Saa olla lapsi vielä muutaman vuoden. Noista asioista puhutaan hänen kanssaan sitten myöhemmin.

Vierailija
20/70 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelette sen pehkon pois? Olen kyllä nähnyt niitä ajeltuja, mutta itse en suoraan sanottuna osaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi